Någon som jobbar som telefonförsäljare?
Häy.. Det är så att min kusin som är chef på www.dialect.se kanske kunde fixa ett jobb till mig som telefonförsäljare.. Men först måste dom ta in mig på arbetsintervju, jag har aldrig haft en sådan så jag undrar ifall någon här kan dela med sig av sin erfarenhet om att snacka?:S.. Ex när dom frågar "Varför ska jag anställa just dig, vad är det som är speciellt just med dig" och sånt.. eller när dom ber en ringa en person och försöka sälja en telefon.. vad ska man säga?.. Sjukt kass på detta men det verkar vara ett nice jobb.. så Någon?? vore schysst som fan om ni ville dela med er!:D
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
Jobbade som det i höstas... De var jävligt softa på intervjun, det viktigaste är väl att du vill sälja och att du visar det. Lycka till!
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Om du varesig vet vad du ska säga på en intervju elr när du ska kränga en lur så borde du nog försöka hitta något annat jobb.. Ska du bli en duktig säljare så måste du kunna snacka för dig rejält, vilket kan bli ett problem om du inte ens vet vad du ska säga på intervjuen, inget illa menat alls, bara så du inte går dig och får total tunghäfta! Good luck! :)
I got more kicks than Jackie Chan.
Antonq P20: Tack så mycket!! HitEm Movement : Jag kom visst på en grej, vara ärlig som detta: Varför ska vi anställa dig och vad är speciellt med dig? -Jag vill inte spela superman och tror inte heller att ni är ute efter en superman, men jag kommer självklart göra mitt bästa för både mig själv och företaget. Funkish?? eller Sumpish??:P
krane: Hehe inget sånt för mig tack:p Så det låter inte bra??.. Någon som har någon tung line jag kan dra?:D