I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som har en Volvo s60-80? är den "bra"?

Övrigt - Blandat

   

2010-02-02 10:16

Någon som har en Volvo s60-80? är den "bra"?

Jag har hyrt bilen innan, s80 2,4t men det var bara en dag eller ngt sånt så jag vet egentligen inte så mkt om bilen förutom att den är skön att köra, sitta i osv...men är den värd, har dom jobbiga volvo el fel, kostar delarna mkt eller har den funnits länge nog för att man ska kunna hitta det mesta begagnat?

för såsom jag ser på det så tycker jag det verkar vara en rätt nice bil att få för mellan 65-85 lax (01-02) men ni som kan mer om bilar osv får gärna ge mig tips...

Tänk på en sak när ni gör era bästa kalkuleringar, jag kör mkt bil så den ska inte dra för mkt (1/l milen typ), man ska kunna ha folk (gott om plats) och last i den, den får gärna ha några hästkrafter under huven o gärna att den är säker också...måste kanske inte ha esp o sånt skit men någorlunda krocksäker. Fan rädd sen jag såg vad som hände med avensisen i 20km/h