I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Julklappshjälpen - Sista veckan

Övrigt - Blandat

2009-12-21 20:56

Julklappshjälpen - Sista veckan

Säkert fler än jag som sitter utan att ha inhandlat en enda julklapp när bara ett par dagar återstår. Posta därför i denna tråd om ni behöver hjälp att komma på vad ni ska köpa till nära och kära.

Jag startar upp:

1.
Min kära mor ! Mycket info är inte lätt att ge, hon är ungefär som andra morsor skulle jag kunna tänka mig. HJÄLP !

2.
Syster+Pojkvän - 22år gamla, nyss inflyttade i lägenhet och får snart sitt första barn.
Något gemensamt eller en till varje, allt är välkommet

Posta förslag !

www.myspace.com/danielbylund

2009-12-21 21:19
budget?

mamma skulle jag satsa på massage eller manikyr och till syrran ett sällskapsspel eller presentkort på ngn inredningsbutik.

2009-12-21 21:45
Till din syster + pojkvän så skulle jag ge dem en jävla massa blöjor, det går åt i början tro mig jag vet (beror på hur länge det är kvar iofs) det sparar dem en massa stålar och att slippa ränna ut och köpa blöjor, eller presentkort på hämtmat, också nått man gärna undviker att göra när man nyss fått barn. Laga mat alltså

Din mamma: presentkort på floating
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2009-12-21 21:46
runt en 500:-/klapp..

Jafan. Massage har morsan genom jobbet så det är väl lite si och så med det.

Men syster+pojkvän en inredningspresentkort. Kanon !
www.myspace.com/danielbylund

2009-12-21 22:04
Min mor får iallafall alltid ett par tofflor, ibland elektonikprylar som mp3, telefon, mobil..
My heart lives in my vagina.