I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

16 år inga fester inget hångel

Övrigt - Blandat

   

2009-07-05 02:16

16 år inga fester inget hångel

Jag har under en lång tid tänkt på hur min relation till kompisar och inte minst till tjejer. Jag har alltid haft de lite halv knackigt med kompisar, jag har fått ta kontakten nästan hela tiden och har under en lång tid inte velat träffa andra kompisar än en viss person, min relation till tjejer har alltid varit en kompis relation och har under mina 16 år aldrig ens hånglat, alltså jag försökte under ett tag vara med en tjej allt gick bra men de behöll sig hela tiden på kompis stadiet och efter ett tag så fick hon flickvän, mitt andra dilemma är att jag aldrig är ute och festar, jag har under en lång tid tänkt på det och har kommit fram till att jag fram till de här året alltid varit kritisk till alkohol+ att ja har umgåtts med folk som inte går på fester, men när de flesta börja göra de så gjorde inte jag de.
Många kan då fråga sig varför jag inte följde med dem, men de frågade aldrig så ja har inte fått reda om någon fest, och nu på senare så har jag blivit mycket mer desperat och känt att jag e sjukt ensam i världen och att jag vill verkligen börja gå på fester och träffa nya kompisar och tjejer, men jag vet inte hur jag ska gå till väga, därför söker jag hjälp på whoa?

Hur ska jag kunna ändra mitt beteende och börja gå på fester och träffa tjejer?