Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Annars är ju "Do I have potential"-tråden en klassiker.
Lepra HAHA stackars jävel
Vi är överallt!
HAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"fake det är från gangtapes" tråden passar ju sig här :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone Länka :)
Kom på att jag glömde länka till tråden som jag nämnde också.
Här har ni den iaf .
Och här har ni en film med alla bilder från tråden.
Hela jävla 4chan består väl av liknande trådar? :)
Haha nån som har kvar länken till bilden där en snubbe lagt ut bilder på sin snygga bil och sin fula brud ? Sen håller alla forumiter på att redigera den bilden fram och åter och resultaten blir iallafall riktigt roligt :D Tråden liknar länken i först ainläggegt
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
scotrum den rök efter ett tag, men den handlade om en driveby på film som visade sig vara fake då någon skrev "fake ! det är från gangtapes" och sen upprepade alla det i tråden, vilket sen spred sig till massa andra trådar på whoa å tappade sin charm rätt kvickt.
Moderator
2009-10-28 00:32
HAHAHAHAH Lepra's länk fick mig att garva irl , aldrig skrattat så mycket åt någon internetgrej!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Den där "Do I have potential"-tråden är ju så jävla bra haha..
Hittade en annan också.. haha
Kom igen folk, länka saker! :D
erorone P22 den rök efter ett tag, men den handlade om en driveby på film som visade sig vara fake då någon skrev "fake ! det är från gangtapes" och sen upprepade alla det i tråden, vilket sen spred sig till massa andra trådar på whoa å tappade sin charm rätt kvickt. Det var jag som startade tråden, jag har för mig att jag undrade om klippet som jag hade länkat var fake eller inte.
Tänkte aldrig att det skulle urarta som det gjorde :)
När var det, 3 år sedan? Tror att jag skapade den med min gamla användare iaf. och då måste det vara minst 3 år sedan.
HAHAHAH:D jag dog på första, dra åt helvete Phew!
Toastare
2009-10-28 11:11
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2009-10-28 11:17
Fel om gangtapes...det var ett klipp från filmen Gangtapes som handlar om några kids som rånar en snubbe på sin videokamera och hela filmen går ut att man sen hittat videokameran som de då har dokumenterat sina galna gangsteräventyr med. Och det stämmer, någon frågade om ett klipp..någon skrev "fake, gangtapes" och det spammades sen i tråden och sen även i alla trådar i webbsidor och sen spred det sig till andra forum på whoa. Var roligt i början, sen blev det oerhört jobbigt.. ;)
Hahaha, gymläkaren var ju roligast hittills.
Moderator
2009-11-01 19:54
Haha läste den sista där som scrotum länkade förut idag, så jävla rolig tråd asså, haha.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-11-02 00:17
Älskar den här tråden hahaha
//TW
HAHAHAHA @ kreamteams länk
My heart lives in my vagina.
Fel om gangtapes...det var ett klipp från filmen Gangtapes som handlar om några kids som rånar en snubbe på sin videokamera och hela filmen går ut att man sen hittat videokameran som de då har dokumenterat sina galna gangsteräventyr med. Och det stämmer, någon frågade om ett klipp..någon skrev "fake, gangtapes" och det spammades sen i tråden och sen även i alla trådar i webbsidor och sen spred det sig till andra forum på whoa. Var roligt i början, sen blev det oerhört jobbigt.. ;) Ajuste, så var det ja! :D Men det jag menade var att det var jag som skapade tråden.
Och det stämmer, någon frågade om ett klipp --> Det var alltså jag.
fan va gött nät dom mobbar folk via fotoshop. första länken är helt sjukt rolig! sitter i ensam å skrattar högt! xD //yde - naajs
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Om det är svårt att se så öppna den i nytt fönster. Den är lite fnissig
My heart lives in my vagina.
Hahahaha, fan vilken skön snubbe/snubba.
haha vilken stjärna
Haha fyfan så dåligt gjort^^ Fail på hög nivå. Haha
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Producent
2009-11-03 19:19
Denna sida finns inte (aka 404) Whoa Community
Producent
2009-11-03 19:19
eller det kanske var det som var grejen? att den inte fanns, hehe?
987 länken funkar intebytheline Haha, den där har jag sett förut för längesedan...så sjukt hahaha
Det blir sällan såna roliga trådar på Whoa eftersom det moddas så hårt här..
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Toastare
2009-11-03 20:43
Lepra och konstig, länken fungerar för mig..
Den funkar inte för mig heller. Säg vad tråden heter så söker jag i forumet.
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Toastare
2009-11-03 21:00
scrotum, "Graffiti-Gear?" i graff....
Hittar den fan inte när jag söker efter den heller. Sjukt skumt.
BountyBoo och 987 - Det är en slängd tråd, så det är bara vi som kan se den :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Jag tycker att Mabande eller BountyBoo kan slänga upp en screenshot någonstans.
Toastare
2009-11-03 21:41
Mabs, för mig ligger den inte i papperskorgen?
Toastare
2009-11-03 21:42
..och sorry folks.
Producent
2009-11-03 22:04
om tråden är så pass värd att nämnas här får ni allt ta tillbaka tråden :D vi vill se nu
Bounty - Det syns bara inte i adressfältet. Gå in i flytta-vyn så ser du papperskorgen i scrollisten - ännu en av dessa exotiska minibuggar ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=614033 den där spårar så grovt, kolla igenom den, finns sjukt mycket bilder.
bytheline Jag länkade den högre upp i tråden.
Haha måste dela med mig