I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fredagsknas

Övrigt - Blandat

   

2009-05-09 04:58

Fredagsknas

ok.. jag ska sammanfatta kort. jag och broshan var på en "grill" där ägaren av någon anledning fick för sig att vi snott en läsk (vilket inte stämde) och han kom tjafsade om just denna läsk. Jag lackade och frågade hur många läsk man fick ta per "meal". svaret var 1..

-alltså inte mer än vad man FÅR ta.... Han stod sedan och låtsades ringa polisen i 15 minuter... och långt senare efter att han HELT utan andedning fått för sig att "skydda" sig med ett grillgärn när broshan frågade vad "problemet är" hade det hunnit komma in nya kunder som frågade "Va ere som händer?" varpå vi kollektivt hunnit idiotförklara snubben...

SEN... kom snuten 10 minuter in på vår måltid och frågade ut oss, tog våra personuppgifter och bad oss att betala ( ja, bad oss... dom verkade dela vår åsikt om att det var sjukt fjantigt av ägaren att ringa dom... bad oss betala för läsken som vi skulle ha snott enligt honom.. för att jämna ut konflikten.




OK snuten sa att ägaren inte vill ha oss där.. Gör vi då nåt som helst juridiskt fel i att gå dit imorgon och köpa burgare?

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)