I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra krogar i linköping?

Övrigt - Blandat

2009-11-24 06:26

Bra krogar i linköping?

Jag och några polare ska på en liten genomesa i landet. Vi ska bland annat stanna till i Linköping. Tänkte höra om någon har tips på barer och krogar som kan vara värda att besöka där.

Både dansställen och chillkrogar och allt däremellan. Skriv gärna hur stora ställena är och vad det är för folk. Mycket brudar på aktuella ställen är ju ett stort plus också hehe.

Så langa på med tips nu. Tack på förhand!

2009-11-24 12:57
Plaza - White trash från Åtvidaberg med omnejd, hitlistan på Plaza har i 5 år toppats av Country roads.

L´orient - Favvohäng som är sjukt random på grund av tillställning. Ligger utanför misären på Ågatan.

Platå - Stekarställe?

55:an - Populärt ställe, intetsägande.

Platens - Nattklubb som ofta lockar mycket folk, lördagar funkar bäst där (?).

Strandgatan 2 - Ligger nere vid Stångån. Relativt nyöppnat och verkar dessvärre inte lyckats locka folk trots välkända DJ:s och schyssta kvällar.

Finns ett par ställen till men vet typ ingenting om dem.

2009-11-25 00:03
Åk till skäggetorp, där finns dom fetaste krogarna om du vill schteeka eller bara röka ganja.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2009-11-25 06:22
Sliver är bästa krogen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-26 18:24
Är väl typ 23 på Sliver? Men kan tänka mig att ankan slinker in lätt ändå. Flamman kanske vore något för dig.

2009-11-26 18:50
Slivers åldersgräns:
onsdag: 18år
torsdag: 20år
fredag: 21år
lördag: 23 år

och ja, jag är brud och har kontakter så jag behöver inte riktigt oroa mig vet du ;) hehe.

men flamman är också sjukt bra. hängde där en del förr. vet inte varför jag slutade hänga där.. men beror väl på att det ligger så långt i från allt annat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-26 20:45
skägget, ingen kroog däär. Du läär bli robbad där man

2009-11-27 00:52
finns verkligen ingenting bra med skägget, enda är väl i så fall att min mormor bor där. men aeee fyyy.... hur kan man ens rekomendera krogarna i skägget? sjukt illa...

2009-11-27 22:01
Har hört att folk åker ända från LA för att festa i Schägget.. Dissa inte krogarna där fan!
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX

2009-11-28 00:10
KROSSAD ANKA HAR KONTAKTER AKTA ER

2009-11-28 00:20
Satt senaste igår på 55:an, helt okej pub, liten och bra, billig öl och en 4a för 60 kr.

Platå, upp med östra armbågen och en Möet i andra anden, stek stek, för övrigt pinsamt när städer lite överallt i Sverige försöker efterlikna Stureplan så mycket det går och slänger upp krogar som ska vara till för brats. Det roliga med Platå är att till och med jag har mer pengar än de folk som hänger där.

Kommer inte riktigt ihåg vad den "farliga" gatan heter som alla linköpingsbor verkar kalla det, åregatan eller åbogatan eller nått. Men där ligger väl det mesta tror jag.

Någon nämde Flamman, där var jag utanför, sen gick jag till ett annat ställe. Pinsamt.

2009-11-28 04:38
bott i lkpg tidigare de e tyvärr bonde style

2009-11-28 04:43
KUL OLA.

2009-11-28 12:40
Skäggetorp är stället!
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"