Graffare
2009-06-26 12:56
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
I Östersund har det inte ens funnits några regler.
Intressepenisen hårdnar!
"– Om det skulle vara väldigt många mindre barn då kanske det är olämpligt att gå ut topless. " Fel, fel, fel. Försök inte föra över dina egna värderingar och skit på barn. Barn tycker som du tycker, idiot. 2009 som sagt.
Intressepenisen hårdnar!
Graffare
2009-06-26 13:10
wasteapa01 P21 Håller med dig, tror knappast att barn tycker bröst är skrämmande eller sexuellt laddade. Gubbigheten lyser igenom detta uttalande.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
När små barn ser tuttar tänker dem på antingen mat eller mamma! Eller båda två.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Synd att det bara kommer vara 50+ kärringar med bröst ner till knäna som kommer bada topless.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
niickees P17 eller så är det så att ingen badar topless för att behaga dig och du ska skita i ålder och utseende på dina medbadare.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Oj... Någon tog åt sig...:) Slå upp ordet ironi.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
niickees P17 tog åt mig? varför skulle jag göra det, jag är varken över 50 eller begåvad med bröst till knäna. och jag vet redan vad ordet "ironi" betyder, däremot ser jag inte ironin i ditt inlägg, du får mer än gärna förklara dock.
Bara på tal om 'bröst som sexuellt laddade för småbarn', så kom jag med en idiotkommentar, k?
ja att det var en idiotkommentar håller jag med om.
Jag tycker det börjar bli jobbigt att "folk" inte riktigt kan bestämma om bröst är något privat eller inte. Skulle de exponeras på samma sätt i samband med en reklamkampanj skulle det ju bli ett jävla liv, eller?
Twang System fi de werl
Dj_Paco P19 jag vet inte jag, beror väl på reklamen, en kalles kaviar- tub fastklämd mellan två femlitersdunkar kanske skulle höja några ögonbryn, men överlag sådär så vette tusan.
Det bästa vore väl kanske att ha ett badhus där det är tillåtet med toplessbad och andra där det inte är det. Så får man själv välja hur man vill ha det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Folk är väl rädda att få stånd i sina badbyxor
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Hangaround
2009-06-26 17:42
Citerar Leo Di Caprio fran The Aviator: "Everyone likes tits" Tippar pa att badhusen kommer overbefolkas av snubbar hadanefter haha..massa gamla ackelgubbar som sitter och smarunkar i bubbelpoolen typ, underbart:D
"eller så är det så att ingen badar topless för att behaga dig och du ska skita i ålder och utseende på dina medbadare." "ja att det var en idiotkommentar håller jag med om." Seriöst misery_chick, skaffa dig lite humor, du är fan utan tvekan den tråkigaste personen på det här forumet.
stigili dang dang didan
ÄNTLIGEN!!!
http://duckdown82.tumblr.com/
"Seriöst misery_chick, skaffa dig lite humor, du är fan utan tvekan den tråkigaste personen på det här forumet. " Eller så är det tröttsamt tråkigt med idiotkommentarer? Hur som helst.. Vem bryr sig? Är det ett så enormt problem att tjejer inte får gå runt med bara bröst?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vill så många tjejer verkligen gå topless på badhuset då? Kommentarer från det kvinnliga könet tack! Detta känns mest som en feministisk kupp som föddes i en önskan att bara få provocera. Inte mig emot förstås men... ja? Hur ligger det till?
Intressepenisen hårdnar!
"Eller så är det tröttsamt tråkigt med idiotkommentarer? " Nej det var ju inte världens roligaste kommentar men endå, så jävla bajsnödigt att bry sig. Fast egentligen tror jag inte att misery_chick bryr sig, hon vill bara få folk att tro att hon gör det.
stigili dang dang didan
manstuttar har varit lagligt ett tag vet jag iaf
Om ändå alla bara kunde klä på sig istället....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
topless på badhusen kommer få fler medelålders feta män att gå o simma = ökad inkomst för badhus + bättre hälsa för gubbarna. Sen för övrigt är det upp till var och en .. Vill Lisa, 17 inte bada topless gör hon inte det. Vill Ingrid, 76 bada topless så¨gör hon det. O vice versa såklart ;)
Tycker itne att folk under 18 och över 10 ska få gå topless iaf, det blir lite konstigt
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P20 Va? 12-åriga bröst e ju de najsaste som finns?
Personligen känner jag inte för att gå topless på ett badhus. Jag är inte blyg, eller pryd. Men tanken på att mina nakna bröst kan ge sexuell stimulans till en främmande person, som jag inte valt själv att tillfredsställa äcklar mig. Och skulle därför aldrig visa upp mig sådär.
hm. nej. jag känner faktiskt inte till någon tjej som jag tror skulle vilja bada topless i simhallen. - poängen med att vara topless är väl främst att få en jämn solbränna. det problemet existerar inte i en simhall inomhus. - att inte bära någonting över brösten är obekvämt och opraktiskt, särskilt när man ägnar sig åt till exempel simning. om jag simmar har jag en sportbaddräkt på mig, inte en knytbandsbikini med paljetter, eller något annat som man bär på stranden, på sommaren, när folks stil och smak har luckrats upp i värmen ett tag. - för övrigt: det gör rätt ont att stöta i saker med brösten om de är oskyddade. - är man barbröstad får man antagligen bara fler gubbar som simmar in i en, glor på en och besvärar en. vilket på alla sätt och vis är värt att undvika. - jag antar att de som har en fallenhet för nudism föredrar att praktisera den bland andra nudister och inte bland påklädda människor. men viktig princip, verkligen.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Med snortys inlägg får jag känslan av att dom som kommer att gå toppless på badhus VILL ha lite uppmärksamhet..? Kan inte heller se nån vettig aledning till det? Sen känns det lite mossigt att sitt och lönnrunka på badhuset.. Alla har väl tillgång till dator menar jag..
Lönnrunka Dagens ord! Haha!
Intressepenisen hårdnar!
Årets ord!
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Finns det inte viktigare saker att kämpa för än att få gå topless på badhus?
Jag ser gärna en snygg brud med fina bröst på badhuset. Däremot hade jag nog äcklats om en fet kärring kom med sina lösa bröst och ruttna bröstvårtor nere vid naveln
Förstår precis som många andra inte meningen med det. Vill man bada naken går man till stranden, under vinterhalvåret kanske det räcker att stå framför spegeln för att släcka törsten efter uppmärksamhet..
Word på mellanöl!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Vill så många tjejer verkligen gå topless på badhuset då? kanske, kanske inte..
men sen är det ju skönt att inte ha ett förbud. Att man får ta av sig överdelen om man nu känner för det och inte ska behöva bli tillsagt utav någon.
regler regler regler .____.
Haha lite konstigt, jag har absolut ingeeeeenting emot att tjejer vill gå topless på badhus, det är bara nice - för mig. Men det som stör mig är att folk debatterar angående det här, att folk KÄMPAR för att få bada topless, av just denna anledning så vill jag att de ska ta tillbaka förbudet.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
conspicuous du får ju bjuda lite på dig själv
Jag ska LÄTT bada topless. Fan va tööng
Soulpat P22 nej nu får du faktist gå till polisen o berätta om dina tankar
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
jag väntar på när man kan bada naken, eventuellt att ta steget till modell badhusbordell. Finns nog en del cash att hämta där...måste fan gå till badhuset.
Yeah!
"När små barn ser tuttar tänker dem på antingen mat eller mamma! Eller båda två. " Jag minns när tuttifrutti och jag tänkte inte på mat eller mamma och jag var inte så gammal. Hur funkar den här regeln då? Kommer man få se sextonåriga tuttar?
Förr var det sexuellt laddat och skamligt för en kvinna att visa ankeln, något som många tycker är löjligt och absurt idag. Jag tycker att det är befriande att man själv får välja hurvida man vill ha en överdel eller inte, tycker det är synd att man ska behöva känna sig hämmad och obekväm angående sina egna kroppsdelar för att andra lagt en värdering i dem och tycker att de ska "kontrolleras". Jag hoppas bröst avdramatiseras ännu mer, skulle själv vilja ha lika stor frihet att kunna sola topless utomhus som mina manliga kamrater utan att det anses vara provocerande, vore oerhört praktiskt, avskyr när det blir fula bikiniränder.
Då ankeln.. idag bröstet och förhoppningsvis imorgon, pungen..
Vore ju trist om bröst vart helt "avdramatiserade", då vore det ju inte lika spännande när man lyckas hamna i en sådan situation att man har dem i ansiktet.
Intressepenisen hårdnar!
Burka på alla oavsett kön och ålder! Vi kan inte riskera att någon blir traumatiserad av näshår eller leverfläckar på armbågarna! TÄNK PÅ BARNEN! Känns som ett rätt mossigt förbud som bygger antingen på att kvinnors bröst på något vis är stötande, eller att kvinnor per definition är offer som måste döljas för sin egen säkerhet. Sen lär det säkert bli så att de enda bara bröst de flesta lär få se på badhuset är sunkiga hängpattar på 50+ kärringar(plus kanske något par fjortisbröst tillhörade en tjej med dåligt självförtroende och mer klamydia än hjärnceller), men det är inte som att någon TVINGAR er att titta.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
jäääså
http://duckdown82.tumblr.com/
hehe tänk om detta tog en fetevändning och så slutar det med att INGEN får gå toppless, män inräknat ;)
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.