I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jada Mobile - Akta er!

Övrigt - Blandat

   

2009-12-03 13:58

Jada Mobile - Akta er!

Jahapp. Idag har ännu en dag gått då jag fått telefon räkningar från Jada Mobile Entertainment's tjänster, tjänster som jag då inte använt. Räkningar för flera 100tals kronor om inte 1000tals. Perfekt då jag för nuvarande är arbetslös.

Så jag ringde dom här "Jada Mobile", och berättade hur det låg till. Kan ju nämna att dom är jävligt skumma. Jag ringde och berättade vad som hänt, supporten (kvinna) sa att hon skulle söka efter mitt mobilnummer i deras databas. Jag väntade 8-9min där det var helt knäpptyst, även fast supporten var i andra änden. Efter det orkade jag inte vänta längre då jag har annat att göra, så jag sa att jag skulle återkomma. Ca 3-5 min efter att samtalet lagts på, får jag ett SMS från dom där det står: Jada Mobile, tjänsten avbruten eller nått liknade.

Efter det ringde jag telias kundservice i hopp om att dom ska kunna lösa detta. Men tyvärr så kan dom inte göra något åt det, då dom använt Telias nät, jag får vända mig till Konsument ombuds mannen för min mobil säger han. Jahapp, kul.... Jag tänker absolut gå i botten med detta.
Hoppas ni inte använder deras tjänster....

Är det några fler som har råkat ut för dom här? Eller andra kanske?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.