I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den rätta älskar mig men ändå inte!?

Övrigt - Blandat

   

2009-06-28 14:22

Den rätta älskar mig men ändå inte!?

Damn! vart ska jag börja? ska väll på nått sätt försöka lägga upp detta så kort o tydligt som möjligt att det blir lätt och läsa samt förhoppningsvis förståligt på bästa sätt!
För ca 1 år sedan träffade jag en tjej som jag snart nog märkte va tjejen i mina drömmar, hon va allt, hade allt, gick inte en ända sekund utan att jag tänkte på henne, vi blev tillsammans o livet vända ganska omgående från att vara rätt kasst till att vara helt underbart på alla sätt o vis. vi spenderade all tid tillsammans och jaa vad säger man! hon för mig va ju så klart och är än idag den rätta! sånt känner man. Nu kommer vi till den mest sjuka o svåra biten i de hela, Hon var gammal anorektiker o med gammal menar jag svårt sjuk anorektisk för ¨några år sedan men fått behandling o varit inlaggd osv, idag sitter det ju kvar en massa hjärnspöken psykiskt vilket under våran tid tillsammans gjorde saker o tin med tiden välldigt svårt att hantera, då hon under hela tiden inte vågade tro min kännslor, kunde inte förstå hur jag kunde ta i henne, allt jag sa eller gjorde för henne gjorde jag bara för att vara snäll! vi flyttade ihop o allt va trotts dom jobbiga hjärnspökena underbart. en dag bröt jag ihop av den anledningen att det kändes som om allt jag sa bara rann av henne, eller kom in men förvandlades till andra onda tankar Tex " Älskar verkilgen dig hjärtat! den meningen kunde hon vrida o vända på i sitt huvud tills den blev tex" Jag älskar dig hjrtat, men som du vet du har ju varit sjuk o jag är snäll bara. Hon lämmna mig pga det och idag så är hon iskall, som om inget hänt som om inget ens funnits där! hon värgar prata, hon vägrar lyssna, har nu i ca 2 månaders tid gråtit o varit hur ledsen som helst just för att hon för mig är den rätta som jag inte får ha kvar i mitt liv. Pratar vi idag och jag sägar att jag saknar henne och älskar henne och är beredd att göra vad som helst i hela världen för att ge vårat förhållande en ny chans så får jag bara kalla blicken och till svar " Jag kan faktiskt inte förstå hur du kan lska mig! =( ser ni hur dumt det blir, enligt henne själv så va ju jag den rätta för henne, jag va ju hennes allt jag va ju den hon ville dela allt med. men idag är det som om hon aldrig ens sagt nått.. sitter här i dag med jordens magknip o mår skit över att sakna,älska tänka på den tjej i mitt liv som förändra allt från att vara skit till hur bra som helst till att igen göra mitt liv värre än de va innan vi träffades.. önskar o bönar o ber varje sekund om att få en ny chans.. hon vågar inte säger hon, hon är rädd att det ska bli fel osv. men om allt som va så rätt bara slängs bort av en lite skit sak igentligen så finns det ju inget att vara rädd för.. känner mig så utnyttjad som ett plåster!!

Under den här tiden vi inte varit tillsammans så har vi umgåtts som vänner o klart att vissa saker lett till de andra, vi har haft sex vi har myst o gjort allt sånt mysigt som vi gjorde när vi va ett par skillnaden nu är att vi inte varit ett par för det klarar hon ju som sagt inte, där förstår jag inte heller, hon kan ju med att göra aööt som förut o vara mysig med mig men inte vara med mig ändå!? =S tiden gick o hon sa att nej vi ska inte ses mer blir bara knasigt o konstigt eftersom vi inte är tillsammans! återigen bröt jag ihop frö att från att haft det under bart igen till att inte dagen efter ens svara mig när jag ringer eller svara på mina mess bara vara kalla o säga att " så här är det nu! tiden gick igen o jag sa till mig själ och henne att nej men då skiter jag i de här, låter dig vara skiter i att ringa eller messa, vilket jag även gjorde, hann ungefär gå en vecka så ringer hon o säger att hon saknar mig o under den tiden jag inte ringt eller hört av mig hade hon fått chansen att känna saknad. började dumt nog igen umgås o vara lite mer än vänner bara den skillnaden att vi inte hadde ett förhållande, o hon fortfarande sa att hon inte kunde fatta att jag ville ta i henne eller hur kan jag älska henne o sakna henne osv. 3 dagar sen så gjorde hon samma sak igen, sket i mig o jag va inte så mycket värd längre kändes det som.

Man kan säkert få bilden av att hon är vrldens häxa men så är inte fallet. jag känner henne vet att hon är den mest fantastiska människa som finns o helt underbar. men hon har gått från att vara de till att inte bry sig alls. hur kan man bara stänga av som hon gör, bara lägga allt åt sidan så där.. vägra tro mig vägra inse att min känslor är sanna!?

Vill bara ha stöd o råd önskar fan att man va den mest kännslo kalla killen i världen just nu!!

Tack som fan för att man fick skriva av sig lite

(Inlägget ändrat av JP 2009-06-28 14:37:01)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.