I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart ska man droppa av barnet?

Övrigt - Blandat

2009-08-30 16:10

Vart ska man droppa av barnet?

Tjena!

En haschtomte-mor har för vana att lämna bort sin 2 årige son i "ett par timmar", vilket nästan alltid betyder 2-3 dagar till vagt bekanta i hennes omgivning. Hon hör allri av sig och svarar häller allri när någon som blivigt lottad hennes barn försöker nå henne. Fruntimmret i fråga är väll runt 22 år, känner inte något vidare då hon allt som oftas har fullt upp med att tända på nästa spliff när man är hos henne.

Nu till problemet, mitt ex (som inte känner henne bättre än mej) skulle passa ungen i ett par timmar igår förmiddag. Nu är kl lite efter 16, och förutom att ungen inte skulle sova där och mitt ex hem ej har något erfarenhet om barn i den åldern så vet hon inte vad hon skall göra.

Ungen har skriker, blöjjorna är slut, välling saknas och till sist modern svarar inte efter ett 10-tal sms och dubbelt så många telefonsamtal. Mitt ex kan inte passa ungen, hon har även skickat ett mess till henne med informationen att hon kommer lämmna ifrån sig ungen om hon inte svarar innom en timma, vilket hon naturligtvis inte gjort.

Så, nu lyder frågan. Var skall man lämmna in lille krabaten? Mitt ex tänkte lämna över sparveln till närmaste polisstation, men det måste väll finns ett bättre ställe. Jag har ingen aning, har ni?

MVH
/Mr W

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-09-22 14:09:21)