Vad ska man lukta?
Tänkte köpa ny parfym men ville festa till det med en ny doft, såå vad rekommenderas. Vad bör man lukta som man? Vad gillar ni kvinnor? Vad använder ni pojkar?
Deodorant: Giorgio Armani (Acqua Di Gio) Parfym: Hugo Boss Eller så tar du det DU själv tycker är nice? Det är ganska personligt liksom.
min man luktar bara axe och jag tycker att det är aaaaaaaaaahh
forever feels like home
armani code är skiten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
armani, lacoste eller den stora feta från dolce gabbana. dessa luktar så gott att jag överväger att köpa dem själv.
ah, ös på för jag behöver osså något nytt tips. själv har jag rockat Jean Paul Gaultier i några år nu, dock aldrig exakt samma.
äcklig o sne. vänerns-öl-stars
Svett och Tall, äkta skogshuggare! Eventuellt svett och svetsrök, den rockar jag oftast. Ska jag ut blir det Lacoste Pour homme eller Beckham night..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
tvättmedel.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
säger nog också armani code, har man den så får man många komplimanger ;)
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever
Jag tycker parfym är överskattat. Naturlig doft is the shit, så länge det inte är gammalt svett.
Delam tange barat
bästa kill parfymerna är lätt Armani aqua de gio lr Lacost esential tror ja den heter ouf jag vill nästan köpa dom o spraya runt i lägenheten mmmm :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Giorgio Armani Acqua Di Gio!! Parfymen alltså. Makes me go wild and crazy iallafall ;)
gant och puma create är givna faroriter!
diska hårdare! kvinna!
Giorgio Armani Acqua Di Gi lr Calvin Klein 2GO andvänds till fester Hugo boss X&Y vardagligen
Axelukt är så jävla skarrigt, själv har jag en Hugo Boss (som för övrigt håller på att ta slut), det är grejer det. Tjejerna klänger som om de vore bananflugor och jag en gammal sopa.
Blunted in stockholm
Köp go lukt schamp00000 istället, billigare oxå. parfymer är för ungdomar
Jag kör med Christian dior Farenheit. Alla säger att det är "sooo 80-tal" men gillar den som fan!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Den gillar jag som fan.
Doftar gott som in i helvete. Döm inte doften på grund av det tacky utseendet på själva parfymflaskan bara
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Deo
Parfym
Man kan aldrig känna sig nere med en ballong - Nalle Puh
polo black luktar gott. men bara som en whiff om man passerar, på min man vill jag enbart kunna känna eau de cologne/tvål om jag kommer riktigt riktigt nära. en barkille på mitt jobb (är kock) måste förbruka en flarra vaddetnuär i veckan: när han kommit in genom bakdörren – som ligger ganska långt från köket – känns det nästan på en gång. "åh, är C här?" så hellre inget alls än för mycket!
behave young scallywag!
Vad bör man lukta som man ? Eh kanske inte parym då? :/
Steve Rifkind must of been sniffing!
Just nu Dolce Gabbanas "The One" En fin liten tum regel för pojkar är att aldrig spray högre upp än bröstbenet,Du kommer inte att trava runt i ett moln av parfym utan det är bra inom kram avstånd doften känns.Less is more i say. Skräck exemplen är killar som sprayar på hals och handleder..BIG no no...
Jag förstår inte hur Acqua di Gio har lyckats hålla så länge som den gjort. Ständigt populär, jag kan förstå varför, men egentligen är den ganska platt och uttjatad. Har förstås en flaska i badrumsskåpet men använder den inte längre. Gillar också Armani White och Sergio Tacchini's Feel Good. Vad gäller hur/var man sprayar är ju ett knep att spraya i nacken/skuldrorna istället för på framsidan, framför allt om det är en stark parfym. Då får man ett bra avstånd (enligt ovan) men, om man vill tro på det, är nån intresserad och tycker man luktar gott söker de sig automatiskt närmare dig för att komma närmare med näsan. Kan leda till typ en kram...
