I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker att göra i Piteå

Övrigt - Blandat

2009-08-08 22:23

Saker att göra i Piteå

Den 18onde augusti åker jag ensamen till Piteå. Ser fram emot det massor, men kom på att jag inte riktigt vet vad jag ska göra där. Har någon lite tips?

Vad är det här, någon form av slogan?

2009-08-09 11:10
äta på paltserian.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
Redaktionen

2009-08-10 18:15
jag viker mig av skratt haer
namaste

2009-08-10 22:57
Haha ja det var jävligt kul faktiskt. Men jag ska åka till Piteå, även om en måltid på paltserian är det enda jag kommer ha att berätta om när jag är tillbaka.
Redaktionen

2009-08-12 11:02
Du måste se dom coola trafikljusen!
piteå-tidning.. Jag vet.. Heelt crazy..
;)
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2009-08-14 21:40
Hahaha, sjukt soft.
Det är nästan mer action än jag klarar av känns det som. Jag menar först paltserian.. Sen helt rikstricksiga trafikljus.. Vad kommer härnäst undrar jag nu, spänningen är olidlig

2009-08-14 21:49
helvete, det heter paltZerian. sen ligger det i öjebyn...
941 och 943 är stor skillnad ; )
fast i piteå finns däremot ej mkt att göra. jag är född och uppvuxen här och på väg att lämna staden p.g.a tristessen..
visst finns det roligt folk och dylikt. men seriöst, vi har några enstaka uteställen.
först kan jag säga pentryt eftersom du är 20,
det är väl något försök till "klubb disco"hak, folket som gör stället.
sen har vi statt, det är för lite äldre, faktiskt bättre, men det är inte för din ålder förutom vid vissa dagar.
sen kalles, det är en krog med priser som om det skulle vara en schyst klubb.. skräpställe alltså. sen har vi valdino som även är för äldre. lite "lyxigare" men inget folk förutom vissa specialdatum.
sen efter det .... hmm.. lokal trafik finns ej så inte tal om att hitta på saker utanför apostlahästarnas område.
det bästa du kan göra är att skaffa en hobby.
fast det med piteå är att gå ut en gång på krogen så har du kompisar iaf!
då kan ni alltid spela tvspel och drikka öl eller se fotboll nu när den börjar! ;)
önskar dig välkommen till piteå med ord från en gammal låt "man fastnar i skiten, lär sig tycka om den, det är min tur nu så sluta rycka i bongen" ;)
((MAAD))

2009-08-15 20:45
varför ska du fara till piteå, och hur länge stannar du?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2009-08-16 03:31
Jag tycker du ska gå på Kalles, det är så sunkigt charmigt. I augusti kommer studenterna tillbaka, kanske kan du roa dig med att se på nollningen om den inte redan varit...

2009-08-18 18:01
davve_d
Aight! Tack för alla tipsen. Ska kolla upp det :).

etna
Det var en grej jag och min morfar skulle göra innan han dog för några år sedan. Han var från Kiruna och bodde i Halmstad större delen av sitt liv, men hans favoritplats i Sverige var Piteå. Han ville till och med flyttat dit efter pensionen.

Sen är det väl också att jag bara ville hitta på något, resa någonstans. Och man har ju alltid en tendens att åka utanför landets gränser, när många från södra Sverige inklusive mig själv aldrig vart ovanför Stockholm. Så jag ska ut och resa ovanför Stockholm helt enkelt :D.
Jag stannar väl ett litet tag. Är sysslolös fram till november och har lyckats jobba ihop lite pengar i sommar så om det tilltalar mig där uppe så stannar jag väl en liten stund. Åker nog till lite andra städer också.

Frozen
Sunkigt charmigt is the shit!

2009-08-20 21:34
Nollningen är nu i veckan, så det brukar hända lite såna grejjer i stan på dagarna. Sen lär det vara en hel del studenter på kalles dom kommande veckorna oxå.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental