I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

flygplatsen i NEWARK(NEW JERSEY)

Övrigt - Blandat

2009-10-20 01:21

flygplatsen i NEWARK(NEW JERSEY)

hejsan!
så att ja ska glida till los angeles men mellan landar i usa.
någon som mellan landat eller åkt dit?
är flygplatsen där jättestor?

mvh patrik

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-10-20 01:40:20)

2009-10-20 01:33
Inte vart på just den, men alla internationella flygplatser i USA brukar vara rätt så stora. Du lär få åka tåg mellan terminalerna (om du behöver byta terminal) vilket alltid är skoj.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2009-10-20 01:33
Länk till http://sv.wikipedia.org/wiki/Newark_Liberty_International_Airport

såhär ser den iallfall ut.

Ganska verkar de som
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-10-20 01:35
iallfall 3 terminaler, a, b och c. lite kastrup kanske

2009-10-20 01:37
shit!
ja e så jävla nervös att ja inte hittar till min gate...hahaha

2009-10-20 01:39
Jag tyckte inte det kändes så stort, men det är ju uppdelat i terminaler som sagt.. och antar att det är lätt att hitta inom den terminalen man ska vara. Vet inte hela flygplatsen som helhet. Fanns många restauranger och lätt att hitta runt (bra skyltat). Du behöver inte oroa dig så värst om att hitta runt ifall du anländer till en terminal du inte ska avgå ifrån antar jag.
här får du lite kärlek

2009-10-20 01:39
Purelocks.
De finns ju säkert info o sånt. Borde inte vara så svårt, står på länken att den ska vara relativt lätt navigerad

Jämfört me JFK som har 9..

2009-10-20 01:41
Det är bara att fråga dig fram annars. :) don't worry, everything's gonna be alright
här får du lite kärlek

2009-10-20 01:41
shit!
haha ja de går nog bra:)
brukar bli jättenervös innan en resa men tror nog att det är ganska normalt:)

2009-10-20 01:45
kepish är det tåg man tar mellan terminalerna?

2009-10-20 17:16
"Du behöver inte oroa dig så värst om att hitta runt ifall du anländer till en terminal du inte ska avgå ifrån antar jag. " skrev i nattmössan, jag menar att om du ankommer till en terminal du inte ska avgå ifrån, då borde du kolla upp hur du ska ta dig emellan dom. Men sånt brukar vara skyltat, så du behöver inte oroa dig! Jag vet inte om man kan ta tåg emellan dom då jag inte hade en mellanlandning där utan åkte direkt därifrån. Det är ju bara att fråga allt du undrar när du checkar in och så! :)
här får du lite kärlek

2010-11-21 08:29
Har varit där och det kändes inte större än någon annan flygplats. Du får nog inga problem
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Poet

2010-11-24 18:27
Jag landade där förra året (Feb 2009) blev behandlad som skit, blev förhör och grejer. Riktiga rövhål var de, så rövhåliga att jag bävar inför tanken att behöva mellanlanda i USA framöver.

Annars är den ganska fin, utsikt över Manhattan, rent...
At the gates of Eternity...

2010-12-20 22:15
Mm, watch out för alla dryga jävlar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2011-01-12 16:30
Personalen på Newark har inte direkt rykte om sig att vara trevliga.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?