Negative, negative. Our destination is Gaza.
beckhams is the shit!!!
vi är överallt!
fresh
har kört med Jean Paul Gaultier under hela mitt tonårs/vuxen liv.. man får brudar!
Armani, Acqua Di Gio
Jean Paul Gaultier är en magnet!
Jag gillar armani diamonds. Den har jag. Men sånt där är ju väldigt personligt. Jag tror det kan vara en bra grej att ta en parfym som du gillar och trivs med. Inte typ en parfym som nån tjej sa att hon gillar. Då är sannolikheten att din parfym betyder något för dig lite större kanske. Om du köper dyrt be alltid att få gratisprover med på köpet, det får man alltid.
Lirar nån gul Boss och Nivea som deo. Win!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
farenheit! nää bara skojja.. riktig gubbperfym! dock luktar den faktist sjukt gott.. en klassisk doft..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
tvål. kanske lite shampoo. män ska inte lukta tung parfym :-/
Calvin klein Man & Armani black code!
Aldrig varit så nöjd som nu med min Paco Rabanne '1 million', funkar perfekt på mig.
Ett annat tips är att oavsett hur gott din kompis parfym luktar på honom/henne så kommer det alltid lukta lite annorlunda på dig. Dessutom måste du kunna bära upp din doft vilket inte alla lyckas med
I got more kicks than Jackie Chan.
Detta ar nog en av fa dofter jag gillat pa man.
Producent
2009-05-31 14:37
Clinique happy e fan riktigt grym parfym...får alltid ragg på den =) tjejerna blir som tokiga när man kör med...sen e den en riktigt bra sommar parfym...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Ah, den där Paco Rabanne är helt fucking sjukt najs. Ska köpa den.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Svett och Tall, äkta skogshuggare! Eventuellt svett och svetsrök, den rockar jag oftast. hehe den där kör jag på veckorna :P.
på Helgen:
Deodorant: Nivea for men.
Parfym: Dolce & Gabbana - Masculine
After Shave: Hugo Boss
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Säger bara en sak Aquolina Blue Sugar är en underbar serie för män. Doften är härligt söt med en blandning av karamell, socker och vanilj, blandat med cederträ och tonkabönor. Blue Sugar är rolig, lekfull men fortfarande maskulin. Om ni köper den får ni ligga, garanterat
http://duckdown82.tumblr.com/
Jag glömde ju.. Jag kör alltså: Deo: Nivea for men roll-on(bra som fan, luktar bra men inte för mycket så den känns endå inte om man inte sniffar i armhålan, men håller en fräsch) Parfym: Dolce & Gabbana Masculine(den luktar ju fett bra!) After Shave: Hugo Boss(så man luktar fint om någon kommer nära också ;)) Hemlig Ingrediens: Svag doft av tobak, inte ofräsch mycket, bara en touch av en cigg ;).. bästa ju. Om ni kör detta får ni garanterat ligga också :]
Moderator
2009-05-31 20:55
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
fan va ni överdriver, ja köper den billigaste deon, vet inte märket på min parfym och jag snor tjejens dyra schampo när jag ducshar.
länka bilder på era vettja, så chansen faktiskt finns att man kommer ihåg vad som rekomenderas här nästa gång det e dags för köp
Vad heter den där nya diesel parfymen nu igen? Typ sugen på den!
Burberry Touch, Burberry Weekend, calvin clein crave.. de e nice :D med aqua di gio är nice men måste ju va den tråkigaste som finns känns som 40 % av de som använder parfym använder den och har tröttnat på den... samma sak gäller den där runda BOSSEN
Maajidee!
Min åsikt är nothin', nothin' at all. Värsta jag vet är när folk ska gå runt och pressa på en sin jävla lukt.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Jag luktar fresh utan ! palla
Fucks your life up crew Tjabo!
Armani Code är skiten, som många redan sagt!
bla.
Bättre fly än illa fäkta...