Vilket kön är mest ytlig?
På något sätt så känns det som att tjejer är mindre ytliga än killar , men jag kan ha fel. Tror dock inte att jag skulle kunna ragga upp en modell, men då har man läst att dessa outsiders killar kan få sådana. Så det är lite 50/50, jag har träffat en vacker rund finska som var skitvacker trots sin vikt som inte är så VIKTigt (dåligt ordvits ^^ ) Så låt höra, är tjejer eller killar mer ytlig? Om vi utgår från en person som är rund så kan en smal tjej förutse att killen lär inte har en stor donge medan en smal kille kan förutse att en rund tjej är oattraktiv på alla sätt, men det är är smaken som baken, inte illa menat med er som råkar vara rund. Men som ni alla kanske vet så ska dagens utseende och kropp vara smalt och fint.
Orka inte kolal grammatiken, men låt höra :)
hur ytlig man är har nog väldigt lite att göra med vilket kön man tilllhör, jag tror inte det går att göra den typen av generaliseringar. ytlighet följer av kultur, klass och historiskt sammanhang.
För att ändå generalisera måste jag ju påstå att tjejer är Sjuttiofemtusen ggr ytligare än vad killar är. Har? du någonsin fått höra en kille kommentera någon annans gångstil? )Utan att den andra personen varit skelbent eller nåt.)
Twang System fi de werl
Jag tror tjejer lägger märke till detaljer mer än vad killar gör. En vän till mig sa "tjocka tjejer är bättre att ligga med, de ger alltid 110% för de vet inte när de får ligga nästa gång". Huruvida det stämmer eller inte vet inte jag. Men de där angående tjocka killar = små snoppar... Det kan nog stämma. Men hey! Bättre liten och rapp, än stor och slapp! Ytlighet är väl mer påtagligt när man bara är ute efter sex, när det kommer till djupare förhållande så spelar väl utseendet mindre roll, men klart att en attraktion måste finnas där, om den sen bygger på personlighet eller utseende är en annan femma. Men jag stöter inte på någon jag tycker är "ful", bara för att personen kaaanske har världens finaste insida.
Jag tror tjejer är mer ytliga, men män har mer fördomar. Fast grovt generaliserat nu.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
consipicuos, vadå så om en kille går upp i vikt krymper kuken? haha. förövrigt vet jag inte. jag skulle aldrig bli tillsammans med min tjej om inte hon var fin. utseende är viktigt. det är som kldäer, det måste matcha
bögar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
easyskanking Givetvis inte, men den kommer ju se mindre ut i förhållande till kroppen. De blir ju en liten synvilla av det ... Vi generaliserar i den här tråden. Och de jag varit med, som legat åt de runda hållet, har varit mindre utrustade. Nu är jag kanske inte rätt person att fråga, då min studie av tjocka män vs smala mäns snoppar inte är så utbredd.
päronpung Hahahaa dagens asgarv, så jävla klockrent!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Män är mer ytliga mot kvinnor. Kvinnor är mer ytliga mot kvinnor. Manlig ytlighet är mer socialt accepterad.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
GUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAR
Levande Kungar
Alla är väl ytliga till viss del!? Hatar folk som klagar så fort man kommenterar utseende, alla är ytliga, men har olika smak lixom, t.ex jag o min kompis tycker om helt jävla olika sorters tjejer, även om jag kan tycka hans smak är inte är fel så faller jag aldrig för samma sort som han och tvärtom. inget fel mere.. Men som sagt övanför så kommenterar ju tjejer helt sjuka saker ibland..
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
vilken jävla pajig whoa tråd. är alla här sexuellt frustrerade eller?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
bögar är väl inget kön heller?
Jag har ingen personlighet
tjejer generellt är väl fan inte särskilt ytliga. skitsnygga tjejer med skitfula brudar är ju världens vanligaste grej, vice versa ser man inte lika ofta.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Ja, skitsnygga tjejer med skitfulla KILLAR menade jag förstås...
hela tråden bygger ju på att det finns en UNIVERSELL uppfattning om vad som är snyggt och fult. hela "varför är snygga tjejer med fula killar" grejen bygger ju på den föreställningen. men vakna människor. de snygga tjejerna kanske tycker att de fula killarna är snygga...det är bara ni som inte tycker det.
haah trodde du fråga om man såg kuken eller musen mest haha vilket KÖN som man ser lättast hahah bääng ide jag vet inte båda kanske
be the change
medoria fan heller, de "fula" killarna är ju inte de som drar hem tjejer från krogen varje helg, tror helt enkelt att tjejer (vissa, de snygga tjejer som har fula killar!!) är mindre ytliga när det kommer till val av pojkvän... Men det är ju dumt och onödigt att generalisera
penisar är mest ytliga är inte det självklart?
haah trodde du fråga om man såg kuken eller musen mest haha vilket KÖN som man ser lättast hahah bääng ide jag vet inte båda kanske haha men va fan det trodde jag också
Tjejer är lätt mest ytliga!Spoiler Killars filosofi = fitta som fitta.
Hej
vilket kön är det som målar sitt ansikte varje dag, mer parten
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
spokie: och varför gör dom det? för att de lever i villfarelsen att någon(killar) bryr sig.
Moderator
2009-06-05 23:34
Asså, vet inte om det blir off topic eller inte. Men har inte läst en bok på flertal år, men så försökte jag och fastna som faen för "Spelet" av Neil Strauss. En bok om raggning och så för er som inte vet, och i den är det alltså averagekillar, töntar osv som raggar och lyckas få hem helt otroliga brudar. Britney Spears, Paris Hilton, Playmate of the Year-flickan, det var bara några som nappade på dom. Sjuk jävla bok asså, Men jaja, så tjejer bryr síg nog mindre, och går mer efter hur intressant killen är i sig om jag får säga vad jag tror.
time isn't wasted when you're getting wasted .
ser man ut som ett härke så är det ju rätt meningslöst att vara ytlig. klart som fan att det finns nån för alla och att alla är olika vackra i olika människors ögon, men det vore ju en ren lögn att påstå att vissa människor inte generellt sett är vackrare än andra. tänk johnny depp vs göran johansson. jag skulle vilja påstå att de flesta ytliga människorna är mer eller mindre vackra, men alla vackra är inte ytliga, ok? att sen ytliga människor blir utskrattade av resten av befolkningen kan man ju mer se som att det är en mindre åtråvärd egenskap än nåt annat
http://www.kommandot.se/wp/
precis, varför bryr ni er om vad alla killar tycker?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
spokie: och varför gör dom det? för att de lever i villfarelsen att någon(killar) bryr sig. Ja?.. Vi bryr oss?. Målar ansiktet?, visst, men vi ansar skägg o massa annat kroppshår, och skit, vafan klart man måste se reko ut!?
ehm jag fattar ingenting av vad du skrev?
Vilket kön som är mest ytligt är ju självklart kuken på alla sätt, även när man är naken.
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
spokie hmmm knappt jag heller, var väl inte nyktrast under kvällen den där tiden ;P
Lepra Håller med helt, män har mer fördomar, tjejer kanske är lite mer ytliga..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob