I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Poet

2009-11-22 15:44

Sabotage

Sa har ligger det till. For ca 2 manader tillbaks flyttade jag in till en aldre kvinnas och hennes 29 ariga dotters hus. I hyresavtalet sa har jag mitt privata rum och ett privat badrum/toalett. Jag har aven tillgang till koket. Och allt verkade frid och frojd, det var nara till jobbet, dem verkade trevliga, och eftersom jag tar min tid i duschen, sa ar ett privat badrum underbart!

Men (sjalvklart) sa borjade mamman och dottern (mamman framst) fitta sig ganska snart. Jag fragade nagra dagar efter jag flyttade in hur det fungerar med tvatt. Mamman ljog mig rakt i ansiktet och sa att deras tvattmaskin ar sonder och att jag maste dra till en laundromat. Och enligt henne sa var den "just across the street". Sa jag tankte "ok, inte hela varlden". Visade sig att "just across the street" ar ca tre kilometer bort. Och strax efter det, sa markte jag att varje gang jag kom hem, sa ar det nagon som har varit inne i mitt privata badrum. Jag fragade mamman, och hon sager att ingen anvander toaletten. Men dorren ar open varje gang jag kommer hem (jag lamnar aldrig dorren oppen), men hon fornekade aterigen att nagon annan an jag anvander den. En fredag kommer jag hem, sa ser jag att morsan har pimpat ut dotterns rum till tva japanska utbytesstudenter, for en helg. Vilket ar lugnt, hon kan gora vad hon vill, det ar hennes hem. Men likt forbaskat sa anvande studenterna (tva av dem) mitt badrum. Nar jag sa till morsan om detta, sa blev hon sur pa mig och fragade om hon tyckte det var passande att dem hellre anvande hennes badrum. Vi borjade grala, jag sag inte poangen med ordet "privat" (vilket star tydligt i kontraktet) nar alla anvander mitt badrum. Sa efter den gangen sa har kvinnan och dottern haft en riktigt ful attityd gentemot mig. Varje gang jag moter mamman, sa har hon ett "klagomal" utan dess like. Och inget av det hon klagar pa later ens rimligt. For att inte namna hur snala dem har manniskorna ar. Aldrig i mitt liv stott pa snalare manniskor. Saken ar den att jag flyttar den 12'e December, men jag vill sabotera for dem pa nagot satt innan jag drar. Jag vet att det later barnsligt, men jag kommer stora mig pa de har manniskorna en bra tid om jag inte far hamnas.

Min flickvan tycker jag borde gomma en fryst fisk nagonstans och lata stinka ner huset. Vilket later som en bra idee, eftersom bade dottern och mamman ar ca 150 cm langa, sa kan jag gomma den nagonstans dar dem inte kommer hitta den. Men forr eller senare kommer de hitta fisken och da far jag skit for det.

Jag tankte pajja deras tvattmaskin som de pastar inte "fungerar", men hur pajjar jag den sa den slutar funka, utan att jag behover smasha nagot?

Pa en av deras soptunnor (som de har utomhus) sa har dem staltrad runt oppningen, for att forhindra att tvattbjornar och skunkar oppnar locket och festar pa deras sopor. Tankte att jag kommer forbi en natt, slanger staltraden at helvete och lagger nagot smaskigt som tvattbjornarna tycker om. Vilket kommer leda till mass sopor pa deras tomt!

Och en idee jag funderat pa lange ar att kopa 3-4 moss och lagga dem lite har och dar i huset. Positiva ar att dem kommer fa en hjartattack. Negativa ar att jag inte vill offra fyra oskyldiga moss :(

Whoa, hjalp mig hamnas!

Love!

At the gates of Eternity...

