I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Seriös kennel Blue nose pit

Övrigt - Blandat

2010-02-16 20:52

Seriös kennel Blue nose pit

Något som vet en seriös kennel/uppfödare för denna ras, antingen blue eller champange färgad

This is some Cody Vernon shit

2010-02-16 21:14
TRÅD RENSAD

-skärp er. läs vad tråden handlar om igen.
Delam tange barat

2010-02-16 21:20
Hoppas du hittar nån bra jag vet icke sorry !
Jag ska med köpa hund snart en Rottweiler doc har haft en vid den lite yngrebarndommen o blev totallt förälskad i den rasen så snart dags igen !

lycka till

sök lite google brukar hjälpa
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..

2010-02-16 21:28
får man fråga varför du TS ska skaffa en sådan ras?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-16 21:32
Mörten:

Ska det komma mer sånt här nu som du ser har Rachel rensat tråden för idioter skriver.

Jag vill ha den rasen, för att jag växt upp med folk som har haft/har den rasen, varit med mycket sånna hundar och tycker dom är dom finaste och skönaste hundarna som finns, ingen fucking statussymbol , och om du undrar varför ja inte frågar dom är det för ja gjort det och dom kan inte hjälpa mig :P
This is some Cody Vernon shit

2010-02-16 22:04
Du får importera från tex Jugoslavien. Se till att få med pass och stamtavla så du kan regga den i Sverige och se att du får en renrasig. Det kommer gå på runt 20 lakan så du vet. Men vill man ha en fin hund så får man betala :)

2010-02-16 22:10
Jag har inte sett tråden innan och jag vet nog varför du vill ha denna ras. Trist.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-16 22:29
Asså dom blir vad man gör dom till, som med allt levande.

min är lite blue nose iaf, 50% och rednose
Fucks your life up crew
Tjabo!

2010-02-17 04:59
Mörten
Ta och stoppa upp dina felaktiga fördomar någonstans och kravla dit.

LillSkipp
Är du man/tjej nog och hantera sådan hund då? Har avstått själv för att jag känner att jag inte är mentalt mogen i nuläget och ta ansvaret. När det är dags och skaffa hund så ligger en sådan här högt på önskelistan (toppar inte).

Good looking :)

2010-02-17 09:47
Jävulst fina hundar.
Jag har verkligen inte tid med hund just nu, men när det väl blir jycke så blir det något sånt där.
Hundar blir vad man gör dem till, man kan få dem att bli aggressiva, nervösa, rädda eller bara snälla o goa eller vad som helst, allt beror ju på hur du är själv som person och hur mycket tid och kraft du har att lägga på hunden.
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!