Vad är sk's nya inriktning egentligen? :s
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Typ random negros/dreads som har hamnat fel - kind of place
Follow the dao, right about....NOW!
Ni får fan styra upp en whoaträff lite senare i höst så jag också får vara med och leka :(
Nu tycker jag att det är för många kanske-människor, lite mer entusiasm ppl! Har du andra planer för kvällen är det bara att joina tidigt, förkröka med oss och sedan försvinna iväg - om du inte får för dig att stanna? :)
Delam tange barat
Det kommer nog träffar i höst med ska du se skillz! :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Fuzz: haha tyckte jag kände igen dig igår, visste inte varifrån...nu vet jag ;p
Men så här då: om ni säger till i förväg och berättar att ni kommer komma typ minst tio personer eller vad det kan vara en vardag så kanske ni kan deala till er att få sköta om musikvalet där nere i källaren? Så blir det hiphöpp i högtalarna trots allt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rachel, hehe, det var nån gång förra året och den innehöll: kvarnen, efterfest hos en psykopat-brandman och två okända människor i mitt sovrum.
Jag bangaaaaaar!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent
2009-10-01 12:00
ajg ska ju på förfest med min klass vid 21.30 men förförfest låter inte helt fel... ;) //Yde - kanskelistan
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Ok. Nu är vi sex sköna personer som kommer med säkerhet! Då vi inte blir jättemånga så kör jag dock inte på bullar. Men möjligen nåt annat gott! :D Ses imorgon!JAG KOMMER: Rachel Kaos fuzz Egorius Immaone KonstigtJAG KANSKE KOMMER! michelle d-beck SlajmJim Empire phatie JimmyMorfin Baboso Blondskutt Bjäär Asexuell_hundvalp pimpslap
Delam tange barat
I all ärlighet måste jag sätta mig på kanske-listan. Har känt mig lite hängig på sistone.. men jag håller hoppet uppe. Om jag dyker upp, så blir det troligtvis med 4-5 extra nyllen :)JAG KOMMER: Rachel Kaos fuzz Immaone KonstigtJAG KANSKE KOMMER! michelle d-beck SlajmJim Empire phatie JimmyMorfin Baboso Blondskutt Bjäär Asexuell_hundvalp pimpslap Egorius (+4)
Im the motherflippin...
Ok. Ikväll kör vi då. Jag är där fem. Är det någon mer som är där i tid eller får jag sitta ensam med mitt whiskey fram tills att folk behagar att dyka upp?
Delam tange barat
fan, de va ikväll! trodde de va imorrn.. då är de dåliga odds för att jag kommer :/ //Yde - faa-aan
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Ha det så trevligt allihopa! Hoppas jag kan komma nästa gång istället :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Ok. Sammanfattat: Det mesta folket dök upp vid nio. De som närvarade var: Rachel Sama Xelly SlimJim Fuzz AVLY(?) Egorius +? Marc Swing Kaos Rino+1 Jag hade mycket trevligt. Hoppas alla andra hade det också!
Delam tange barat
Konsertbesökare
2009-10-03 02:30
Jag hade trevligt. Jag fick en båt av Rachel och jag fick rita en skitfull gubbe i hennes ritblock.
va faan! jag ville också rita en skitfull gubbe i rachs ritblock!! orättvist! /yde - nästa gång då jävlar...
Konsertbesökare
2009-10-03 03:04
Skitful ska det såklart vara. Inte skitfull.
Så med andra ord ingen större förlust för de som inte dök upp då ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
PenDragon Jag tror du har fått ett lite fel intryck av träffen, men tänker inte försöka övertyga dig om att folk hade trevligt - det är bara slöseri på tid. Förstår bara inte varför du kommer hit och neggodroppar, det är ju bara rätt onödigt och dumt. Eller tycker du på något sätt att du bidrar till någon diskussion eller något annat vettigt genom att "konstatera" utifrån näst intill ingenting att whoaträffen sög. Du skrev ju dessutom redan innan träffen att: "Som tur var är det ju bevisligen inte bara kul saker som händer i Stockholm ;) ". Jag vet inte vad du får ut av det. Det känns som om du som admin borde veta bättre än att bajsa i andras trådar.
Delam tange barat
Jag är faktiskt lite avundsjuk på stockholmarna som får whoa-öl så ofta!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Du kanske ska ta vad jag säger lite mindre allvarligt, samt googla på vad ";)" i regel innebär. Ni hade säkert jättetrevligt, men vad exakt menar du att jag skulle ha missförstått? Whoaiter träffas och dricker öl? Det krävs väl inte riktigt någon hjärnkirurg för att förstå konceptet.
PenDragon Med tanke på att du vid upprepade tillfällen kommit med negativa kommentarer så tar jag det inte som något "skämtsamt". Känns mer som om du försöker legitimera att skriva något negativt genom att lägga in en sån smiley. Men dåså. Om vi säkert hade jättetrevligt - varför skulle en Whoaträff då inte vara någon större förlust att missa? För att det just är människor från Whoa som träffas, umgås och dricker öl? Det verkar ju konstigt om du tycker så, för det är ju inte meningen att admins ska se ner på användarna på whoa och ha förutfattade meningar - eller? ";)" Nu ska vi inte skriva mer om det här. Du kan skapa en tråd om ditt förakt till Whoaträffar om det är något mer eller skicka mig ett PM :) (Inlägget ändrat av Rachel 2009-10-03 14:53:38)
Delam tange barat
Hela två gånger... ja jävla. Vad du TROR att jag menar med något, baserat på din bild av mig, känns inte riktigt lika relevant som vad jag faktiskt menar. Jag åsyftade mest att det inte riktigt dök upp så mycket folk, hade du personligen inte känt att det var värre att missa en whoaträff med 30 pers än en med 10? Sluta försöka utläsa saker i vad jag skriver som inte finns där :) Tagga ner några kilon och var inte så snarstucken så blir det säkert trevligare för dig också. Mycket riktigt ska detta inte diskuteras mer i denna tråd dock, du kan göra en tråd om hur du tror jag menar saker och ting eller skicka mig ett PM :)
Är det värt att dyka upp då? Har endast varit på en whoaträff, hade dock rätt trevligt då.
Oj, lite tråkig stämning här.. Jag hade iaf skitkul på whoa-träffen. Vi var ju iaf tillräckligt med folk för att knappt få plats runt två bord. Sen spelar det inte så stor roll om det är 10 eller 30 så länge alla är pratiga och glada. Om inte annat så är ju Rachels bakning värd att dyka upp för ;) Ska försöka slänga upp lite bilder till alla inblandade så snart som möjligt (= när jag orkar) och om jag förstått det rätt så ska de bilderna inte publiceras synligt för alla på whoa, så ni får väl en länk på inkorgen.
Im the motherflippin...
klart dom ska va synliga för alla! posta i tråden!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Ja! Nu om något är väl ett bra skede att vinna över lite folk med sköna festbilder :)
Egorius Jag vill iaf inte att någon bild där jag syns läggs upp här.
Delam tange barat
oh, partybilder! festligt!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Producent
2009-10-04 20:52
hehehe vet ni? jag skrev att jag skulle komma bara för att få skriva det, jag hade inte tänkt att komma. kanske nästa!
Rachel Haha no worries. Du va ju kameraskygg som fan i fredas men we gotchu ;) PenDragon Näru, what happens at whoaöl stays at whoaöl!
Im the motherflippin...
Fan ja glömde bort de, nästa gång så!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att ni hade det trevligt! Synd att jag inte kunde komma, hade vart kul att träffa alla. Nästa gång damnit! Hoppas jag kan då :)