Vad händer på er semester?
Ni som har/ska eller har haft semester, vad har ni gottat er med? Själv känns det lite speciellt, har nämligen inte haft semester på över tre år /care på det men iaf vi kör! Jag ska bland annat göra följande 1.Emmaboda-festivalen 2.Danger @ sthlm (fransk house-DJ) 3.Försöka åka och ha lite kul i sthlm (bor i dalarna) 4.Lära mig musikproduktion mer "seriöst" i Logic 4.Mycket öl och festande. 5.Tänkte åka utomlands men får bli i höst Trots att jag har en del att göra vill jag göra något mer speciellt, saknar något mer event därför jag skapade tråden. Ha d
KUL FÖR DIG JAG SKA JOBBA!! sorry bara avundsjuk...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har nästa, ska ligga och tänka på dig på K-dregg när jag drar mig på morgonen :) Peruk-nisse ;)
Har semester om två veckor och har inget planerat. Det känns gööött!
Hihi
1. Kolmården 2. Skrivarläger. 3. Min pojkväns spelning jag har inget annat planerat och jag vill göra massor av saker..
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Jag hade 1 veckas semester, den tillbringade jag i Roskilde, något som jag verkligen inte kan ångra! Nu jobbar jag fram till mitten av december sen har jag en 3-veckors semester i Cali, San Fransisco ! PAOW!
Niceness!
Sticker till Spanien med min flickvän på tisdag!
Don't!
Har tre veckor semester i Augusti, sweeeet. Sen blir det solsemester i höst! Way Out West. Lära mig Logic. Dricka öl. Borås Djurpark. Diverse konserter.. Sen blir det väll spontan äventyr får man hoppas, Liseberg är givet också.
Har i princip ingen ledighet jobbar fram till typ 10 augusti sen drar jag nog hem till familjen och hänger i nån vecka innan jag har en tenta och en ny kurs som börjar. Nog sämsta sommarn någonsin.
DIF!
Jag jobbar hela sommaren på en akassa vilket jag är sjukt nöjd med att ha fixat istället för mitt gamla vanliga jobb, nämligen att sälja tvspel för en stor multinationell amerikansk kedja. Jag har varken tid eller råd att ha semester men jag är en oambitiös student och ser egentligen min studietid som en lång semester :D
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
2 dagar kvar till 2 veckor semester samt 3 månaders tjänsteledigt. Åker till USA och kommer tillbaks till jobbet 2 Nov! :D
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Har varit i grekland två veckor, imorgon sticker vi på roadtrip i Europa. Jag vägrar jobba på somrarna!!
Skåne!
Skivsamlare
2009-07-16 11:55
Hade två veckor i Juni då jag åkte på solsemester med tjejen och sen tog det lugnt. Nu jobbar jag i princip resten av sommaren, men tänkte försöka klämma in ett Londonbesök sista veckan/helgen i augusti innan jag återgår till univ.
Var i barcelona 1 vecka i juni. Skulle åkt med flickvännen men det tog slut veckan innan vi skulle åka. När jag skulle checka in på Arlanda visade sig att hon skulle komma ändå, fast då med seperat hotell etc etc.
There are no stupid questions, just stupid people - Mr. Garrison
1. Varken plugga eller jobba under hela sommaren 2. Italien i två veckor, Rimini och Florens - CHECK 3. Nederländerna i en vecka, Amsterdam och Noordwijk - CHECK 4. Roadtrip genom Sverige med stopp i några städer, slutdestination Malmö 5. Spendera resten av sommaren med tjejens familj i Österlen Utöver det målar jag, dricker öl och driver runt med folk i hemorten...Sjukt skön sommar i år
fuck_this_shit P24: fan va jobbigt/synd.
Jag har ingen personlighet
Hade 2 veckor nu i juli. Jag var sysselsatt med att hosta, ha feberfrossa och senare halsfluss (penicillinkur på 10 dagar, yes).
One chapter a day
1. Drar till Barcelona imorgon 2. Få ett jobb och hitta ett galleri att ställa ut på 3. Det blir mycket dans i Augusti, titta på dans och träna 4. Måla måla, sy sy
*Tog 2 veckor ledigt för Arvika *Roadtrip med min mor om en månad *Åka till Stockholm i slutet av Augusti
My heart lives in my vagina.
Det här måste vara världens sämsta sommar! Jag har jobbat ca sex dagar i veckan, varit sjuk och bråkat med chefen. Jag har sagt upp mig och nu är det bara en vecka kvar. Det känns dock som att sommaren är slut, men det skiter jag i. Jag SKA ha semester och har därför bokat en resa till amsterdam, uppsala och höga kusten. Men det är fortfarande för lite ledighet innan skolan börjar... Jag ska aldrig mer jobba på sommaren.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min plan är väl att slappa (check), åka på cykelsemester med pojkvännen och vår vän, urkult om jag hittar pengar... och sen var det roliga slut! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Toastare
2009-07-16 15:50
Sommarn är ju nästan över? Har varit i skåne med pojkvännen och hälsat på familj/vänner... slappar varje dag då jag är arbetssökande. Åker till New York om i två veckor om två veckor. Sen skåne igen i slutet av augusti. Sen blir det väl resa runt jul.. tror det kan bli bråk om det ska bli vintersemester eller solsemester.
Jag skyller allt på Emma!
bounty sommaren är över!? det är väl ändå sommar juli och augusti??
Skåne!
är mamma"ledig" hela sommaren, så jag fortsätter som jag gjort hela vintern och våren. Planerar saker eftersom, promenerar, går till parken, hänger och annat sånt lullirull. dricker öl så fort jag får barnvakt, hehe.
sommaren är INTE nästan över, säg inte så!! jag har fortf inte haft en enda dag sommarlov. började jobba nionde juni. skrev tenta femte och åttonde juni. nu har jag två veckor kvar till semester. vill lite dö, fast jobbet är ju kul. Sen har jag två-tre fina augustiveckor innan skolan drar igång.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
1. träffa lupe fiasco i NY 2. Softa med Jay Rock i LA 3. Fixa några tunga AF1 i NY
Hur kan ni säga att sommaren är över?! den har ju precis börjat eller är i mitten ;). Fint vänder nu också goos
JAG SKA TILL TOSSELILLA! haha underbart
Weedtour 2009 genom holland, tyskland och danmark är avklarad. Otroligt bra! Åker till norrland nu, därefter hoppas jag det blir Emmabodafestivalen. I övrigt, bara ha semester.
spliff macht frei
Jobbar fyra pass till, åker till Sverige om exakt tre veckor i cirka tre veckor. Ska bara ta det lungt, hänga med nära och kära och åka på utflykter!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Jag hade mitt "sommarlov" i maj tre veckor (värdelöst då alla är upptagna med sina sluttentor osv). Sedan tog det slut. Pluggat först, har nu börjat jobba och det ska jag göra till slutet av augusti. Suger att ha en hyra att betala. Jag låtsas att jag har semester på helgerna. Tidigare Götet, sedan Falun, nu Stockholm jazz och sedan kanske Berlin...
Delam tange barat
Jobbar fram till 9e Augusti... Arbetslös efter det. Hade tänkt gå på Way Out West men fick erbjudande igår om att jobba under de dagarna. Dock så är det jobb På wow så kanske kan kombinera med 1-2 konserter. Förhoppningsvis. Annars bara njuta. Inte tagit det riktigt lugnt sedan våren 2008.
Var sista dagen idag wieeee så skönt!
Jag har fyra arbetsdagar kvar nu! Jag längtar sönder mig! Har inte haft semester på ett helt år...