I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur var ditt nyår??

Övrigt - Blandat

2010-01-01 04:08

Hur var ditt nyår??

Vill höra allt från solskenshistorier till totala misärberättelser...

Alla där i mellan undabedes svara

Själv var de städat, slutat röka, måttlig fylla och skall skaffa mig en sundare livstil (ja det är mediokert men i egenskap av TS så får jag delge min mediokra upplevelse)

Mabuhay!

2010-01-01 07:41
jo det var nice till en början sen började gamarna komma fram i slutet av kvällen då blev man lite sne... men det löste sig med allt trevligt folk man träffade på hemresan. men ändå! fuck gamar !!
Poet

2010-01-01 07:51
Nyar ar riktigt overskattat. Samma skit varje ar.
At the gates of Eternity...

2010-01-01 10:25
Dubstep och urfakkande. Var över förväntan, nyår brukar ju som sagt vara överskattat

Fortfarande sömnlöst. Börjar kännas slitet nu.
spliff macht frei

2010-01-01 10:46
blev en lugn och jävligt soft nyårsafton för mig... inga kaosfester, inga cp-fyllor, inget onödigt drama som det alltid annars blir.
satt hos min moster m. familj, tillsammans med tjejen och morsan och farsan och brorsan och hans familj.. första gången jag träffade brorsans unge, så det var kul!
käkade, såg lite hockey och drack lite bärs.

det var nog bästa nyårsafton hittills, supa och härja gör jag fan hellre en vanlig lördag (imorgon kanske??)
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2010-01-01 10:55
Det började miserabelt. En timme innan vi skulle vara vid vårt bokade bord i köpenhamn hade partner tappat plånboken, där alla CÄSHEN var. Tio minuter senare hittade han den i fickan han grävt igenom femton gånger...YES tänkte vi, nu kör vi!

Eller...? Bankomatkortets gräns för vad som får tas ut var överskriden. HE HE HE! Tvungen att ringa banken, ungefär en sekund ifrån att ta livet av varandra. Fick till sist tag på en herre som öppnade upp kontot och höjde gränsen. YES tänkte vi, nu kör vi!

Eller...? Väl på tåget, berättade den trevliga damen som är här för DIN skull, att tåget saknar lokförare. Punkt.

Hennes nästa meddelande var att det skulle avgå tio minuter senare bara. YES tänkte vi, nu kör vi!

Eller...? Tågen gick plötsligt inte att kopplas samman, så vi fick byta till tågets främre vagnar.

I samma veva ringde kompis på plats i köpenhamn och berättade att han bokat om bordet till 21 och vi blev jättepackade och jättemätta och dansade in det nya året!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-01 11:43
Mitt nyår var helt ok. Spårade ur lite i slutet, men en nyår utan missöden är inte nyår. Tolvslaget kändes dock mer meningslöst än någonsin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-01 12:06
helt klart bättre än mina grannars även om jag satt ensam i soffan. Vaknade av ett slagsmål krossat glas, "hon blöder, hon blöder". Nyårsafton ska väl firas med lite kvinnomisshandel...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2010-01-01 12:28
Somnade typ kvart över tolv, nykter & ensam i soffan med 40 graders feber
& en mancold som inte är av denna världen. Det sprutar fan grejer
ur varenda jävla öppning. Men nyårsafton är överlag
så jävla king arne så det gör inte så mycke.
Moderator

2010-01-01 12:49
Nej usch, glad att det är över. Blev för mycket dricka och minnesluckor. Blir inte att dricka mer på väldigt länge ..
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-01 13:21
Hittade bra fest där 1 person spydde, 1 person var idiot, 1 person däckade, 2 personer hade sex (med varandra) och det var tillåtet att kissa i vasken om det var upptaget på toaletten.
Allting var så jättelagom, vid 1 åkte man hem efter 8 cider och champagne med en lättochlagomfylla.
My heart lives in my vagina.

2010-01-01 14:12
Värdelöst.
Försökte att inte hypea det, men misslyckades med det.. Men kvällen var väl egentligen en bra kväll, men iom att det var nyår så ville man ju mer

Men det blev först middag, sen gå till en förfest, sen fara ut på stan o krogen, sen en annan fest som höll på dö när vi kom dit, sen tillbax på efterfest.
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-01-01 14:23
Va djävligt sjuk så blev dator och tv, enda värda va väl ett man fick igång call of duty modern warfare 2 på internet, det gjorde mitt år!

