I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker alla revolutionärer! (Dags för vår nya världsordning)

Övrigt - Blandat

   

2009-11-13 14:12

Söker alla revolutionärer! (Dags för vår nya världsordning)

Jag har studerat samhället ett bra tag och har nära släktning som suttit i Riksdagen och sett den manipulation och korruption som existerar innanför Rosenbads och Riksdagshusets väggar. Jag arbetar med en Ekonomisk Reform och har träffat väldigt intressant personer, bland annat en vän till en före detta Ekonomisk Hitman (läs om vad det är här: Dagens system skapar Ekonomiska Hitmen).

Jag ser många på detta forum som pratar om diverse saker som rör samhället, t.ex. en ny världsordning (NWO). Jag själv arbetar med en ekonomisk reform som ska göra vårt samhälle mer rättvist för alla och lösa alla de ekonomiska problem vi står inför såsom fattigdom, arbetslöshet och den stress vårt samhälle skapar. Även de miljöproblem vi står inför.

Musik ligger mig varmt om hjärtat och jag söker dig som vill vara med och förändra världen. Jag söker eldsjälar som brinner för att se rättvisa, frihet och en gemenskap där vi förstår varandra istället för att ha fördomar om varandra. Att sprida kunskap genom musik är ett perfekt sätt att nå ut till folket.

Vill du vara med och hjälpa till? Skicka ett PM så får du mer info eller fråga i denna tråden. Det jag främst gör är att utbilda hur vårt ekonomiska system fungerar och hur det skulle kunna fungera.

EkonomiskReform.se samlar namnunderskrifter genom att man stödjer en reform (som är gratis) så vi genom Ekonomisk Reform och de nätverk runtomkring enklare kan påverka våra politiker. Därför är din hjälp viktig, för desto fler som vill ha en förändring till det bättre, desto enklare kan vi skapa det.

Tack för din tid.

mvh
Patrik