Jag brukar se till att fly platsen jag befinner mig på när jag blir uttråkad och vill ha nya levande energier omkring mig, vilket jag känner rätt ofta. Så mitt tips är, lifta (det är inte så farligt som alla har lärt en att det är) dig iväg på en roadtrip! Ta med någon god vän eller åk själv! Du kanske kan hälsa på din goda vän som dragit? Det behöver inte kosta nå mycket alls. Åk iväg, det är mitt bästa tips. Det är fett impuls att bara dra iväg på äventyr! :) Du lär träffa nya människor på nya platser om du vågar vara liiiite framåt och social, det lär gå jättebra. Annars så verkar du vilja göra kreativa saker, införskaffa material (dukar, färg, papper, penslar, lera, whatever..) så du kan börja med det! Har du många idéer i huvudet så kan jag föreslå att strukturera och organisera dina tankar, genom att skriva ner dem. Skriv vad du vill göra, vad som krävs och behövs för att utföra det, ta kontakt med fler om det behövs, införskaffa material för det, sätt deadlines för varje grej som måste fixas och följ ditt schema. Lite disciplin kan du nog gräva fram hos dig själv. :) Hoppas det går vägen! Kärlek!
här får du lite kärlek