2010-01-01 14:50
Mitt var supermysigt.
En vän hade fixat ett litet hus. Vi var ca 15 pers som åt middag. Sedan blev det party. Efter det drog vi till slottet vid 12 slaget. Drog tillbaka och festa. Mycket lyckat och trevligt.

2010-01-01 15:01
det basta (eller enda bra) med aftonen var att jag hela tiden var i sallskap med den basta vannen man kan ha.

Moderator

2010-01-01 16:32
Fick reda på att det inte var så illa iallafall!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-01 17:51
BC99 P26

AMEN!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2010-01-01 20:16
Jag har den bästa!!!!!!!!!

Sedan juli 2009 har jag suttit på ett Hvb-hem. Så här var jag, och två andra ungdomar tillsammans med personal. Spelade in en feeet låt på dagen. Sen var det att vänta på tolvslaget för att tända universums fattigaste fyrverkerier nånsin. Det var två lådor från svea som vi hade överhöga förväntningar på. Men dom flög inte ens tio meter upp...... Vi skålade med pomac, och jag dansade för mig själv i -25 grader för att det typ inte fanns nåt bättre att göra. slå den

2010-01-01 22:44
Höjdpunkten var Yelowstone-naturfilmen!
SMÅLAND!
Moderator

2010-01-01 23:18
Jooodå, va i vemdalen, heeelt okej kväll :)
//TW
Toastare

2010-01-02 01:10
Jag och min pojkvän/sambo var hos gemensamma vänner, där ett par till och deras barn var. Vi åt massa plockmat och spelade Wii. Sen kom min kompis, hans flickvän och hennes kompis och joinade oss fram till 12-slaget. Stannade till 04.
Sov sjukt länge idag, pizza och tv-spel. Var ett grymt nyår med bra vänner!
Jag skyller allt på Emma!

2010-01-02 06:52
3 öl 3 filmer en chipspåse, kinamat och lite fyrverkerier kändes som vilken dag som helst..
Men då.

2010-01-02 09:38
Jag låg och sov...

2010-01-02 12:38
magsjuk 18 månaders och en lika magsjuk ex tillika pappa. stickade in det nya året framför teven och somnade framför den samme runt ettsnåret. Väcktes av grannfest vid halv tre o fick bege mig till soffan igen för nattsömn. Hoppas nästa nyår blir lite mer innehållsrik.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2010-01-02 12:40
det slutade blodigt. framförallt för min kompis. sen såg jag att jag bränt en tusing på att åka runt i taxi fram och tillbaka hela kvällen, det känns väldigt motiverat idag.
http://www.kommandot.se/wp/
Moderator

2010-01-02 14:21
bperb P28 Det där är en klassisk nyårs-natt =) haha
//TW

2010-01-02 14:53
Var stort uppladdande och hamnade på en mellan-klubb i stockholms innestad. tolvslaget spenderades i baren där jag höll på att beställa. en minut över 12 var det HELT FUCKING JÄVLA VANLIG helgdag

Överskattat? JA

2010-01-02 15:26
Min nyår var verkligen bull. Blev blåst av en polare, råkade trasa sönder en annan kompis fingrar i dörrkarmen, var ute för mycket, och slutade på en hemmafest där jag knappt kände någon.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2010-01-02 15:39
Förfestade hårt mellan kl 18 och 19 sen minns jag inte så mycket mer. Kom till festen och var alldeles för full.

2010-01-02 16:20
Mvh P20

Det är ju de hemmafesterna som är bäst. :)
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Rappare

2010-01-02 17:09
Hade ett jävligt fett nyår på vääääldigt länge.
Vi hade hört att vi bara skulle bli nio pers den kvällen men hade köpt mat för ett helt jävla regemente och vi hade fööör mycket dricka. Det gjorde tydligen susen så helt plötsligt va vi runt 20-talet som festade sönder i en tvåa :P

Mycket soft folk och schyssta jävla tacos till käk! Även bra in på sentimmarna! Tungt nyår!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-01-02 17:18
shitmannen

nja, inte för mig. det där var det mest avancerade jag nånsin gjort ett nyår tror jag. vi visade iaf den nya generationens självstympande emos att det är vi från gamla gardets punkarsvin som på riktigt vet hur man förstör en människokropp när vi upptäckte att de krossade glasen faktiskt kunde komma till användning; att hugga dem i varann. det kanske man också ångrar lite idag:)
http://www.kommandot.se/wp/

2010-01-02 20:48
Hade en jävligt trevlig nyårsafton där allting klickade. Trevlig middag hemma hos goda vänner följt av smutsiga industrilokaler i Sofielund. Men nyårsafton bör väl också vara den mest dekadenta natten på året.

vi visade iaf den nya generationens självstympande emos att det är vi från gamla gardets punkarsvin som på riktigt vet hur man förstör en människokropp när vi upptäckte att de krossade glasen faktiskt kunde komma till användning; att hugga dem i varann.

