I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad gör ni när ni har tråkigt på jobbet?

Övrigt - Blandat

2009-07-17 22:09

vad gör ni när ni har tråkigt på jobbet?

sitter på jobbet nu o det är fett lugnt så jag undrar vad man kan sysselsätta sig med? peace

2009-07-17 22:11
Pratar med kollegor, lyssna på musik och surfa på the intranetsuparwebberz.
Essen sie mein scheisse!?

2009-07-17 22:12
vad har du för jobb då?

Du kan ju sitta vid datorn, då finns det ju ganska mycket att sysselsätta sej med.
Eller så kan du ju ringa till folk om jobbet tilllåter det.
Ring nån du inte snackat med på länge då kan det lätt gå en timme bara på att höra vad som hänt sen sist.

2009-07-17 22:19
på mitt jobb kan man inte göra så mycket annat än att prata med kollegor och skissa..
så det är väl det jag gör mest.
- men nog om dig nu.

2009-07-17 23:04
jag sitter med kundsupport så jag sitter vid datorn nonstop men jag har lite dålig fantasi, finns det några roliga spel eller sidor ni kan rekomendera? det ringer lite sporadiskt så ibland sitter man 5 minuter mellan samtalen och ibland en kvart. får inte sitta o snacka i telefon o inte kolla youtube kan tilläggas

2009-07-17 23:33
Är iofs sällan vi aldrig har något att göra, men när det är väldigt lugnt och man känner att man ändå gjort det man måste göra så brukar jag tvätta bilen. Då försvinner det lätt tid.

På tal om skissa. Jag skissade alltid i skolan när jag var uttråkad, men på mitt jobb är inte graffiti speciellt uppskattat så jag har aldrig skissat vid fikabordet även fast man tänker på det i stort sett varje gång jag ser en penna och ett papper framför mig.

2009-07-18 05:16
får inte sitta o snacka i telefon o inte kolla youtube kan tilläggas??

Då gör du exakt det tills dem blockar sidorna då, va fan e de för nått?? Fan på mitt jobb satt man sönder datorn så nu har de blockat youtube bl.a så de e ba att nöta på!

2009-07-18 05:44
lösa korsord brukar jag göra
I have always right, even when I have wrong...

2009-07-18 11:11
sudoku
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2009-07-18 11:36
som telesäljare kan man inte sitta och göra något annat än att sälja så..
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.
Promotor

2009-07-18 11:52
dra ner något spel till mobilen (mobile9.com) <--- gratis! ... det är oftast riktigt effektiv tiddödare!

2009-07-18 12:42
spela.se räddade mig på håltimmarna i skolan, spel som Mortimer Beckett och Animal park kan hålla en sysselsatt länge, länge.
Jag vill också ha ett jobb som kan bli tråkigt, mitt är bara stress 24/7 =(
My heart lives in my vagina.

2009-07-18 13:11
instämmer med Th1ef, så om någon hookar tråkiga jobb ring mig!

//Yde - spelar på addictinggames.com
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba