Allt blev lite roligare i torsdags! ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
PenDragon, molnbilderna var grymma! Var är de tagna?
Junkgirl Gaaah moogle!!!!! ^o^ Mycket mycket fina grejer i denna tråden med, duktigt whoafolk :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Hangaround
2011-03-07 15:40
Pressbilder till Mofeta & Jerre
stolpe Tackar ödmjukast! :) De är tagna på Fuji-san aka Mount Fuji!SpT Någon borde verkligen klippa sig... men jag tänker inte nämna några namn :P
Hangaround
2011-03-10 10:49
Mitt senaste design-bidrag till t-shirtdesign tävlingen hos Threadless! Går att rösta på
här ^^
Riktigt snyggt! Och klart värd en röst :) Threadless äger f.ö. *har tee därifrån på sig we type*
iamcaty : Otroligt snygg, ska definitivt lägga en röst!
Jag röstar med!! (Jag har förresten också en tröja från threadless på mig nu)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Hangaround
2011-03-11 10:09
Yay, va snällt tack! Sjukt sammanträffande att två av er har threadless tees på er :D
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
Min fina katt :)
Vet inte riktigt om man vågar lägga upp något, men här är lite från när jag var i berlin förra veckan!
Kolla gärna in
http://faekwon.tumblr.com/
Hangaround
2011-04-01 16:49
Fotat med en lomografikamera. Filmen som användes här var en ASA 400. Så här ser kameran ut
Hangaround
2011-04-01 16:50
Blev visst fel där uppe med dubletten.
SpT - grymt
www.RekFoto.se
Hangaround
2011-04-05 08:59
Tack Lex!
Några fler med dianan. Varmtonad film denna gång, 100 ISO
om jag inte redan lagt upp den så har jag gjort en affisch på Delirium of the Endless från serien/grafiska romanen the Sandman av Neil Gaiman. påbörjade affischen år 2004 tror jag och blev helt klar med den i november 2010. eller, tills vidare klar iaf. får väl se, blir jag helt galet grym på att skugga ansikten eller något kanske jag går på henne igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SpT: Har länge funderat på att köpa en Lomo-kamera. Kanske ska ta tag i det, är kul med de olika resultaten.
Hangaround
2011-04-19 00:15
http://www.yellowroom.se Efter en "paus" på ungefär 4 år så sparkade jag mig själv i arslet och började leka i photshop med en alltför hög DPI.
Essen sie mein scheisse!?
Mysig liten bild jag råkade ta när jag var ute tidigare idag ^^
junkgirl : du borde fixa någon typ av webbshop och sälja dina grejer, dom är så sjukt välgjorda och snygga. du borde kunna tjäna en slant på din talang :)
tack! men nä. de är mina och vill inte göra fler av samma sak igen. gjort det med ett par figurer och slutade med att jag avskydde det. det är inte kul att göra dubbletter och jag gör dem ju mest för mitt eget höga nöjes skull. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah ok :) nä, kan tänka mig att en dublett knappast är lika rolig att göra.
Hangaround
2011-07-05 14:58
junk Gör du något för att förstärka pappret eller använder du någon robust pappersform?
använder bara vanligt skrivarpapper. testade tjockare i början men det blev fult när jag vek pappret då. vet inte hur jag ska förklara. men de flesta figurer håller sig stadiga pga allt lim typ.
http://spaceshipproductions.tumblr.com/
Junkgirl, alltså.. det.. försöker finna orden.. nåväl, det får bli: jävlar vad grym du är!! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Junkgirl är fett grym!! Och brazen, jag tror du fick fram budskapet genom att säga det tre gånger iaf, fuck yeah! :D
Been a while!
junkgirl: so friggin awesome!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Går inte att misslyckas med kattbuss kattbuuuuuuss!
helt klart det bästa jag sett. gör du Totoro him self är jag villig att köpa den.
Redaktionen
2011-09-16 12:18
ohja. totoro är aslätt att pilla ihop själv även som nybörjare. allt man behöver är sax (om man vill göra lite mer komplicerade skulle jag rekommendera skalpell och skärplatta också) vanligt papper att skriva ut modellen på och hobbylim.
alltså, jag tror inte ni förstår hur ... ohändig jag är. alltså, jag är tjejen som fick VG i syslöjd på högstadiet för att jag klurade ut hur jag kunde laga/fixa alla tusen fel jag gjorde. Fick lixom inte VG för att jag var bra, fick VG för att jag var uppfinningsrik med hur man sprättar bort saker man har sytt ut och in, bak och fram samt snett på samma gång. Däremot är det där VG:t en stor lögn också. Jag hade sån tur att slöjdsalen brann upp och jag saltade historien om mitt fina örngott som jag hade broderat på var helt klart och skitsnyggt - det var min mamma som hade broderat och det var ändå fult eftersom jag hade pajat grunden av motivet haha.