Moderator
2009-11-24 21:09
Längsta tiden du har sovit i sträck?
Tänkte att det här kunde vara en kul tråd att starta. Alltså, hur lång tid har du sovit som längst? Då menar jag utan att ha varit i koma eller har tagit något sömnmedel. Bara hur lång tid du sovit på grund av naturlig trötthet. Mitt längsta är 20 timmar efter att ha varit på lan för något år sedan från torsdag-söndag. Sov bara 7 timmar sammanlagt under tiden på lanet så jag va rätt trött när jag kom hem^^. Skriv gärna anledningen till er långa sömn =) Kan gissa att den här kommer spåra ur rätt rejält, det här e ju trots allt whoa, men tycker det e värt att ge tråden ett försök =)
//TW
Sov väl runt 14 timmar efter överlevnadsövningen i lumpen. Hade gärna sovit längre men det kändes inte riktigt värt att sova bort mer när ledigheten endast varade i 36 timmar.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
runt 14 timmar tror jag, men jag sover ca 10 timmar varje natt.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jo det var efter min första Hultsfreds vistelse och jag vaknade av telefonen som ringde.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
fjorton timmar. första gången när jag varit på läger i sexan och inte sovit ordentligt på en vecka, andra gången när jag jobbat en åttiotimmarsvecka på en stadsfestival. men till slut är man ju tvungen att gå upp av att man är kissnödig. jobbigt som fan. skulle inte sitta fel med en vuxenblöja i såna lägen.
samma som Enola F24, hultsfred, tror året var 2001. 17 timmar varade härligheten för att senare vakna upp och inse att klockan är 6, det är måndag morgon och ett helt år kvar tills nästa semester.
Tu m'emmerdes!
24 timmar, ganska prick tror jag. Somnade till Spin City, vaknade till Spin City, dagen efter, det var ganska kusligt.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
14 timmar när jag kom hem från usa o rest ett helt dygn utan att sova typ
Hur kan man sova så länge? :O Ingen aning hur länge jag sovit..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Moderator
2009-11-25 00:40
JP P25 Haha aa, rätt förvirrad man ska vara när man vaknar xD haha Jag somnade kl10 på söndag morgon o vaknade 6 på måndag morgon. tog ett tag att fatta att jag skulle till skolan om 2 timmar haha
//TW
23 timmar! snacka om att man var förvirrad när man vaknade, trodde man bara nickat till en sekund.. Morsan hade försökt väcka mej också, men det gick inte. Hade varit på lan, 61 timmar vaken, sen POW! xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
26 timmar, anledning, skulle testa 72 timmar utan mat, vi var några stycken som testade i korridoren där jag bodde. man skulle tydligen börja hallucinera . Dukade under några timmar innan 72, käkade varma ost skink mackor och slocknade i sängen . Notis, Bästa varma mackor jag någonsin upplevt.
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”
Moderator
2009-11-25 01:25
BooLee P25 Jag kan då inte finna 1 enda vettig anledning till att plåga sig genom att fasta i 72 timmar :P fyfan
//TW
Rekordet är nog runt 14-15 timmar. Hade lanat med för lite sömn med allt för mycket alkohol.
Dra åt helvete!
efter ett tre dagars rock & rave sov jag från 6 på morgonen till 22 på kvällen. längsta jag kan komma på rak arm
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Somnade när polaren drog till skolan runt 7 tiden på en måndag vaknade när han kom hem från skolan dagen efter runt 15:00 Aldrig sovit så lång tid ever, har inte lyckats göra om bedriften heller. Kändes måttligt wtf när han dök upp där och det inte var måndag.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jag har maxat på lite mer än 24 timmar efter maratonspelande av FFVIII när de släpptes. Fan vad nördigt.
jagvillocksåhaenblog.com
Midas, 8an va ju sådär.. 7, 9 och 10 är skiten. de vet du ju! Jag har väll lätt sovit ett dygn, dock va de rätt stora mängder flunitrazepam inblandat. (:
Graffare
2009-11-25 12:38
Jag minns när jag inte var den flitiga löneslaven jag är idag. Då sov jag minst 10 timmar om dagen. I dag är jag lycklig om jag får mina 6 timmar. (vilket jag sällan får)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Toastare
2009-11-25 12:57
Jag var runt 18 och jag och några vänner hade varit på "RnB"-festival i Kristianstad (ja, så 90-tal det kan bli..huvudakt undrar ni? Jennifer Brown!) I alla fall hade vi ingen stans att sova och sista bussen hade gått hem. Så vi satt och frös en hel sommarnatt. Sen kom bussen och jag somnade redan på den hem. Kom till Lund och hem till min pappas lägenhet som jag passade. Vaknade efter 25 timmar och det tog någon timme innan jag fattade att det verkligen gått ett dygn. Jag älskar att sova..
Jag skyller allt på Emma!
15 timmar tror jag, efter en sjuk helg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
27 timmar, då jag var vaken från dag ett på Dreamhack, för 2 år sedan. När jag vaknade kändes det som att någon hade slagit mig i huvudet med en påke, och märkte inte av att jag sovit 27 timmar förrän jag kollade på datumet, då vart jag lite chockad faktiskt.
