I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[HJÄLP] trögt utflöde av vatten i badkaret

Övrigt - Blandat

2009-06-13 20:09

[HJÄLP] trögt utflöde av vatten i badkaret

Jag börjar tröttna på att stå och plaska i en vattenpöl redan några sekunder efter att jag satt igång med duschandet. Badkaret är "inkaklat" så någon golvbrunn kan jag inte komma åt. Har prövat med "husmorsreceptet" med bakpulver. Kaustiksoda/liknande ska inte vara bra för rören om jag förstått det rätt. Har ni något bra knep för att bli kvitt den jävla vattenpölen?

2009-06-13 20:39
Absolut. Kontakta din hyresvärd.

2009-06-13 20:48
Använd en sån där grej som man använder när det blir stopp i toaletten (kostar inte så mycket vad jag vet) alternativt lägg en plastlåda över, pressa samman och släpp...
Delam tange barat

2009-06-13 21:56
jag har använt Mr muscle propplösare finns på affären för en tjuga - funkade bra

2009-06-13 22:34
Pröva skruva av munstycket till duschslangen och pula ner den nu munstyckslösa mynningen i badkarshålet och ge full sprut! Kommer funka.
Intressepenisen hårdnar!

2009-06-13 23:13
Det bästa e väl att snacka med värden. segt om du gör sönder nåt när du försöker fixa det själv :p

2009-06-13 23:30
Ja, testa en "sån där grejj som man använder då man fått stopp i toaletten" En trä pinne med en gummitratt på..(Vad heter dom egentligen??)
Anyways så funkar dom väldigt bra,man får upp allt möjlit jox då man runkat ett tag..Tops,hår,legobitar....Luktar as dock..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-14 01:10
K-dreg : sugpropp
låt staten slå ner dig bara!