I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stort hjärta

Övrigt - Blandat

2009-11-08 15:00

Stort hjärta

Hallå!

Nu är det såhär att jag har ett jättestort hjärta och jag vill gärna visa en speciell flicka att jag vill ge henne mitt hjärta. Tänkte skicka henne ett jättesort hjärta i kuddform. Inget litet hjärta utan ett riktigt stort hjärta. MEN jag sätter mig vid google och hittar inga riktigt stora hjärtkuddar och där är mitt problem.
Finns det någon vänlig själ som vet vart man kan få tag i hjärtkuddar av den större storleken?

VÄLDIGT tacksam!
mvh Erik

www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2009-11-08 15:38
Sy! Hur svårt kan det vara att sy en kudde?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-11-08 15:41
ja för en gångs skull har du rätt, blir billigare med råvaror med. Tack för det tippset!

YOU wont be disapointed.

2009-11-08 15:50
Finns annars hjärtkuddar med armar på Ikea :)

2009-11-08 16:35
Om du verkligen älskar henne tycker jag du kan dumpa den där idéen och istället gå direkt på en stjärtkudde istället.

Intressepenisen hårdnar!

2009-11-08 16:45
¨fett gullig idé, hon lär ju smälta. :)
men sy en själv, helt klart. mycket roligare med personliga grejer.

eller graffa ett asstort hjärta på asfalten utanför hennes crib.

2009-11-08 18:51
här trodde jag att det va en tråd med någon som led av en medicinsk sjukdom. :)
Gulligt med lite klassiskt uppvaktande. hoppas hon uppskattar det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-08 19:34
ja för en gångs skull har du rätt

Vadå för en gångs skull? Jag har alltid rätt. Kom inte och påstå nåt annat.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-11-08 20:21
eller graffa ett asstort hjärta på asfalten utanför hennes crib.

fett gulligt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-08 22:14
Man tycker ju att någon hemsida borde ha den här typen av kudde tillsalu.

YOU wont be disapointed.
Producent

2009-11-08 22:27
Jag läste:

Tänkte skicka henne ett jättesort hjärta. Inget litet hjärta utan ett riktigt stort hjärta.

2009-11-08 23:14
@the_donut

haha, snacka om att gå från söt idé till osmakligt hot på en kvarts sekund.

2009-11-08 23:23
Hahahah! Fan va kul.
Tror Ikea har stora men har för mig att det är såna där fula med armar och ansikte. Men sy kan inte vara så svårt? Köp rött tyg och klipp ut två likadana stora jävla hjärtan, sy ihop skiten och proppa full med bomull!
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2009-11-09 03:11
Köp tyg, gör mönstret så stort som det bara får plats, när man gör stoppade saker/kuddar blir sakerna alltid mindre än när de ligger platt.

Om du glömt syslöjden:
-Klipp ut mönstret, lägg dem med den sida du vill ha utåt mot varandra och sy ihop (raksömn, symaskin) allt utom en liten bit (där du stoppar in fyllning). Sy ihop.
-Bomullstyger skall sicksackas i kanterna för att inte snöras upp.
-Gör mönstret lite extra bulligt/runt, det är lättare att sy och man förlorar lätt lätt runda former när man stoppar i vadd.
-Stoppa inte med bomull, finns bättre och billigare fyllningsmaterial på t.ex syaffärer.

Trodde fö. också tråden handlade om det medicinska tillståndet.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-11-09 17:30
Endeavour2

SKa man inte vända det utoch in också för att dölja sömmarna?

YOU wont be disapointed.

2009-11-09 17:36
Right, glömde det. Men det är ju därför du syr utsidorna mot varandra, så det blir rätt när man vänder ut-och-in.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-11-09 17:54
ja precis, så jag syr det utochin, vänder det tillbaka och stoppar. men hur gör jag för att dölja vart stoppet har gått in?

YOU wont be disapointed.

2009-11-09 19:27
De syr du igen før hand med små små stygn, de kommer knappt synas:)
"Peace and Love"
Skivsamlare

2009-11-09 20:30
ja för en gångs skull har du rätt, blir billigare med råvaror med. Tack för det tippset!

Hahahaha, fyfan vad jag garvar xD
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss