I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

göra på moskva sheremetyevo i 19 timmar ??

Övrigt - Blandat

2009-11-30 01:40

göra på moskva sheremetyevo i 19 timmar ??

Tjena!
Drar till thailand i februari, via moskva... på ditvägen är de lugnt, typ 2 timmar i moskva, men sen när jag ska flyga hem måste jag vänta 19 timmar i moskva...
pallar inte fixa visum och skit, så vad gör man på moskvas flygplats?? något hotell inne på flygplatsen?

Har aldrig varit i ryssland innan.. hur är de där? farligt på flygplatsen eller? hmm.. skriv allt ni vet om sheremetyevo :D

(Inlägget ändrat av greggan 2009-11-30 11:27:18)

2009-11-30 09:26
Är det den flygplatsen jag har varit på, är det den mest värdelösa någonsin! Den är formad som en oktagon och det finns dubletter av alla affärer. Dom ligger bara i spegelvänd ordning på andra halvan av flygplatsen.
Och så är det helt vidrigt tak som ser ut som en bikupa... usch
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2009-11-30 11:10
Det finns två stora fördelar med mosvka: Man kan flyga dit, men ännu viktigare man kan flyga därifrån. Denna dubbelsidiga fördel avspeglas i namnet sheremetyevo 2. Så heter nämligen Moskvas internationella flygplats. Inrikeslufthamnen varifrån man kan lämna sovjet heter därför följdriktigt sheremetyevo 1.

Kanske inte hjälper jag kom bara att tänka på citatet ur "Från Stormakt till Big Mac" av en svensk som jag hade i bokhyllan :P
Follow the dao, right about....NOW!

2009-11-30 16:10
är det så illa alltså? :/
fan.. Ingen annan som ska åka hem den 10 mars från bangkok, och mellanlanda i moskva? haha, måste ju finnas nån svenskar man kan sitta o dricka vodka o spela kort med... vet dock inte om jag pallar dricka vodka i 19 timmar.. vågar man somna på flygplatsen ?

2009-12-01 00:38
? :)

2009-12-03 14:49
Nej vi åker hem den 13 mars. När åker du ner i februari?

2009-12-05 17:15
aha okej, jag åker ner den 15 februari... men då är det bara 2 timmars väntan så de e chill...