I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Resa till Urkult.

Övrigt - Blandat

2009-07-22 20:57

Resa till Urkult.

Är det någon här som ska åka bil till Urkult festivalen och har 2 platser över?
Det finns buss, men den kostar för mycket..

Vi vill helst komma iväg den 29de, så vi inte missar Eldinvigningen..

Kom igen, om ni inte hade tänkt åka så är det läge att tänka om! ;)

If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2009-07-23 10:00
Urkult?
Slap a bitch, allways

2009-07-23 11:42
vart ifrån kan ju vara smidigt att nämna, samt vart det här Urkult är , kanske är så att någon ska åka samma sträcka men inte ska just dit men ändå kan släppa er på vägen ?
Niceness!

2009-07-23 12:35
Om man orkar ge det tid så kan man lifta. Men man ska i såna fall inte förvänta sig vara framme vid en speciell tidpunkt och så får man ha tålamod, och tur :P. Man bör tänka på att se "hel och ren" ut och att man får snacka lite skit med den som åker.
psys?x - cameljockeys
presented by Lead Paint, Delicious but Deadly!

2009-07-23 23:08
Urkult, ska också dit, grymt skön festival! Hoppas det löser sig med skjuts :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-23 23:22
emelie kolla samakning.se eller bilplats.se.. Eller gå in på facebookgruppen Urkult och kolla där? Nån lär det ju finnas.. Jag ska också dit wieee! Kanske ses där! :)
här får du lite kärlek

2009-07-24 01:20
Finaste platsen i Sverige

En grej bara, jag har lagt in på bilplats.se men det verkar inte vara någon som nappar.. Så ödsla ingen tid där.

asexuell_hundvalp
Det ligger i skogen mitt i ingenstans, det största som finns i närheten är Sollefteå och vem åker dit liksom?

*..emelie..*
Hoppas det löser sig! vill gärna se er där!!
One chapter a day

2009-07-24 13:14
Kom på senare att jag glömt säga var ifrån, men från Stockholm och sen har Zoned sagt resten!

I värsta fall blir det ybuss och då syns vi ju på bussen hem också Zoned! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language