*snaark*
21 timmar, sen vaken ca 1 timme för att sen slockna och sova 15 timmar till.. Det var rätt gött.. Anledningen får ni räkna ut själva!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent
2009-11-25 13:58
ja tjackisar hare inte lätt inte. längsta jag sovit är 18 timmar. gött vare
Nä, det har dom nog inte! Har faktiskt ingen aning! :) Jag hade inte tagit något tjack och varit vaken i flera dagar pga det vid tillfället, men tro du det! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent
2009-11-25 14:43
menade jag dig? menade jag mig? menade jag någon annan i tråden?;)
Moderator
2009-11-25 15:59
Tänk om man skulle gå in på flashback o starta den här diskussion bland alla tjackpundare där. lätt att nåra har sovit 2dygn+
//TW
ja tjackisar hare inte lätt inte. haha :D
Moderator
2009-11-25 17:05
15 timmar tror jag, fast det var inte naturlig sömn dock, hade glömt ta insulin, man blir rätt trött då. utan insulin har jag maax sovit elva timmar. sover annars mellan 3-6 timmar varje natt när jag får sova för mkt får jag såå jävla ont i huvudet o mår såå piss
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Sov lite drygt 24 tim efter Full moon i Thailand pga diverse anledningar.
2 dygn, fredag natt/lördag morgon till måndag morgon...
saaaru..
Producent
2009-11-26 00:02
21 tim..efter att suttit en hel helg o rökt brajj o dragit tjack.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
sov bara ett par timmar per kvall mandag - fredag i somras, sa pa fredagskvallen var jag helt javla utmattad av jobb och springande hit och dit sa jag ramlade ihop i sangen & sov i ungefar 12 h. tog en promenad till stranden nar jag vaknat, kopte en milkshake, rokte en joint och sen gick jag hem och sov minst 12 timmar till.
Sov exakt 24 timmar en gång, pga jag hade varit vaken i 5 dygn utan att sova en blund =)
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
14 timmar. Gör det utan problem varje dag, speciellt nu när det är så mörkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kom hem från en vecka i Alperna. Hade varit vaken 55h, sov 18h efter det.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
sov 30+ timmar nånting.. efter ett mushna race på 7 dagar utan sömn
jag var vaken circa10 timmar innan spriten slog ut mig och jag sov 17 timmar, en jävla gudfader man blev
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
I bumped my head när jag var elva. "Sov" i fem dagar. Det var kul... ena stunden klättrar man i en ravin och nästa vaknar man på sjukhuset.
Producent
2009-11-27 09:24
24 timmar ganska prick. somnade klockan 6 på morgonen. vaknade till i två minuter klockan 18:00 och tyckte det var för skönt för att gå upp och tänkte jag skulle dra mig lite. vaknade upp klockan 06:00 dagen därpå. sjuk känsla.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Lätt över 20 timmars strecket, ett flertal ggr. Senaste gången var jag även astrött efter att ha sovit en bra bit över 20 timmar och lätt kunnat slummra vidare ett par timmar till. Känns som att jag har en onormal dygnsrytm, inte som vanligt folk, att vara vaken 16 timmar-sova 8 timmar varje dag etc. Min fungerar mer typ, vara vaken 24 timmar, sova 12, vaken 24 etc. ASJOBBIGT.
^ Smart sagt.
Moderator
2009-11-27 15:41
Poker_face P20 Ajo, de blir rätt knull då om man har schemalagt jobb 7-4 ;D hahaha.
//TW
sov 20+ timmar efter att ha varit vaken i runt 3 dygn. (inga droger inblandat) Det är de längsta ja minns dock.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
13 timmar HAHA! efter ett 30 timmars flyg till Sydney, Jetlag
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
23 timmar. Hade varit vaken i 52 timmar och tvärdog. Fan vad skönt det var att sova efter det. Men när man vaknade var man liiiite pissnödig....och hungrig.
BountyBoo F29 Fan va sjuk mitt längsta har ochså med RnB festivalen att göra. Jag skulle jobba klockan sex på morgonen dan efter men hade redan billjett så jag stack dit med tanken att sticka vid midnatt... Mjo, slutade med att jag blev full o hamnade på efterfest med aristerna från spetaklet, drog direkt till jobbet o jobbade till 15:00!! Gick och la mig direkt när jag kom hem ( runt 16:00 ) och sov tills det va dags att gå upp för att jobba nästa dag (05:30 ) vaknade väldigt förvirrad men va pigg o glad på jobbet jämnfört med dan innan.
http://www.myspace.com/danielscriptchess
När jag va 16 sov jag alltid sjukt länge, haha. Hade en ganska skev dygnsrytm också, men att sova i 12-15 timmar då var inget ovanligt. Tror det längsta jag sovit är ett dygn, men då hade jag varit vaken minst ett dygn också. Nuförtiden sover jag knappt nånting :(
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Jag sover alltid 12 timmar om ingen väcker mig, 10 timmar om det är ljust ute. Däckade rätt gott efter Das boot förra året, 17 timmar tror jag att jag var borta.
My heart lives in my vagina.
När jag och en kompis var i Amsterdam, så sov vi båda 14 h i sträck första natten...
Graffare
2009-11-30 09:39
Hur kan ni vara vakna så länge? Jag har klarat max 32-35 timmar.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded