I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ex festar med mina kompisar

Övrigt - Blandat

2010-02-11 13:28
Psyko-- Absolut inte..
Om jag vill knulla nåns ex så frågar jag dom rakt ut, säger dom nä så e det nä..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-02-11 13:30
Annars blir det den klassiska vägen för män att mäta sina krafter och se vem som vinner :)
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Redaktionen

2010-02-11 14:07
fan vad jag vill skriva i denhär tråden
namaste

2010-02-11 15:17
Byt vänner dom är skärp!!!! Skulle aldrig umgåtts med min kompis ex.
Ditt ex och dina kompisar passar bra ihop, bullshit hela bunten ju.
Jag har ingen personlighet

2010-02-25 16:26
hon har exempel sagt att JAG inte ville umgås med dom när vi var tillsammans osv..

knas?

http://www.facebook.com/david.s.johansson
http://soundcloud.com/segiroten/tracks
http://www.youtube.com/user/segiroten/videos

2010-03-02 08:38
mitt ex har nu barn med min fd bästa polare... hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ

2010-03-02 10:15
Vad gör man om man har väldigt många gemensamma vänner som är ungefär lika bra kompis med båda? Och bland dessa ingår även några av mina närmaste vänner. Jag vet att det inte borde vara så kanske, men jag tycker det känns jobbigt att hon umgås med dem och framför allt att det kan bli så att jag stängs ute/inte vill komma för att hon umgås med mina vänner och jag inte vill umgås med dem samtidigt som henne. Komplicerat är vad det är...

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2010-03-02 13:06
Nickemannen: Svaret på dina frågor är alkohol. Du går dit, dricker innan så du har ditt "liquid courage" game on lock, sen sitter du där o chillar, spelar allmänt allan ballan o skiter i henne tills hon fattar att du är en BiG BoIi som gått vidare.

Ärligt talat vad fan ska du göra...ni har gemensamma vänner så det är bara att bita i det sura äpplet o träffa henne eller skaffa en ny kvinna att kopulera med vilket i sin tur leder till att du inte kommer bry dig om den gamla avdankade hög-milaren.
DJ

2010-03-02 13:18
MRsalesman:

Jo, jag antar att du har rätt och att det inte finns så mycket att göra. Men det är ju inte alltid så enkelt även om man inser något rent förnuftsmässigt... Det var skönt att skriva av sig lite här i alla fall.

//NickeMannen
I'm back!

2010-03-02 13:25
Nä verklighet o känslor går kanske inte alltid hand i hand. Det är där historien om det sura äpplet kommer in.

2010-03-02 13:37
NickeMannen

det jag skulle göra om jag var du är att säga detta till några av dina närmsta vänner som du har gemensamt med ditt ex. jag har suttit (eller sitter väl till viss del fortfarande) "i kläm" då två vänner har gjort slut och jag umgås med båda. jag valde helt enkelt att inte ta någons parti, även om det ibland kan vara svårt, och helt enkelt säga till dom att "tyvärr, jag kan inte säga något om vad han har sagt" eller "jag är ledsen men det hon har sagt till mig är i förtroende så du får fråga henne direkt om du är förvirrad/undrar/funderar över något om det där som hände".

det bästa är nog att du pratar med dom du känner att du verkligen vill fortsätta umgås med och säga att "snälla, säg till om det känns märkligt för er för då kan vi kanske försöka lösa det" eller typ "detta är ju en jättemärklig situation för oss alla så jag hoppas verkligen att ni känner att ni inte behöver 'välja sida', och känner ni så.. säg till så vi kan prata om det" eller liknande - så att dom iaf förstår att du förstår :)
DJ

2010-03-02 18:16
phatie:

Alltså, grejen är ju att jag vet att det du skriver egentligen är det enda rätta. Problemet är att det inte känns så, utan att det, ibland, känns jobbigt när mina kompisar umgås med henne och jag funderar på hur jag ska hantera det. Jag vill inte att folk ska behöva välja sida och jag tror egentligen inte heller att det är möjligt som det ser ut, men samtidigt är det svårt... Jaja, livet är inte lätt alltid.

//NickeMannen
I'm back!

2010-03-13 18:35
Hehe. Vissa tjejer är lite speciella. Jag rekomenderar att undvika dom och s a s lägga energin på annat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-29 09:29
Men konfrontera dina kompisar förfan, säg nåt med "Är ni mina kompisar eller hennes? Vi har precis tagit slut förfan, vad i helvete håller ni på med?" Jag hade tamefan nitat ner vännerna, jävla idioter. Att de ens väljer att tro på ditt ex är också helt jävla otroligt, du bör nog undra lite vad fan du har för slags vänner. Tjejen gör naturligtvis detta för att irritera dig, reta upp dig, göra dig förbannad, såra dig, osv.. Men att dina vänner hänger med henne och "är på hennes sida" är helt ofattbart. Och det är inte så vänner ska bete sig. Enligt mig är det helt enkelt falska vänner.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

http://www.myspace.com/johanawesome