Haha, äkta!
Walking the street of dreams

2010-01-02 22:10
det var svart!

2010-01-03 02:11
Hos en kompis + hans familj.
Stan - Park lane SUGER!
Micki D
Hem - Spårvagn!
Jag har ingen personlighet

2010-01-03 13:29
Nyår sög. Satt själv , kastrull full på fyrans buss vid 12 slaget ... på väg hem .
I got it from my mama .
moncans.blogg.se

2010-01-03 14:55
Hade det mycket trevligt!

Mat med familj, flickvän och bäste kompis hos mina föräldrar, festa där ett tag.
12 slaget ute med några vänner med mousserande.
Lite festande hos annan vän tills ungefär 2-3, efter det var det till en grym fest där vi stannade till kanske 10 dagen efter, inte gjort många knop nu. :)

Gott nytt!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-01-03 15:53
Drog med en arbetskamrat på en fest som hans vänner hade, kan tilläggas att jag precis börjat jobba i Norge.

Kvällen började helt ok, men efter att ha observerat 5 minuter utav norrmännen så blev jag väldigt otaggad på att dricka. De flippa ur totalt, ramlade sönder ett bord, slog omkull mer alkohol än vad de drack. Shit never stopped.

Blev hotad utav en 16 årig sjukt full kille, men tog mig ur det snabbt.. Tur att jag är en fredlig själ

nej, helt fucked up kväll kan jag lova.
*snaark*
Rappare

2010-01-03 16:33
Fetaste festen på hela året!
Middag/förfest med dom närmaste kompisarna, iväg till festen där det känns som varenda kotte jag kände var på :) Så grymt jävla trevligt! Kunde inte haft det bättre! :)

Bästa nyår hittills iaf :)
Moderator

2010-01-03 23:59
Mitt bästa nyår sen alkohol kom in i bilden kanske. Det brukar sluta med att man hällt i sig nån främlings mousserande och inte kan kontrollera sig själv och är helt oförmögen att berätta historierna efteråt.
I år firade jag i villan som kanske är min favoritfestvilla med mycket goda vänner. Det var städat trots att folk blev fulla. Visst det urartade för någon annan men det är ett stort uppköp jämnfört med hur det annars slutar med luckor och dödsångest på årets första dag.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Moderator

2010-01-04 00:02
glömde berätta att maten var god, sällskapet trevligt och alla bröt mot löftet om att sluta röka innan 02
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2010-01-04 00:47
Hade en fet fest för en 70 pers. Köpte massviss me sprit, blev skitpackat och blev den förste att däcka vid 2 tiden trots att man var värd.. hörde att festen höll på till 5-6 tiden o att folk dansa hela kvällen o shit.. så de verkade vara en fet fest, synd att ja missa en hel del

2010-01-04 14:20
var me den man älskar/dom man älskar.

då blir det ett bra nyår.
vi är överallt!

2010-01-04 14:49
Supa, äta gott (SKAGENRÖRA) och kolla på film med flickvän. Enough, och mer därtill.

2010-01-04 16:12
17.00 tills 23.00 middag och förfest som jag och min polare styrde vi var runt 10 pers där alla söp och käka gott. 7 flaskor bubbel gick här tror jag

23.00 - 23.55 fest någonstans i malmö. Dom hade dj´s och jag träffade Louder för första gången på riktigt länge.

00.00 - 00.40? Krigszon möllan. Det var riktigt sjukt men roligt

00.40 - 01.22 Centralen för att ta tåget till Köpenhamn och festa men tåget går inte på en timma så vi drar till någon bar och dricker en öl

01.22 06.00 Köpenhamn och klubb karleighed på stubnits. Riktigt roligt med bra musik och vänliga människor. Kul att få dansa av sig lite.

07.00 hemma igen och äntligen få sova lite.

Värt att tillägga är att jag gick upp vid fem på nyårsaftons morgon och jobbade.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."