helvete, det heter paltZerian. sen ligger det i öjebyn... 941 och 943 är stor skillnad ; ) fast i piteå finns däremot ej mkt att göra. jag är född och uppvuxen här och på väg att lämna staden p.g.a tristessen.. visst finns det roligt folk och dylikt. men seriöst, vi har några enstaka uteställen. först kan jag säga pentryt eftersom du är 20, det är väl något försök till "klubb disco"hak, folket som gör stället. sen har vi statt, det är för lite äldre, faktiskt bättre, men det är inte för din ålder förutom vid vissa dagar. sen kalles, det är en krog med priser som om det skulle vara en schyst klubb.. skräpställe alltså. sen har vi valdino som även är för äldre. lite "lyxigare" men inget folk förutom vissa specialdatum. sen efter det .... hmm.. lokal trafik finns ej så inte tal om att hitta på saker utanför apostlahästarnas område. det bästa du kan göra är att skaffa en hobby. fast det med piteå är att gå ut en gång på krogen så har du kompisar iaf! då kan ni alltid spela tvspel och drikka öl eller se fotboll nu när den börjar! ;) önskar dig välkommen till piteå med ord från en gammal låt "man fastnar i skiten, lär sig tycka om den, det är min tur nu så sluta rycka i bongen" ;)
((MAAD))