2009-11-22 16:30
Vilka retards dem verkar va och klart som fan att du ska hämnas!

ett bra tips är väll om du skulle kunna få tag på kattpiss och hälla de lite överallt, möbler osv. tydligen ska de finnas jävligt mkt amoniak lr nåt sånt i pisset som gör att lukten är omöjlig att få bort, de e ba slänga möblerna lr stå ut me dem ;)

vet i fan vad du kan göra mer, kanske ba försök att va så irriterande du kan av den sista tiden du är där, ställ dumma frågor osv.. och självklart, NJUT SÅ FÖRBANNAT! :)

2009-11-22 17:03
Vilket later som en bra idee, eftersom bade dottern och mamman ar ca 150 cm langa, sa kan jag gomma den nagonstans dar dem inte kommer hitta den

Hahaha, elak :D

På baksidan av deras tvätmaskin lär det finnas ett gummiband, gummibandet gör så att trumman snurrar. Lossa på det och deras tvätt kommer att vara jätteblöt när den är klar :D
Maskinen går inte sönder utav detta, utan det är bara sätta dit bandet igen så funkar den. Tar ett tag att hitta felet dock ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-22 18:57
Koppla bort vattenlåsen från handfaten i huset. Dom verkar inte vara överdrivet smarta, så då kommer det nog ta ett tag innan dom listar ut varför det luktar kloak i hela huset.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-22 19:21
frysta grejjer skitroliga. om du är jättefull nån dag och måste spy, gör det i en påse och släng in i frysen. ta ut spyan och göm någonstans innan du drar. helst ska du ta det lite längre och bajsa i en påse och frysa ner det, gärna bakfyllebajset.

2009-11-22 19:24
En normalt fungerande vuxen människa skulle ta det här som en lärdom, vara tacksam att du inte bundit upp dig längre, och sen gå vidare med livet.

Meeeeen eftersom jag inte är en sån person alls:

Kackerlackor! Säljs levande i många zoo butiker som mat åt diverse reptiler. Köp ett gäng, plantera ut dem dagen då du flyttar ut. Råttor kan också funka, men att köpa ett gäng kan bli lite dyrt. Se bara till att du inte köper dem i en affär nära huset, bara ut ifall att hyresvärdarna är smarta nog att misstänka dig och fråga runt lite.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2009-11-22 19:28
kom igen, offra de sma livet for ett hogre syfte. garna hane och hona?
eller kackerlackor/syrsor, de ar nog inte sarskilt hemska att offra, placera ut de innan du lamnar stallet.. :D

Rappare

2009-11-22 19:34
Skulle seriöst lagt en kabel i deras diskmaskin full med disk. Köra en omgång med diskmaskinen och sedan kan dom fan äta bäst dom vill av bajsporslinet HAHAHAHA! Och nu snackar vi rediga kablar AKA du ska ha hållt dig i typ 3 dar.

Du kan ju avlägsna vattentillförseln till tvättmaskinen helt. Asså sno med dig hela jävla slangen så kan dom fan knata dom där 3km själva!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Moderator

2009-11-22 20:39
Haha underbar vändning UncleSam gjorde sitt inlägg!
Annars, klart du ska hämnas på nått sätt. Kattpiss låter underabart, har också hört att det ska vara svårt att få bort. Häll lite här och där, sen tömmer du ut resten i botten av kylen eller frysen så får det stinka bäst det kan i hela huset efter du stuckit. Även det där med att ta bort gummibandet från tvättmaskinen låter awesome! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-22 20:43
Hur fan får man tag på kattpiss? :D
 Vi är alla misstänkta

2009-11-22 22:21
ladda hem barnporr på deras dator och anmäl dom
Fucks your life up crew
Tjabo!

2009-11-22 23:13
peta in räkor i gardinstångarna :):):):)... när dom legat där ett tag så kommer det börja lukta som fan.. Och tro mig, gardinstången är inte det första stället man börjar leta på :). om du har tur så kanske dom letar ihjäl dig :)

annars så tycker jag som unclesam - kackerlackor for the win!
Moderator

2009-11-22 23:20
Ska inte vandrande pinnar vara ena jävlar på att föröka sig? I den grad att man kan få huset översvämmat av de små liven.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-11-22 23:40
Ska inte vandrande pinnar vara ena jävlar på att föröka sig? I den grad att man kan få huset översvämmat av de små liven.

hahah

2009-11-23 01:07
haha riktigt bra tips ni kommer med :)
Själv kommer jag inte på nåt för tillfället

2009-11-23 01:12
Haha, när vi var sura på en tjej vi hyrde av placerade vi räkor i hennes gardinstänger. Sånna där runda, moderna gardinstänger alltså. Det var svinbusigt!

2009-11-23 10:03
Möss och råttor är oftast ganska lätta att göra sig av med. Kackerlackor eller likade insekter är en bättre idé då man måste gifta ner hela huset för att bli av med dem.

Jag skulle nog som många andra här köra på stinkidérna.
Gömma en massa saker som efter några dagar/veckor stinker utan helvete.
Skaldjur, piss, bajs spyor och döda pälsdjur luktar överjävligt äckligt.
Vi hade en död råtta i elskåpet hemma som låg och luktade i ett par veckor innan vi kom på vad det var. FYFAN säger jag bara, vidrigaste doften jag någonsin känt.

Sen kan du förstöra ditt privata badrum innan du åker.
Ös i diverse olika fetter och andra svårlösliga sörjor i handfatet så blir det stop!
Spola ner 2 rullar papper i toan minuterna innan du lämnar stället.

You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-11-23 10:30
Jag tycker du ska nyttja deras privata toalett som dom nyttjat din , muncha som en dåre en hel dag sen avslutar du kvällen med en dump på deras safezone och sen frågar du hur dom uppskattar att ni delar på allt som en riktig familj!
Niceness!

2009-11-23 10:32
Annars kan du ju bränna ner huset till grunden? Det borde lära dom ett och annat! :)

2009-11-23 11:20
Hahaha,folk hade juh galet sköna ideer!:)
Bara roffa åt sig!
Gör annars som i polisskolan,blå målar färg inne i duschmunstycket!:P
...

2009-11-23 11:22
Ah och lim istället för shampoo!
Moderator

2009-11-23 18:47
Haha, oväntad twist från UncleSam.

Jag sitter och antecknar flitigt med penna och papper vad som sägs här i tråden. Man vet aldrig när man stöter på en jävlig hyresvärd och man behöver ett A4 med sinnessjuka bus-tips :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2009-11-23 21:04
WTF Krossad Anka. Det skulle ju jag säga. Det är iof en riktig klassiker.

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"

2009-11-23 22:06
På Flashback finns det många sjuka människor med många sjuka ideer.
Men dom här är practical jokes.
Starta en tråd på det forumet så kan du nog jävlas ordentligt sen ;)

Länk till http://https://www.flashback.info/showthread.php?t=519293

Länk till http://https://www.flashback.info/showthread.php?t=573846

2009-11-23 23:13
Köp massa kemikalier och gå amok på deras gräsmatta. Se till så inget växer där på en 12 år.

2009-11-24 03:31
jag hade bara låtit det vara varför slösa tid på idioter,dem kommer nog inte sluta vara det för att du lägger fisk i deras hus då blir dem väl bara ännu jobbigare mot nästa hyresgäst..du kan ju alltid fisa i flingorna
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/
Producent

2009-11-24 08:54
En klassiker är ju om dom har en takfläkt...

Ta kaviar och dra en lina på ovansidan av fläkt bladen.

Senario:

1 Det börjar lukta som fan.

2 Dom slår på fläkten för att vädra ut lukten.

3 Stinkade kaviar över hela rummet/tapeter/väggar.

4 BINGO! >=)

2009-11-24 10:41
p-m Men det här är inte slöseri på tid!

Marc Swing Haha den var ju underbar!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Moderator

2009-11-24 15:04
Haha underbar sista här ju!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-24 19:55
Häll massvis med klor i tvättmaskinen, och andra frätande kemikalier... så kan de få använda sin tvättmaskin hur bäst de vill

2009-11-24 22:46
Ouf.... kackerlackor vore riktigt brutalt faktiskt. Och helt omöjligt att förstå att någon "planterat" dem.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2009-11-25 01:39
Äh gör nått du aldrig kommer åka dit för men samtidigt garva mer åt... Ta ollningen till en ny nivå o sprutmåla deras crib näru har lite dötid och är ensam hemma...

2009-11-25 11:57
frysta fisken låter ju helfestligt. DO IT.

2009-11-25 19:31
kul att du avslutar ditt inlägg med Love! när du frågar i tråden hur man fuckar upp en annans liv

2009-11-26 03:45
Se på den norska filmen max manus för inspiration!
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/
Poet

2009-11-26 18:42
Tack allihopa for era underbara tips, men kom ihag att det maste vara nagot jag inte kan fa skit for, for dem kan polisanmala mig och de blir jag nog hemskickad till Sverige igen.

Och igar anklagade morsan mig for att ha anvant hennes Dollar Store servetter, som hon har vid sitt matbord, vilket jag inte ens har, med tanke pa att jag inte ens ater vid deras javla matbord. Jeezes jag mar illa av de har manniskorna!

