I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Viktminskning?

Övrigt - Blandat

2009-11-12 21:55

Viktminskning?

Har en simpel och enkel fråga att ställa till whoa, eftersom man inte kan fråga affärerna som säljer grejerna eftersom dom säger vad som helst för att få sälja.

Viktminskningsprodukter som t.ex pulver och grejer man kan köpa på bodystore etc som det står ökar viktminskningsprocessen.

Fungerar dom verkligen? och hur mycket hjälper dom till?

är det värt att köpa?

2009-11-12 22:05
jag vet ingenting om sånt här egentligen, men kan tänka mig att några av sakerna kan funka om du tränar och använder dom.
Sleep is the cousin of death

2009-11-12 22:23
serum: både ock. de hjälper för att de flesta kräver att man går på diet också, då är det inte så konstigt att man går ner. för tex alli rekomenderas att man som kvinna går på en väldigt kalorinsnål diet, så om det är alli som gör att man går ner, eller om man pga alli går ner mer kan man tvista om.

jag tycker det är oväsentligt om dom hjälper eller inte för när det kommer till kritan är ju det intressanta om man efter att ha gått ner lyckas HÅLLA VIKTEN, vilket väl ändå måste vara poängen. det funkar inte att gå på en pulverdiet två veckor, gå ner fem kilo och sen fortsätta äta som vanligt, det säger sig själv att man kommer gå upp igen, och ur det perspektivet så funkar inte pulverdieter nej.

2009-11-12 22:26
en bra regel är att om det låter för bra för att vara sant så är det oftast så..

bra länk om viktminskning

Länk till http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap

2009-11-13 17:06
jag tycker du ska strunta i sånna där produkter.. håll dig till en enkel regel bara.. bränn mer än du stoppar i dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-13 17:14
Intressepenisen hårdnar!

2009-11-14 10:24
Det är ju även skillnad på pulver dieter (ex cambridge) och kosttillskott.
Vilka är det du menar?

Det finns många som går ner väldigt mycket med hjälp av cambridge dieten. Men som när det är dags att börja äta fast föda går upp igen. Bara dom som började träna under dieten fortsätter neråt eller stannar.

Tillskott som alli funkar ju även bara när du är överviktig. Har du en fem sex kilo du vill bli av med så kommer alli inte hjälpa dig speciellt mycket.

Det viktigaste oavsett vad du väljer att stoppa i dig, är ju att du samtidigt tränar och förbränner fett.

Den finns det en hel del bluffar på marknaden.
www.susei.blogg.se

2009-11-14 21:36
Grejen är ju att jag är ganska mycket överviktig, jag vill få bort iaf minst en 15-20 kg.

så grejen är inte att jag tänkt gå på pulverdiet eller något sådant, jag har börjat träna o så och har faktiskt gått ner 5 kg på 4 veckor,

kanske va lite otydlig i frågan jag ställde, jag menade mer om det finns någon produkt som verkligen fungerar som gör att jag går ner ÄNNU mer i vikt, alltså fortare, t.ex om dom 5 kg jag har gått ner nu, finns det någonting som hade gjort att jag kanske hade gått ner 7-8-9 kg istället för 5 på dessa 4 veckor?

2009-11-14 22:27
serum: men varför vill du att det ska gå snabbare? vilken dietist som helst kommer säga att det inte är nyttigt att gå ner mer än 0,5 - 1 kg per vecka. varför utmana ödet? din hud hänger inte med. visst du blir smal, men smal och ful med hängig hud.
Producent

2009-11-17 20:02
jag gick ner från 115 ( ren fett ) till min vikt nu som ligger på 78kg. Visst jag besöker gymmet runt 5-6gånger i veckan men innan när jag vägde som mest så va det mycke motion o se till att äta rätt. Skippa allt skit som finns o se till att kropp får röra sig lite..första halvåret gick jag ner 25 kg sen stannade det upp. Det va då jag beslutade mig för att börja gå på gym o börja forma kroppen...Det där med pulver o sånt e skit när du väl slutar med det så kommer kilorna tillbaka lika snabbt som dom försvann...så satsa på motion iställe
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2009-11-19 13:24
Serum.

När det är så mycket du vill gå ner i vikt behöver du inte riktigt hjälp av sånna pulver. Din kropp kommer droppa rätt snabbt i vikt ändå.
Men det finns en del pulver som kan hjälpa dig.
En sida som är bra både som motivation och information är www.fitnessguru.se.

Killen som driver sidan är en personlig tränare och bodybuilder. Och oavsett vad ditt mål är så är bodybuilders bra informationskällor då deras främsta talang är att forma kroppar.

Han säljer även pulver och liknande i sin webshop och det är alla produkter som han testat och tycker funkar.
www.susei.blogg.se

2009-11-19 14:33
ät regelbundet och nyttigt (men inte så mycket), styrketräna intensivt, kör konditionsträning och stoppa inte i dig socker.

du behöver bara äta regelbundet och ligga på kaloriunderskott, det är idiotsäkert.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-19 16:09
+1 på b0ris.

Håll ut, kämpa på och fuska inte.
One Love!