Tips på barlekar?
Ska ha en fest snart, och behöver lite tips på olika lekar man kan ha i en bar? Det kommer att vara lite olika nationaliteter så vi har tänkt att dela upp oss i lag med de länder vi kommer ifrån. Till vårat förfogande kommer vi ha en fullt utrustad bar och vi är utomlands så man kan svina till rätt ordentligt. Några tips? seriösa pls.. så gott det går...
"Det finns ingen dålig musik, bara dåliga låtar."
vi är utomlands så man kan svina till rätt ordentligt. varför kan ni svina till ordentligt för att ni är utomlands?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
för att i sverige så hade nog risken att blivit utslängd varit ganska stor. Och utomlands så är det i praktiken lite andra regler för vad man kan göra och inte göra... På gott och ont...
"Det finns ingen dålig musik, <br> bara dåliga låtar."
Ni kan ju se vem som har mest tribaler och vem som klarar flest viol-shots. Behöver man verkligen lekar när man är ett gäng kompisar i en bar?
Platsen utomlands, svenskarnas egen lekpark. Själv föredrar jag långsamma lekar med en massa regler typ kings men i en bar hade jag nog spelat flip the cup eller liknande hjärndöd aktivitet som alla kan begripa.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Thailand eller? haha. svenskarnas paradis =) Försök ha mest roligt är alltid en "lek" jag kör. Tycker inte shot lekar är så roliga man typ kan inte gå efter 30min in på kvällen. Speciellt om spriten är billig.
Jag har ingen personlighet
Ne jobbar på Mallis, Sen är det inte att jag bara dragigt ihop några vänner och ska köra någon lek, utan det är för alla som jobbar inom mitt företag på ön och alla våra och deras vänner så. Alltid uppskatat att göra något kul, behöver inte bara vara krökar lekar utan andra saker också, men jag är så jäkla kass på att kommma sånna saker så det är därför jag vänder mig till er whoa ;)
ta med en vasin anka, släpp lös dom inne på krogen diskret, och luta er tillbaka och se vilkens anka som är mest kickass. det är en rätt rolig lek.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
nån sorts fem-kamp? förslag på lite tävlingar kan ju vara: svepa ölen, armbrytning, pilkasting, träffa jordnöten i glaset(n) å så nått svårt med ägg å skedar //Yde - de e bara klura lite skoj lekar ;P
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Moderator
2009-07-19 18:25
Jag skulle vilja testa leken med ankan
time isn't wasted when you're getting wasted .
Du kan ju alltid kolla på Beerfest för lite inspiration.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ölspelet is teh shit!
be the change
ölspelet vid baren?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
ölspelet överallt alltid ölspelet inget annat finns bara att köra
be the change
Moderator
2009-07-20 00:46
Första gången jag spelade ölspelet var på baren , ölen tar ju inte slut då liksom?
time isn't wasted when you're getting wasted .
Lägg upp en rad enkronor eller valfri valuta på ett bord och se vem som kan dra ner mest mynt med dasen..voila! Pittmönstring..Enjoy..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi är utomlands så man kan svina till rätt ordentligt. Ganska efter och inte förstå vad trådskaparen menade, men men.
Kör vodka-rouletten: ta och snorta vodka från shotglas, den som klarat flest är vinnaren och Kung i Baren, resten är hans slavar för kvällen.
Vilken bar ar det pa mallis? manga jag jobbat med ar dar och kor sasong.
-=Lek med livet så leker livet=-
Vi är uppe i Alcudia och baren heter Twister, är ett litet ställe där alla som jobbar hänger, känner du till den?
ta med en vasin anka, släpp lös dom inne på krogen diskret, och luta er tillbaka och se vilkens anka som är mest kickass. det är en rätt rolig lek. Hahahaha! Det måste man ju nästan pröva någon gång.
www.myspace.com/verbalvandalmuzic