"Pulseringar" i kroppen.. wtf?!
Hej. De senaste två-tre veckorna har jag börjat få sjukt random pulseringar på slumpmässiga ställen i min kropp. Det är allt från foten, till knät, till armen och magen. Vad fan beror det på!? Det blir typ 5-10 snabba och relativt "hårda" dunkningar vid någon pulsåder/blodkärl typ. Händer några gånger i timman fan. Aldrig haft såhär förut. Vad i helvete är det som försigår i min kropp?! Kommer jag dö!?!? ÄR DET AIDS?! :((
Ja antagligen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det kanske är ådrorna dina som håller på att stänga igen. Är du fet eller?
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
__virre__, 65kg @ 177cm.. så nej, inte så värst. :€€
Muskelsammandragningar. Google it.
tränat mycket den senast tiden? Ätit mycket fet mat den senaste tiden? knappast aids iaf, haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fick sådär i bröstet för nån vecka sen. Höll på i en kvart. Bara nån muskel som fått fnatt.
Mja, käkat en hel del fet mat senaste veckan, men är det verkligen relevant? :D Tränat har jag däremot inte gjort. the_real_apa, mja, fast nu är det verkligen HELA kroppen det rör sig om. Foten, knät, magen, armen, handleden.. allt möjligt. :D
jag har också samma ryckningar som du berättar om. Fast jag har också på höger skuldra / axel och en bit under bröstet också. Tycker igentligen det känns rätt så skönt. När kroppen vibrerar så där lagom mycket utan att man har någon kontroll över den.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
är det inte muskelsamandragningar eller nervryckningar då?
du är kär i mig.
Promotor
2009-05-06 22:31
jag har också så.. senast idag höll det på att pulsera i nacken på mig.. kändes äckligt men skönt på samma gång.. ögonlocket är väldigt vanligt för mig.. men precis som dgaf sa, så tycker även jag det är skönt :) Men hoppas det finns nån med ett riktigt svar här iaf, så man åtminstånde kan förstå vad kroppen sysslar med.
Ni har aids allihopa tror jag. kanske svininfluensan
Det där känner jag igen, har också haft så, men har snarare vart att det rycker till lite snabbt, har även sett på armen att pulsådrorna rycker till, vetefan vad det är alltså, säkert nån parasit eller något sådant :)
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
mellon Har redan sagt svininfluensan till jeppehehe på msn, så nu är vi två stycken som har ett och samma förslag, utan att ha påverkat varandra. Det betyder att det är sant.
Anenkefali; ja men det är ju typiskt svininfluensan, det är lika bra att han accepterar läget och gräver sig en grav.
haha jag knan med få detta ibland, ingen blivande doktor här?
BAHA!
mellon Haha, kolla igenom tråden, verkar bli ett jäkla döende!
det är ju värre när man har luggit ner i soffan och ställer sig upp och sträcker på sig så dunkar det som fan i hals ådern(vad den nu heter) och man blir helt yr.
BIT POP is taking over klockan 8
Anenkefali Ja shit, halva whoas användare mystiskt döda av pulseringar i kroppen, sörjande vänner trodde det va svininfluensan
Hahaha! Kolla bara på kamel, han börjar redan yra, "luggit" är då inte svenska, snart pratar han baklänges! DJÄVULEN! SVININFLUENSAN! MISCHIEF!
HELL SEGER!
anenkefali.. klaga inte på mig klaga på snabbmaten.
har du suttit mkt framför datan, tv eller spelat tv-spel? för det kan ha med det att göra, om du har suttit mkt fram datorn så sluta genast för det kan leda till epilepsianfall
blir man inte fet så sätter sig det i blodkärlen istället !
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Jag har sådana i min hals ganska ofta. och vi armbågen. sen skakar mina muskler. (off topic) Har jag också nån hemsk sjukdom:( jag tror den smittade isåfall över msn.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Om det är muskelryckningar och du har det väldigt ofta så är det troligen BFS (benignt fasciculationssyndrom). Som namnet tyder på , helt ofarligt. Om du däremot får en klinisk svaghet ackompanjerat med dina ryckningar är det ett tecken på ALS. Detta har dock bara hänt 3 ungdomar i Sveriges historia i den åldern du ligger i, så risken är i princip inexistent. Om du inte får klinisk svaghet bör du kunna låta det vara.
Unweaving the rainbow.
Jag vet inte om det är detta du har men ett tag så hade jag galet irriterande småkramper i ljumskarna och ena vaden. Det gjorde inte direkt ont men det var obehagligt och jag fick svårt att sova. Efter ett besök på vårdcentralen så fick jag reda på att jag hade brist på magnesium. Jag åt en massa valnötter och spenat i ett par dagar och sen slutade kramperna. Så kan det gå när man flyttar hemifrån och slutar äta som man ska :(
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Har också sådär ibland.. typ i ögonlocken, armen, foten, benen.. typ överallt! helt naturligt. Tror man märker av det lättare om man är helt still framför en dator eller ska sova. NO SHIT?!
Du kanske är med barn
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
jag blir alltid så stel när jag får sånt för jag vill att alla ska se. jag börjar skrika "KOLLA SER NI" men så fort man gör det så slutar det. så nu har jag börjat sitta helt stilla tills nån märker att jag inte andats på ett par minuter, när jag har uppmärksamheten pekar jag försiktigt på stället som vibrerar och får "wooow" av hela gruppen. love attention förr trodde jag att det var jag som framkallade dem och att det var en kool egenskap, tills nån jävel uppfann google och jag insåg att det tillochmed fanns ett ord för det.
sluta knarka så ska du se att det blir bra sen
UtanAttTveka va heter det då?:D
läs tråden så får du reda på det
du är i förstadiet till paranoia.