Och kaviar ideen ar underbar, med tanke pa att dem har takflakt, problemet ar: vart far jag tag i kaviar har i Canada? :(

2009-11-27 00:58
bc99: be nån vän skicka med posten?
Producent

2009-11-27 04:11
Jag skulle nog köra på kaviar om jag vore du. Det låter ju helfestligt!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2009-11-27 07:50
kaviar ideén är ett måste. gillade det med kemikalier på gräsmattan med! men du kanske kan åka dit för den.

Men grymmaste var ju att gömma stinkande skit i gardinstängerna! kommer ju ta år innan dom får reda på vad det är!
www.myspace.com/oscardvine
Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/
http://soundcloud.com/oscar-dvine

2009-11-27 11:52
Vill du inte bli påkommen med att det är du som gjort skiten, så ska du självklart planta kackerlackor lite här och var i huset, omöjligt för någon att bevisa att du gjort de.

måste även säga att kaviar idén var helt sjukt rolig haha!
Sleep is the cousin of death

2009-11-27 15:21
iom att familjen är semi-dworfs, så lär det nog ta sin tid innan dom börjar leta efter kaviar uppe i fläkten!

Rappare

2009-11-27 22:15
Frys ner 2-3 raklödderpaket och öppna upp dom natten efter, placera på något bra ställe och njut. :)
 ööööööööööööööh
Poet

2009-11-29 01:14
Vad kommer handa med rakloddret?

2009-11-29 12:31
vill inte pajja tråden, men.. Tänk fan på vad du gör.
När dom hittar räkor/bajs i ett hörn så borde dom väl fan veta vem dom skulle skylla på? :p

När det kommer till sånt här gäller det att alltid ha nån annan att skylla på.
Har dom en jävlig granne och bor i lägenhet? Pissa i en kondom, släng den i brevinkastet någon natt.
Och om dom nu skulle misstänka någon annan för detta så skulle det inte bara resultera i en hall/brevlåda med piss, utan även en rätt så go' grannfejd också :p

Eller om dom har ett djur som t.ex katt/hund
så kan man pissa i en kopp, ta en pensel och liksom pensla ut pisset på gardiner osv, man kan strö ut det på en jävla massa olika ställen :p
Nackdelen är väl att dom kan säga att kattpiss luktar värre, men vafan..
Vad ska dom göra? Låta någon lukta på en urinerad gardin för att bevisa att det inte är kattpiss?

2009-11-30 11:13
haha, du måste ju skriva och säga hur det gick :D
Hej, Träffat Jacob?

2009-11-30 22:52
BC99; ni har ju ikea dar borta, de saljer kaviar; hoho

Poet

2009-12-01 02:19
Kimhari: Tror inte du har last traden alls hehe?

Exhale: Jo men palla ta sig dit, vet du hur stort Toronto ar hehe? Och det enda stallet ar i North York.

2010-09-13 18:13
Hur gick det?=)

Sorry för efterbliven uppning, men blev nyfiken! Minns att jag följde denna tråd när det begav sig.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Poet

2010-09-13 18:30
Det blev inget :( Kackerlackor gick jag fan till ca 10 butiker och frågade (blev helt besatt av den idéen eftersom den helt klart var överlägsen!) efter men konstigt nog sålde de bara syrsor och vandrande pinnar. Vilket de hade kommit på mig för.

Kaviar idéen tänkte jag göra faktiskt, köpte tuben och allt på IKEA, men de jävla slynorna var hemma varenda dag tills jag flyttade ut, förutom just en dag, men då blev jag nästan påkommen när jag stod på en stol i köket och tänkte just applicera kaviaren på fläktbladen. Just i den stunden kom de hem och de såg mig från bilen (man kan se deras kök från gatan) och de undrade vad jag höll på med, jag drog en lögn om att jag trodde att ena lampan satt löst. Så den idéen kunde jag inte heller fullfölja eftersom de redan sett mig pilla på fläkten.

Då och då så flaggar jag deras annons på Craigslist. De har fortfarande inte lyckats hyra ut rummet till någon, till min stora glädje! :D

2010-09-13 19:49
hahah! döds sköna idéer, synd där med kaviar på fläkten :/
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker