I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart tog de vägen?

Övrigt - Blandat

2009-07-08 13:44

Vart tog de vägen?

Alla gamla gangsters Whoa-stylish.

Vad hände sen?

Nu tänker jag allra mest på Kaggen, Gaia, Hwarang, Kammel och alla andra.
Varför kommer det inga skivsläpp?

"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"

2009-07-08 15:28
Vad får dig att förknippa dessa användare med gangsters?

Och vad är "whoa-stylish"? Det låter ganska fjantigt.

Hur långtråkigt kan man ha för att ens börja tänka på att formulera ditt inlägg?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2009-07-08 16:16
Ord upp.
Antar att han inte använde ordvalet seriöst. Men hela poängen känns lite... stjärtslickande?
Signatur får rum här
Moderator

2009-07-08 18:15
Sånt jag också går och funderar på, alla försvinner helt plötsligt känns det som. Även om man inte kan sitta här livet ut, men ändå.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-07-08 22:55
Gamla? var inte han kaggen nån som alla 15-åringar i audio gillade för 1-2 år sen?
 DIF!

2009-07-09 02:29
vilka fan är dom? förmodligen insåg dom väll som de flesta andra: att det var lika bra att lägga ner innan dom skämde ut sig alltför mycket, japp japp
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-07-09 16:26
jaquil vart bara sur för att han inte nämndes bland de gamla gansgster. Stackarn. Men om fem år så kommer kanske du hamna i en sån här ttråd med.
puss

2009-07-09 18:35
UtanAttTveka F21

Jag är varken gammal, gangster eller whoa stylish (vad det nu är) och vill inte vara det heller så nej tack.
kram
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2009-07-09 22:35
haha, har kammel ens släppt audio?
be the change

2009-07-12 14:53
jaquil P21

Varför detta behov av att vara ball? Du beter dig som en riktigt jobbig gammal tant.

http://myspace.com/saidhussein

Jag heter Said.

2009-07-12 15:05
Haha, va fan? Gangster whoa stylish? Hahaha..

Har lite dåligt med tid för att producera dessa dagar (jobbar alldeles för mkt) men det går framåt och det ligger en hel del saker på lager som kommer blow ya minds om jag bara får mixat klart skiten.

//Pz