Vad tycker tjejer om den s.k. hockeyröven egentligen?
Halloj whoa, efter mycket knäböj på gymmet kan jag börja se hur en tydlig ''hockeyröv'' börjar puta ut. Och som rubriken säger; uppskattas det av sommarflickorna nowadays? Själv tycker jag att det ser förjävla fult ut, men skulle ändå vara kul att få läsa andras åsikter. Det manliga könet får också vara med och diskutera tycker gossarna på whoa att det kanske är fräsigt/manligt med hockeyarsle, så att ni kanske vill ha ett själv? eller hur ser hockeybakdel ut på kvinnorna? Ödmjuka hälsningar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
picz or it never happened nej men vad är en hockeyröv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är en röv. ..Som är stor och putig, dock inte utav fett, det är därför dom e så jävla svår att få bort!
haha jahaaa, jag gillar små platta pojkstjärtar. Men finns väl brudar som gillar putande också
Jag har hockey röv :) kanske för jag spelat sedan typ 4 års ålder. men jag jobbar på att få ner den nu för tidn faktiskt när man inte har nytta av den längre.... vet inte om flickorna uppskattare så värst, man hör ju folk titt som tett "titta vilken hockeyröv, fniss fniss" som sagt äre inte de lättaste att få bort den... tips nån?
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
där ser man, ännu en anledning att inte börja gymma.
vet inte om flickorna uppskattare så värst, man hör ju folk titt som tett "titta vilken hockeyröv, fniss fniss" som sagt äre inte de lättaste att få bort den... haha!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
psyko_slusk
"titta vilken hockeyröv, fniss fniss" självklart till andra i min omgivning eftersom jag är expert på att gömma den! :D
ni vet hure ligger till
där ser man, ännu en anledning att inte börja gymma. Listan kan göras lång, men jag känner att hockeyröven förtjänar en alldeles egen plats nu när jag blivit upplyst om dess existens.
Walking the street of dreams
vill se en bild på en riktig hockeyröv! sen kan jag uttala mig
Producent
2009-10-13 18:08
jag tycker personligen att stora rumpor på killar är avtändande. fast alltså lite put gör ju inget. men när det börjar bli kycklinglår så gillar jag det inte längre. samma med breda rumpor. speciellt om det är breda platta rumpor. :((((((((((((
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Kan nagon langa en bild pa en sakallad hockeyrov? Fast jag vet inte, tycker inte att en killes rov ar sarskilt intressant overhuvudtaget. Bara den inte ar stor, typ 'feminin', flaskig eller slapp sa ar jag nojd.
Beniga rumpor ftw.
Delam tange barat
där ser man, ännu en anledning att inte börja gymma. Har inget med gymmande att göra, det heter hockeyröv av en anledning, dvs. det är något du får när du spelar hockey, inte när du gymmar.
Look with your own eyes - See with your own mind
Om det är en svankande röv ni menar så är det ju en förbannat bra anledning till att börja gymma och köra mycket mage så att det kmpenserar..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Hmm jag har något som verkar passa in på vad som karaktäriserar en hockeyröv, dock har jag levat med titeln på den som "riktig negerröv" enligt grabbarna i skolduschen.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Moderator
2009-10-13 20:03
Trådskaparen lägger upp bild på sin "hockeyröv" nu! Vet inte heller hur en sånn ser ut, vet bara att jag icke har någon.
time isn't wasted when you're getting wasted .
bland det mest oattraktiva jag vet, jag vill ha en karl, inte en anka!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Så som jag har förstått det så har väl hockeyröv inte så mycket med storlek att göra utan mer själva hållningen hockeyspelare tenderar att utveckla som gör att det ser ut som att de ständigt svankar och putar ut röven. Som en anka! Jag har faktiskt sett relativt spinkiga grabbar med hockeyröv. Dvs, de går runt och svankar lite grann, samma hållning som de har när de är på isen med klubba i handen. Fast nu vet jag inte ens om dessa var hockeyrövar då whoa har gjort mig osäker på definitionen. Hur som helst tycker jag att det ser för jävla roligt ut.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
jag gillar't!
en snabb google sökning på "hockeyröv" gav följande resultat.
Personligen tycker jag bara de ser skrattretande och fult ut..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Jag gissar att det ser bättre ut på henne än trådskaparen om inte annat
Producent
2009-10-13 22:19
det där är la inte direkt hockeyröv? ser ut som en bryd som försöker puta stjärren bara
boll röv heter de ju...
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Moderator
2009-10-13 22:28
Men snälla , tjejer kan inte ha hockeyröv.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Producent
2009-10-13 22:34
jag vill nästan påstå att tjejer inte ens har någon röv.
