På vilket sätt påverkar vädret din helg?
Precis som rubriken lyder: Hur påverkas din helg av det oupphörliga snöfallet? Alltid kul att höra solskenshistorier och mindre roliga historier, alla historier är bra historier!
My heart lives in my vagina.
inte alls, utom att det är extra fint utanför fönstret då.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag är ute i hemtjänsten och det är kallt och jävligt att promenera runt, däremot blir gamlingarna så glada av att få se en riktig arisk vinter igen! :) Då blir man glad när dom sitter och drömmer ut genom fönstret
Follow the dao, right about....NOW!
Fuzz P21 Visste inte att årstider var rasbelagda Jag ska stå i en affär 10 timmar. För mig kvittar det va det är för väder. När jag slutar är det svart som natten
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Det drabbar mig inte mer än att det är äckligt kallt att handla... Annars har jag bara tänkt sitta inne, dricka te och kaffe och längta efter våren och longboad.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Min sambaträning blev precis inställd.. :( Var helt peppad för att gå, lyssna på massa skön musik, hade hur mkt energi som helst! Så loggar man in på facebook snabbt och ser att vädret förstörde allt. Inte för att jag klagar ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det går inga tåg här ifrån denna helgen. Jag är fast i min lägenhet i Trollhättan helt ensam. Men då har jag massor med tid till att måla så jag e glad ändå! Och så är det ju väldigt vackert med snö.
Moderator
2010-02-20 12:01
I Umeå skiner solen och det är knappt ett moln på himlen. Vilket snöfall? :P
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
skulle åka en bit utanför göteborg å göra ett målarjobb som hade rättat till min ekonomi ordentligt, men nu krånglar det med tåg som fan så ist sitter man här som en jävla mupp å laddar för ikväll. nu slog det mig att jag inte kommer ner till bolaget heller! å ingen utomhusvägg imorgon!
www.code26.com grafik och konst.
Vet inte om jag kan ta mig ifrån malmö till gbg imorn pga av snön. Hade varit jävligt segt om det inte gick med tanke på att jag ska jobba.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Det drabbar mig riktigt hårt alltså. Jag ska flytta under helgen och har hyrt ett släp för att frakta mina möbler från norr- till söderort på söndag och jag vill verkligen att flytten ska bli av då jag jobbar under veckan och inte vet när jag skulle kunna flytta annars. Det enda positiva här är att jag har riktigt schyssta polare som ställer upp och hjälper till, men det kommer nog inte hjälpa så mycket om man inte kommer kunna komma fram med bilen :/ Har lite ångest faktiskt.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Min helg kommer bestå av: TVfotboll, Xbox, Kaffe, Promenader med doggen som är förjävliga, Cola, Popcorn kanske? Jävligt innesittarväder iallafall. Som tur är smiter jag till Barcelona nästa helg och hoppas det är lite roligare väder där iallafall.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Skall egentligen till Norge imorgon för att kolla in ett jobb... Hoppas att jag kan komma iväg.
Moderator
2010-02-20 13:46
jag tar taxi lite hela tiden när vädret är som det är. de rige di kan som man säger.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Jag drar till Barcelona på måndag jag! Sitter och nojjar över inställda flyg. Men det borde vara lungt va?
Går inga spårvagnar på hela hisingen i Göteborg .. Underbart!
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Producent
2010-02-20 15:01
Inte ett skit....Skönt samtifigt för då kan man skylla på att det e pissväder o att man inte vill röra sig ute.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Härligt att höra så många olyckliga historier på en dag! Bidrar med min egen också. Jag behöver gå ut med min hund 2 gånger till, de har inte plogat så jättefint ännu så det är ett äventyr varje gång. Måste även pulsa igenom snön till tvättstugan 4 gånger till idag. Inte så jättesynd om mig, men jag planerade strategiskt att inte göra alltför mycket den här helgen.
My heart lives in my vagina.
jag jobbade igår (natt) och jobbar även denna natt, så det lämnar ju inte till att göra så mkt. får även taxi hem från jobbet så jag behöver bara bry mig om att komma TILL jobbet i tid. det ska man väl kunna ordna. sen planerar jag att sova gött på söndag och måndag och sen drar jag till Berlin nästa vecka där våren börjat titta fram. så mig går det banne mig ingen nöd på :)
Inte alls än. Ska åka buss genom göteborg snart och sedan ta mig hem till hoodsbohöjd i natt. Jag ser det mer som äventyr än som besvärligt.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
PlayerJoe Jag gillar din inställning! Spännande ju.
