I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur får jag bort allt bajs

Övrigt - Blandat

2009-09-04 12:32

Hur får jag bort allt bajs

Jag var ute gick som jag alltid brukar göra på fredagar, gick kanske en kilometer + - på endast asfalt. Ett tiotal meter från min dörr så känner jag att jag har trampat i bajs. Vem fan låter sin hund bajsa mitt i vägen på asfalt, och sen inte tar upp det.

Nu till saken, jag blev såklart ledsen och upprörd, tog min sko och började tvätta så gott jag kunde (använde gummi handskar), men insåg snabbt att det var svårt att få bort allt bajs från "springorna", försökte med tops och pinnar, tvättmedel lite allt möjligt.

Hur får jag bort allt bajs?

Jag måste verkligen få bort bajset för att det annars luktar så förjävligt och för att jag inte kommer kunna se på skon som förut. Hade slängt skorna men det är mina favoriter :(.

2009-09-04 12:36
nästy, prova att låta sulan stå i vatten över natten med maskindisk, det funkade för mig minns jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-04 12:41
Eller använd en smörkniv!
(släng kniven efteråt)
My heart lives in my vagina.
Poet

2009-09-04 12:46
En gang hade min hund diarre och bajsade mitt pa gangvagen, det gick inte att plocka upp precis :(
At the gates of Eternity...

2009-09-04 12:48
Testa en tandborste

2009-09-04 12:49
poorks, ska testa det :(.

BC99, Det här var inte diarré det var en bajskorv :(. Diarré hade nästan varit bättre då hade jag bara sköljt bort det. :\

2009-09-04 12:52
gå ut när det är blött o dra skorna i lite gräs..funkar varje gång jag trampat i hundskit

2009-09-04 12:55
håller dom inte för en tvättmaskinstvätt?

2009-09-04 13:06
använd en skurborste med hård borst.låt gärna stå i vatten innan en stund. och använd såpa. såpa is the shit against all kind of shit.
Delam tange barat

2009-09-04 14:20
Vattenslang > högsta sprutt, rätt i sulan! Bor man inte villa som mig själv brukar det oftast kunna finnas en vattenslang med sprutt i cykelförråden eller dylikt. Man vill inte ha massa bajs-skvätt på badrumsväggen hemma ju.
Intressepenisen hårdnar!

2009-09-04 14:21
Magisk bajs som inte försvinner. Det är bara att duscha skon en stund så är det borta. Tålamod.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2009-09-04 14:23
Goodie Poo Shoes
Intressepenisen hårdnar!

2009-09-04 14:26
använd din dusch slang förfan, sätt på mega stråle & bara spruta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-04 15:22
håller dom inte för en tvättmaskinstvätt?

Ja, släng in dom med dina kallingar i tvättmaskinen. Bajs som bajs liksom!

Nämen vilken fråga, e väl bara å blöta sulorna till max i antingen vattenpölar eller på lämpligt ställe där du har rikligt med vatten och inte är rädd för lite skit. Efter det skulle du ju kunna köra dom på låg temp i grovtvätten också, för att få bort allt. När man trampat i hundskit förstår man att dom äter hundar i Kina.

2009-09-04 15:37
Använd Gaffel!(ät med gaffeln efteråt)
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Redaktionen

2009-09-04 15:52
Usch.. Det där är min mardröm.. Har hål i skorna.. :S
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2009-09-04 17:49
CapKillah

Vadå "vilken fråga"? Du vet, bara för att du ska köra en tvätt betyder det inte att du måste slänga in alla andra smutsiga kläder du har samtidigt, du kan nog låta dem få bli tvättade helt själva. Dessutom så är det väl allmänt känt att alla skor inte alls tål att bli tvättade i maskin (precis som alla kläder inte tål det heller) så det var väl inte jättekonstigt att jag undrade?!

2009-09-04 18:06
Hoppas inte att mina grannar tycker att det är lika självklart att slänga in bajsskor i våra tvättmaskiner.. :(
Walking the street of dreams

2009-09-04 18:29
vad fan är det för fel på människor? tror ni inte att tvättmaskinen blir ren efter ett tvättprogram är avslutat? hur kan ni då använda maskinen fler än en gång? så jävla löjligt.

2009-09-04 18:47
nagelborste? borde inte va så svårt att få bort..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-09-04 18:54
Jag var ute gick som jag alltid brukar göra på fredagar, gick kanske en kilometer...

Är det ingen annan än jag som reagerar på att han brukar gå ut och gå på fredagar och går BARA en kilometer? Verkar mycket mystiskt...

2009-09-04 18:58
Ha ha, trampat i hundskit tva ganger i ar, ena ganger forsokte jag rengora med tandborste eftersom det inte var sa mkt, men den luktade fortfarande sa jag slangde paret.
Andra gangen sa var det ratt rejalt, jag tog av mig de pa plats och lamnade pa trottoaren, sa fick jag skjuts hem pa en pakethallare..

Men rengor sa mkt du kan med tandborste, sen kan du ju kora de pa ett kort milt program i tvattmaskinen ifall det gar, passformen knullas kanske litegranna.
Hundskit ar ren ondska. Lycka till hur som helst.

2009-09-04 19:10
Lägg dom i blöt över natten -> ta ut dom på morgonen -> slå dom hårt i asfalten
AIK

2009-09-04 19:36
phatie: luuuuugn.. när jag citerade dig så skrev jag ett skämt under. Klart man inte tvättar skor och underkläder samtidigt. Inte ens i samma maskin. Skor, mattor å dylikt tvättar man i grovtvätten. Resterande stycke var helt riktat till trådskaparen. Tyckte det var en lustig fråga att skapa en tråd om. Vafan, trampa i vatten och gnid skorna i grus och gräs så mycket det går. Sen kan man ju tvätta dom om dom tål tvätt.

Vikktorius: Haha, sant! Mycket suspekt. Går en kilometer varje fredag. Snacka om dåligt tidsfördriv.

LVR: Varför går du en km varje fredag??

2009-09-04 19:55
Använd Gaffel!(ät med gaffeln efteråt)

HAHAHAHAHAHAHAHA
Vet inte om det är för att jag är sjuuukt trött, men fyfan va jag skratta

2009-09-04 22:12
herregud, slå skorna med sulorna mot varandra? jag trampar väl ganska regelbundet i hundskit och den motden har aldrig misslyckats..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2009-09-04 22:43
Jag gick just den här fredagen en kilometer för att jag hade glömt min mobiltelefon hemma, står ingenstans att jag regelbundet varje fredag endast går en kilometer. :)

2009-09-04 23:42
LVR

Jag var ute gick som jag alltid brukar göra på fredagar

följt av att du gick en kilometer... det är väl inte så konstigt att folk tolkar det som att du brukar gå just en kilometer varje fredag av det? eller?

2009-09-04 23:46
Ska vi verkligen fortsätta prata om den där kilometern och min dåliga meningsuppbyggnad :)?

2009-09-05 00:33
1. Tandborste (inte den du använder doh)
2. Högtryckstvätt
3. Annat vattenrelaterad a la låt stå hela natten, gå i gräsmatta etc
4. Tvättmaskin
5. Skjut hunden och dess ägare, ägaren först och behåll hunden förresten, lär hunden att inte bajsa på asfalt. Fixar inte skosulan, men ger tillfredsställelse ändå.
6. Lyssna inte på råd 5.

2009-09-05 02:41
Mardrömmen är att trampa i bajs när man "sk8ar" .... så blir griptapen fin sen :)

Bajs har ingen dött av, stå ut.. så försvinner det snart! Eller gå 1km i blött gräs istället
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-09-05 10:32
"Bajs har ingen dött av" säger mannen som kallar sig bajskorv baklänges.

Trampa i hundskit är bland det värsta som finns. Kaneidas råd nr 5 är bäst tycker jag!

2009-09-05 15:30
Fan va besviken jag blev efter att ha läst innlägget bakom topicen :(
Men lika glad är jag för det!
Producent

2009-09-05 19:23
nej mardrömmen är faktiskt att bryta anklarna när man skatear
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2009-09-05 19:32
fyra
aah det suger verkligen kan jag säga dej.

fan hundskit är lätt att få bort från dojorna..det är ju inget superlim direkt.
några skrap i asfalten eller gräset så är det ju borta.

2009-09-05 23:24
phatie: Tack för back-uppen :D

2009-09-06 00:31
fyra
nejnejnej
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-09-06 00:34
Vikktorius: nemas!

2009-09-06 13:11
phatie: Jag vill också tacka för back-upen... peace, love n understanding. Bless! :)

Producent

2009-09-06 13:16
Hoppas inte att mina grannar tycker att det är lika självklart att slänga in bajsskor i våra tvättmaskiner.. :(

hur skulle du göra om du fick bajs på tröjan som du älskar och inte vill kasta?

2009-09-06 18:36
Konstigt: Håller med dig, klart man ska tvätta det som behöver tvättas vare sig det är kiss, bajs, spya, sperma, mens, mm. Men skor hoppas jag ändå att dom flesta tvättar i grovtvätten. Likaså sina hundfiltar, mattor, osv. Ordning och reda, kåken på fredag!

2009-09-06 20:13
CapKillah

äh, tyst med dig. du är ju efter mig i fan varenda tråd och härjar!

2009-09-06 20:17
Det bästa tipset hittils är att du ska använda en gaffel o sen äta med den efteråt, då får du bort allt plus gratis frukost/middag//lunch/kvällsmat eller vad det nu är för tid på dagen..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Producent

2009-09-06 20:27
phatie jag diggar han!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2009-09-06 23:18
fyra: vadå? diggar CapKillah?

2009-09-06 23:22
hehe fett skum grej att alltid gå en kilometer på fredagskvällarna

2009-09-09 10:40
Spoilerwalk it off
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2009-09-09 12:26
varje gång ajg sett nånn få skit på skon eller fått det själv har det alltid funkar fint med att bara dra den lite fram och tillbaka i gräset..... säkert nånn som skrivit det innan pallade inte läsa...