I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på utomhus-jobb

Övrigt - Blandat

2009-09-25 12:30

Tips på utomhus-jobb

Som sagt, jag vill byta yrke och vill jobba med något då man får vara utomhus men kan bara komma på att jobba i skogen eller typ borra brunnar och bergvärme och sådant.
Behöver lite mer förslag och om ni vet vad det behövs för utbildning för det ni tipsar får ni gärna berätta det med.

There aint no party like my nannys tea-party !

2009-09-25 12:38
snickare?
B

2009-09-25 12:44
Det är mest inomhus om man är snickare. Jag vill ha ett där man bara sitter inne om man har en barack i närheten och ska fika... typ.
Men tack ändå!

2009-09-25 13:09
murare, jobbar som det själv och enda gången jag är inne är för att äta/fika

2009-09-25 13:19
trädgårsskötsel eller vad heter det ?
Fucks your life up crew
Tjabo!

2009-09-25 13:20
kustbevakning
Fucks your life up crew
Tjabo!

2009-09-25 14:54
platslagare, taklaggare, flygbladsutdelare, greenpeacejavel, tiggare.

varfor vill du vara ute? det ar ju snart vinter.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-09-25 15:19
hade jag varit dig hade jag ringt arbetsförmedlingen och kollat vilken jobb man jobbar utomhus med och samtidigt kolla om någon behöver fler arbetare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-09-25 16:27
Luffare. Krävs ingen utbildning.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Moderator

2009-09-25 16:32
Dela ut post?
myspace.com/jiahprod
Producent

2009-09-25 18:15
dela ut post funkar bara på villor om man vill vara ute, annars är det lite in och ut som att ha sex om det är i höghus/lägenheter.