hängpung makes t-bagging lättare, fuck yeah.
Perfekt att köra tepåsen då!;)
Vadå "1-2 cm är ingenting", om kuken hänger ner 13 cm så ligger pungen på 15 cm. 15 cm är jävligt seriöst. Hur lång kuk har du?
Aww, dendär klassiska raggningsrepliken "Hur lång kuk har du?" som halsont bakade in i frågan...hmm, jag anar ugglor i mossen..!
Du ska va glad att inte pungen är uppsvullen som ett jävla bowlingklot! så kuken liksom vilar på pungen :) hängpung är ju bara manligt.. (nej min pung är inte uppsvullen)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Gå alltid runt med en kylklammer i kalsongerna så löser det sig! //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Producent
2009-05-13 22:31
Tony_flow P21 offra du dig för att visa mellon vad en hängpung är?
Men när man har stånd så sammlar ju ändå pungen ihop sig och då spelar det ingen roll vad tjejer tycker dom lär väll inte titta på när du står och pissar
och vem fan är du?
Alltså ju mer du har sex, ju mindre hängpung får du i och med att pungkulorna blir lättare :P Så börja knulla lite fööfaan !
Highfive anyone, anyone?
Moderator
2009-05-13 23:15
När vi ändå är inne på pungar så kan jag fråga en sak. När vi brukade duscha med laget förut så blev det mycket dask och annan penislek i duschen såklart, och ahh, så märkte mina kompisar att jag typ kunde dra upp min pung av sig själv. Liksom ner och upp och så, det kunde inte dom andra och det tyckte jag var konstigt, tycker inte alls det var så märkvärdigt. Kan ni göra så eller är det bara dom som är missbildade? ;o
time isn't wasted when you're getting wasted .
Vadå du spänner ringmuskeln så den guppar upp och ner? Jag har aldrig sett nåt i stil med det i alla fall. Bawacka: Hur lång kuk har du?
"När vi brukade duscha med laget förut så blev det mycket dask och annan penislek i duschen såklart" Såklart? Haha. Vafan. Nåväl, det var säkert trevligt :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Dask & penislek! HAHHA! Gött.
visa visa visa visa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konstigt P21 Jag offrade mig med att googla iaf :)
ramuz haha wtf? Nu får du förklara dig
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Hellre hängpung än Hjortpung. Det är när pungen är så stor att man inte kan sitta med benen ihop, som alla häftiga killar på raden längst ner i skolkatalogen
började direkt tänka på Ballcuuzi mannen/tjejen häller ett glas vatten i munnen och ''gurglar'' vattnet, ja, sen så doppar du ner pungen där och voila! En billig, trevlig och avslappnande jacuuzi för grabbarna, dvs. en ballcuuzi.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kimhari P16 Kallas det inte tepåse också? Det har jag alltid kallat det när jag kört det
Moderator
2009-05-14 13:13
Men liksom, när din pung händer där och dinglar, behöver inte vara en hängpung asså för jag har tyvärr inte det. Så kan ni dra upp kulorna typ, och sen släppa ner dom till hängande läge igen. Dra upp kulorna bara, kan ni inte det? Vad ska man kalla det tricket nu då?
time isn't wasted when you're getting wasted .
Yessir
Hellre hängpung än Hjortpung. Det är när pungen är så stor att man inte kan sitta med benen ihop, som alla häftiga killar på raden längst ner i skolkatalogen Haha, då verkar alla snubbar på främre bänken lida av det. Speciellt killarna som går första året på gymnasiet.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
hahaha Ballcuuzi låter ju grymt skönt! Bara det är varmt vatten.. Annars blir de ju aa-ta-ta-ta-ta... Tepåsen är ju samma fast utan vattnet ?
Highfive anyone, anyone?
Lacroix F20 Mycket möjligt jag stod alltid längst bak :D
Att teabaga är som en ballcuuzi utan pricken över i:et, grädden på moset osv. Det som saknas är det så kallade himmelska gurglande vattnet ödmjuka hälsningar
Jävlar vad brudarna gick igång på lite hängpung. Undrar om killarna drar igång på en tråd om hängpattarna.
Lillfrida gillar hängpung! :D
K.I.S Killaz In Suits
Kan vi inte köra gissa pungen :D
Highfive anyone, anyone?
Moderator
2009-05-14 16:44
mellon Du har ju redan fått se hängpung. Hur många måste du se egentligen?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P23 Kan man få för mycket hängpung?
Moderator
2009-05-14 17:03
Om man inte är van vid det så tror jag det ja. Kan bli en chock om man utsätts för för stor dos innan toleransen har byggts upp ordentligt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
jag citerar yessir
Kan man få för mycket hängpung?
Moderator
2009-05-14 18:10
mellon Jag tror inte du vet vad du ger dig in på.
Om du satt dig på den mer än 5gr så operarar dom den gratis nere i Saluhallen i Göteborg.
vet man någonsin?
Moderator
2009-05-14 18:35
Nej, men då kan man ta till sig av råd från de som vet. De som vet på riktigt.
man måste lära sig av sina egna misstag
japp man får känna sig fram helt enkelt
http://www.aktivdemokrati.se/
ryckipungvägen @ falun =D
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Ey du!, ey pungsnubben, TS, pinsam ! Hänger pungen när du knullar också?!??! :O För ISÅFALL har du problem mannen, men hänger den t.ex bara när du tar en varm dusch så äre ju lugnt!! Eller du kanske har problem eftersom du lätt sätter dig på den också?, det är ju iochförsig också ett problem!! !!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
sålänge du kan sitta i bubbelpoolen utan att pungen flyter upp till ytan så är du lugn.
Moderator
2009-05-14 21:52
CameraObscura Hur ska man annars hålla den svalkad?
Yessir Ja då har du ju inte hjortpung iaf. Alltid bra att veta^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Lacroix F20 haha japp, men jag har porrpung sen imorse :)
tjackpung när det är kallt ute är inte å leka med, inte tjackkuken heller.