Ha ha.. fan vad kul det har var att lasa; speciellt detdar med krypa in i orat.. hahaha.. hade kunnat vara jag som skrivit det dar. Jag ar skitradd for spindlar. Vilket ar lite jobbigt men gar att leva med. Ar aven radd for fjarilar/malar, senast i helgen var det en liten mal som smitit in i mitt badrum som jag borjade spreja hejvilt med fonsterputs, skitsamma vart det hamnar. Fanskapet avled och jag njot av min triumf. Spindelfobi ska ga att bota, vettefan vad man kallar det men har last/satt pa olika stallen att man forst vanjer av med kanske bilder, sen far man en spindel i en liten burk, sen kanske kan slapper ut den fran burken, antar att malet skulle vara att lata den krypa i handerna. Dar jag bor for tillfallet finns det spindlar, vad som funkar valdigt bra ar att jag dammsugar ofta, och ser da till att dammsuga rummets alla horn fria fran eventuella spindelnat. (Aven hornen i taket, ja. ALLA SYNLIGA YTOR.) Har kort pa den valdigt lange nu och har inte blivit stord av de ackliga sma livetn. Sen ar det bara att se till att ha nagot att smalla de med, eller nagon frasig spray. I fall att. :) Lycka till.