Men snälla , tjejer kan inte ha hockeyröv. Precis så. Det är för det manliga släktet reserverat.
hockey-rumpa e inte snyggt, ser ut som en anka.
fnissiga bilder hihihihihi
Hockey rövens historia För att bli en bra hockey spelare måste du självklart vara en duktig skridskoåkare. Det hemliga tricket i att kunna åka skridskor är balans och styrka i bl.a bålen(mage rygg) och självklart benmuskulaturen,och det leder till en bra grundposition Grundpositionen En bra grundposition är med böjda knän och lätt framåtlutande rygg. detta gör att du inte lika lätt ramlar omkull som bambi. En av mina tränare sa en gång till mig "en bra grundposition är ungefär som när du sitter på toaletten" Detta skapar ett enormt tryck på benmuskulaturen, tänk dig själv att du sitter i samma ställning som på toaletten, fast toaletten inte finns där. Stå så i 2-3 minuter och du kommer känna hur det bränner rejält i låren. Föreställ dig sedan att du ska ska åka runt så 1-2 timmar 3-6ggr i veckan. Hockeyröven "Hockey röven" är en hållning en hockeyspelare får för att muskulaturen i benen och höfterna belastas tung men sällan strechas ut vilket leder till att muskelfibrerna blir korta och det i sin tur leder till att hockeyspelare tvingas gå med lätt böjda knän och ett framåtlutande höftben, det ger en större svank i ryggen än hos andra idrottare, Desutom får ett par vältränade benmuskler och rumpmuskler baken att sticka ut ännu mer, Detta är ett fenomen som drabbar många hockeyspelare vilket ordet "hockeyröv" kommer ifrån. Om det är snyggt eller inte är inte upp till mig att bedömma. 1Up
Aight Aight Aight
Lepra personen pa bild nummer tva har brost! det ar ingen mansrov alltsa, utan en kvinnorov.dangeryss; haha. tack for den fina beskrivningen. hockeyrov ar nagot extremt osexigt.
Så summa summarum, hockeyspelare behöver lära sig stretcha.
Har inget med gymmande att göra, det heter hockeyröv av en anledning, dvs. det är något du får när du spelar hockey, inte när du gymmar. ah, sorry. jag måste misstolkat OP när han skrev:
Halloj whoa, efter mycket knäböj på gymmet kan jag börja se hur en tydlig ''hockeyröv'' börjar puta ut.. tack för rättelsen. :)
Här har ni en bild på två glada gossar som är beredd på en stor bamsekram.
(Observera glad gosse1 i rött, han har en bakdel som skulle kunna definieras som en hockeyröv/böjröv)
PenDragon P25 word! blev aldrig nån stretching under min karriär, sånt hade man aldrig tid med:P
vilket leder till att muskelfibrerna blir korta hur får man dom långa igen?
Moderator
2009-10-14 19:46
Ro0b0oco0p3n Stretcha utav bara faán!
//TW
CameraObscura P22 Som sagt, att han inte lärt sig stretcha har inte heller ett skit med gymmande att göra. Du får ingen hockeyröv för att du gymmar, du får hockeyröv för att du inte stretchar. Förstod du nu?
Att stretcha är ju knappast optimalt för en hockeyspelare som lever på sin explosivitet. När man töjer ut musklernas bindvävskomponenter så offrar man samtidigt en stor del av denna explosivitet.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Nu pratade vi närmast om hur man undvek hockeyröv :) Inte vad som nödvändigtvis var optimalt för hockeyspelare.
Så summa summarum, hockeyspelare behöver lära sig stretcha. Besserwisser-bete ;)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Om de vill bli av med hockeyröven är det ju den enda utvägen! ;)
PenDragon P25 haha, inga missförstånd från min sida. ska hålla mig ifrån tanklös humor lite extra noga i framtiden dock. silly me :)
Haha, det var nog jag som missade att du menade det så snarare ^^ Keep the jokes coming så ska jag försöka vara lite mer vaken istället.
exhale F20 Ja.. det är en tej... Jag visade bara vad google visade. Jag vet inget om det här.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Kan du ställa ett glas på nån av skinkorna i stående position kvalificerar du iaf
enligt andra så satt jag på en sådan för några år sedan, då jag spelat bandy hela min uppväxt plus innebandy på gymnasiet. nu har den dock försvunnit. sen dolde man den ju väldigt bra genom att ha lite bagy brallor
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
hellre mjuka bulliga former än platt och benigt på både tjejer och killar lagom hull och muskler är bäst
det e faktiskt rätt hett med van damme röv, men inte att van damme ser ut som en röv i ansiktet :)
Haha jag såg en lirare på bussen häromdagen som gick i svarta joggingbyxor som verkar vara så extremt populära här i Skåne btw. Sen hade han en kort puma tröja. Typ den från 70-talet om ni förstår. Detta gjorde att hela hans hockeyröv såg enorm ut och han skulle till skolan också eftersom han hoppa av där en skola ligger. Har man hockeyröv ska man inte bära en sån tröja för då blir den så jävla mycket större
Hellre lite röv än att va platt och se ut som en 5åring. Fast det kanske säger jag bara för att jag själv har hockeyröv
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!