Hehe, tjena blixten. Nä men soft att sakkunniga inom området gett sig på att avslöja århundradets bluff.
Redline!
hehe jo vet att det inte är något nytt men ifall någon missat så. :)
trodde alla visste detta redan? ett sprängattentat, utan tvekan, man ser ju hur sprängladdningarna sprängs i takt med att huset rasar.
Inte direkt nån nyhet, men det är ju bra att det kommer fram av dom som är kunniga i området!
Hej 2006
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Sen gör det väl inget om någon fisig dansk lägger fram fakta. Ring mig när Paris Hilton går ut med uttalandet om att WTC sprängdes. Då lär folk lyssna och tro på det. ...Eller när Mel Gibson gör film om det
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
wtf .. hade ingen aning faktiskt! :P
Get Random!
Sheit asså! Folk är efter =) Trodde alla visste att USA sprängde skiten själva!
Highfive anyone, anyone?
Precis, usa ligger bakom.
be the change
alla vet men ingen palla bry sig , så funkar världen bäst.
Niceness!
WTF WTC! :O
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Det är ju en planerad attack från CIA på order av presidenten för att kunna starta ett big ass krig?
I live my life one videogame at a time.
Producent
2009-05-14 20:03
fanns det tre torn nu också helt plötsligt ?:s
det är rymdödlorna, de som dödade princess diana också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DET FINNS INGA LÄMMELTÅG! Konstigt: Det var ett "hus" snarare än ett "torn" som stod en bit ifrån tornen som också rasade ungefär samtidigt, men det blev inte så uppmärksammat.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Bush knocked down the towers
Byggnad 1, byggnad 2 och byggnad 7 blev attackerade av George W Bush.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
it was u nigga!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tell the truth nigga!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Nu säger jag inte att det var just såhär men vad är det som får er att tro att det inte var terroristerna som planterade sprängladdningarna i WTC och sedan valde att köra in flygplanen med? Har hört att det i koranen står att 2 fåglar skulle "åka in i två stora byggnader" eller något sånt där, någonting med 2 fåglar iaf.. terroristerna kanske ville bevisa att koranen hade rätt?????? 2 fåglar = 2 flygplan.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Zeitgeist.... där lägger de fram hela skiten!
BANG!
Jag tror ni är någonting på spåret här. Eftersom amerikanska regeringen är roten till all ondska är det klart att alla som kritiserar dom sitter inne på sanningen. Dom goda har ingen politisk agenda och inget vinstintresse.-Seriously guys, THE FUCK?
Boyz n the wood
Filmen Zeitgeist som någon ovanför nämnde lägger ut alla fakta som har med wtc-attacken att göra och påpekar (bevisar) att det var Bush och regeringen själv som anlade attacken.
Den går att ladda ner gratis på:
Länk till http://www.zeitgeistmovie.com/ Som en torrentfil.
Kolla på den, förbluffande hur mkt skit som händer!
Haha Cartman
Aldrig mer....
Walking the street of dreams
Arttack P22 shit, att man inte tänkt på det innan. det är ju självklart det alla konspirations-argument bygger på. att usa är roten till allt ont. upplysningen om att alla har en agenda var också väldigt givande
False flag operations are covert operations conducted by governments, corporations, or other organizations, which are designed to deceive the public in such a way that the operations appear as though they are being carried out by other entities. The name is derived from the military concept of flying false colors; that is, flying the flag of a country other than one's own. False flag operations are not limited to war and counter-insurgency operations, and have been used in peace-time; for example, during Italy's strategy of tension. Länk till http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag Väldigt vanligt fenomen, USA har använt det många gånger tidigare, Hitler använde det för att få full kontroll.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Simba mooohahahahahahhahahaha
yessir vadnudå?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Det idioter inte förstår är att detta kanske inte är en "ny nyhet" men! Innan var de bara spekulationer, Nu har ni de svart och vitt på papper. i och för sig så visste nog alla detta redan..
The News called it crack, i called it diet coke..
att dom sänkte tornen med termit är iof jävligt old news. Men det är lika viktigt varje gång det uppmärksammas, Jag misstänker att det är lättare för en Dansk att komma med dessa fakta än för en Amerikan. De professorer som tar upp det i Loose change(Final cut) och The touth about 9/11 lr vad den heter har fått stora mängder problem.
----------------------------------------------------------------------------
Har det inte hittills varit väldigt mycket spekulationer om exakt hur tornen skulle ha sprängts? Ta Zeitgeist som exempel, även om killen kanske är något på spåren så är det knappast några direkt vetenskapliga bevis som läggs fram. Nu har ju de här forskarna faktiskt hittat ämnen och kunnat härleda diverse händelser. Det ger mer tyngd än teorier, även om teorierna kan vara sanna (problemen med teorier är att de gärna leker blame game genom att lägga ihop diverse faktorer och skapa samband, utan att veta om de håller eller inte).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
hah jag hade ingen aning... fast de kanske beror på att jag inte bryr mig så mkt heller
Jedi mind tricks.Det var termiter som åt upp WTC...Plus att Obama är en rymdödla under svarta masken i tell ya..
Snöigt:) Alltså inte själva faktan utan att "vanliga" folk faktiskt börjar inse hur det KAN ha gått till, i motsats till det vi fått förklarat för oss
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
T2dafuckin hehe nä det e samma whoaiter som tror på ufo'n som tror på dom här bloggarna :P
Det idioter inte förstår är att detta kanske inte är en "ny nyhet" men! Innan var de bara spekulationer, Nu har ni de svart och vitt på papper. i och för sig så visste nog alla detta redan.. hahahahaha dagens!
Även om de lyckats bevisa att tornen föll pga sprängämnen och inte pga flygplanen så ändrar det ingenting betydande i historien då det fortfarande inte finns några bevis för att det inte var terrorister som stod bakom attacken.
yessir - haha vadå tro på ufon? så du tror vi är ensamma i ett oändligt universum?
CAMPIONI!
Rizmo P24 haha låt oss säga "tror på spöken" då istället :p
"Obama är en rymdödla under svarta masken i tell ya.. " Innan var de bara spekulationer, Nu har ni de svart och vitt på papper.
I aint never been a snitch I aint never been a bitch I aint ever claimed to be something I wasn't laughing to the bank matter fact I'm cracking up I'm tatt tatt tatted up
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Men va fan...
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Kom du på det här nu??
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
mitt vafan var i mer syfte på folks reaktioner,men men...
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Kan ju rekommendera zeitgeist filmerna och loose change för er som är intresserade.