Fridan: ja precis! Det är klart att man kanske börjar tycka att det är besvärligt om man tvingas stå på nån hållplats i två timmar. Men tills dess tänker jag vara vid gott mod! :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
player joe mm lycka till med bussarna, verkar ganska kört på dom flesta linjer. men du kanske har någon som går, 16?
www.code26.com grafik och konst.
Code26: yes yes, det står ännu inget på västtrafiks hemsida i alla fall. Om den inte komemr får man knata ner till spårvagnen så det ska nog lösa sig i vilket fall som helst.. :)
Att man åkte på o jobba extra hela helgen men hey, det blir sköna extra pengar när allt kommer omkring ju :). Dock var det förjäävla kallt idag, skottar tak på köpcentrum och det har blåst sjukt mycket där uppe :P
I got more kicks than Jackie Chan.
Jag skulle åka till Stockholm idag från Uppsala. Min syrra fyller år idag så jag hade tänkt vara med familjen över helgen. Stod och vänta i en timme på tåget. Två tåg blev inställda. Mina tår domna bort och mina fingrar blev fiskpinnar. Kunde knappt röra mina händer. Sen orka jag inte mer så jag sket i allt och gick hem helt frusen.
pereZosOo Varför gick du inte in och vänta? :P
Imorse när jag slutade jobba tog det en och en halvtimme att komma hem med spårvagnen (som tar 10-15 min annars). idag var jag till systemet och det tog 2 och en halvtimme att komma hem, gick inga vagnar. Och eftersom västtrafik aldrig sett snö förut och är mer handfallna än folk i respirator gick inga ersättningsbussar eller extrabussar, och när jag slutligen satt på bussen krockade den. Nu äntligen hemma, möts av åtta kackerlackor i trappen räknade jag det till. Jag är inte alls bitter-. Jag skulle ut idag, men ska bara sitta hemma och dricka ensam. Tänker inte gå utanför dörren mer förrns augusti och då ska jag flytta till ekvatorn. MITT på ekvatorn. Hej då
För det stod att tåget skulle komma. Så man stod ute och vänta på tåget. Men efter 20 minuter så blev det ju inställt. Sen fick man vänta på nästa osv. Där inne var det skit kallt med. För alla gick ut och in hela tiden så dörrarna var öppna.
På inget sätt alls. Har suttit hela fredagen och idag och målat, designat och skrivit vid datorn och ska fortsätta med det resten av helgen. :) Dock ville jag gå till affären och köpa ingredienser till bak, men det pallar jag inte.
JMD, Jag Måste Dansa!
easyskanking - hahahah!! mig påverkade det inte så mycket, sket i långpromenaden i morse det var väl det i princip som uteblev.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har inte kunnat åka till min flickvän. All tågtrafik vart ju avstängt. Kan fortfarande inte åka till min flickvän för bussar åker inte dit heller. SÅ jag förbannar snön å dess innehåll! Hur fan ska man ta sig till västerås? Samt att jag inte kan gå ut på balkongen å röka, snön är för hög å dörren öppnas inte. Å jag pallar inte gå ut å skotta för den delen heller! KALLT
Coastin' Chucks!
Jag har haft snö upp till höftknölarna, snubblat & trillat med ansiktet neråt i en snöhög, frysit, snorat, nyst och haft light dödsångest pga helgens väder. Men det var det sjukt värt! <3
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
inte särskilt mkt. har varit ute och plågat ansiktet med en fisketur på 9 timmar. det vanliga. bilfärden till och från blev jobbig dock. fick skotta vägen ut mot huvudleden som nästan var plogad okey... jag gillar snö. och snöfall är fint.
blev faktiskt påverkad ganska mycket. kom för sent till jobbet. kunde nog aldrig tro att det skulle ta en timma att ta sig från södermalm till vasastan, helt galet. + att det var helt tokigt på jobbet pga vädret.