I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grym tatuerare i Lund/Malmö/Skåne!

Övrigt - Blandat

2009-05-05 22:30

Grym tatuerare i Lund/Malmö/Skåne!

Jag ska tatuera mig min första tatuering och vill då såklart att den ska bli så fin som möjligt.. så har ni tips på någon som gör riktigt snygga tatueringar?? Bor i Lund men klart man är villig att åka till Malmö eller någon annanstans i Skåne för att få det så nice som möjligt..!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-05 22:34
Mina polare lovordar alltid ett ställe som heter skull&bones i malmö tror att man ska fråga efter Johan där...om jag minns rätt...en av dom ska dit imorrn faktist, göra en sleeve eller vafan det heter

De är iaf inrätt lite som ett piratskepp på insidan o ligger vid sydsvenskan i malmö...allt jag visste om tats iaf

2009-05-05 22:37
Hört att karl-lee i lund ska vara några hajjare. Sen har man också hört lite historier om dem också... De låg innan vi ariman, nu har jag för mig nu tror jag de ligger längst upp på stora södergatan(i närheten av tapatio) om jag minns rätt.. Det är en skylt ut mot gatan iaf.

Annars ska ju evil twins i hbg och så harj ag hört lite om den mrsalesman pratar om
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-05-05 22:46
Ewil Twins i Helsingborg levererar, både de erfarna och lärlingarna där.
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke

2009-05-05 22:58
skull&bones och ewil twins låter ju rätt lovande.. thanks några andra förslag?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-06 12:41
http://www.myspace.com/infiernotattoo

Tacua i Malmö är sjukt duktig, Infierno Tatoos
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2009-05-06 13:23
Karl-Lee är grymma, och har schysta priser.
Ligger mitt emot universitetet, ni vet det stora vita huset, in på gården.
Det finns ju då en pil som pekar in vart man ska gå.

Go for it.
Och att höra saker om ställen är så sjukt jaha?

2009-05-06 13:56
Fan jag ska göra det!! Då är frågan om jag ska ha ( ungefär ) den här

http://farm4.static.flickr.com/3100/2361085765_184aa53f99.jpg?v=0

eller den här

http://3.bp.blogspot.com/__Me3Bc_qBgc/SAHPaew-MKI/AAAAAAAAA3I/TAEpVvJVza8/s400/audrina%2Bpatridge%2Bplant%2Bheart%2Bserpent.jpg

2009-05-06 14:44
Varför är det sjukt "jaha" att fråga om ett bra ställe om man ska märka sig för livet??? Känns snarare rätt smart o moget.

2009-05-06 14:51
Du är säkert jaha med din svala på foten och tribal i svanken!

2009-05-06 15:13
hm..vill också höra om ställen här i malmö. har tatuerat mig här innan, där vid davidshall, men vet inte ens om de finns längre och ska göra mer advanced shit denna gången så behöver ha ngn grym. normalt går jag bara till hector i tumba, men nu bor man ju i malmö igen. är inte intresserad av att åka till helsingborg eller lund. vill göra den här. har hört om ngt på värnhem?

tips om personer?
vad är skull and bones? får googla..
vill gärna tatuera mig hos ngn där man irl kan se vad de gjort så tipsa gärna om era egna tatuerare här nere isf..

jag ska göra om min första tatuering på ryggen (ett tråkigt vingpar) och utveckla den med mkt ornamentals så gärna ngn som gillar att göra sådant..

2009-05-06 21:03
1 träffar som matchar din sökning på: old bones Malmö | Visa träffarna på kartaOldbones Tattoo Tlf. 040 - 93 50 00
Kruseg. 23
212 25 MALMÖ
Vägbeskrivning
Skriv omdöme

varsågod. sök på eniro om du vill se mer....

2009-05-06 21:18
....eniro kanske inte är superbäst för personliga omdömen kring tatuerare och huruvida de e bra på ornamentals?

2009-05-06 23:13
Old Bones och Evil Twins är bra.. Old Bones för traditionellt och evil twins för black and grey..

2009-05-07 11:46
nej men för att få adressen dit o kunna kolla i deras album eller liknande

2009-05-07 12:50
ye men som sagt google can help me with that.

behöver dock irl tips...är väldigt säker med vart jag tatuerar mig nu förtiden..och detta blir de största jag gjort...så måste verkligen känna mig trygg.....vi får se. kanske blir hector ändå..men som sagt svårt o planera.

vill ha de gjort idag, eller igår, helst, haha, men måste ha någon som ritar upp en ornamental som matchar med min rygg och min tidigare tatuering för hatar gamla tatueringar som inte smälter in med dess utveckling...typ en mini tribal i mitten o sedan maffiga tjocka tribal streck på resten av ryggen...hemskt.
nu är de inte så i mitt fall, men typ. har ett litet vingpar (på typ..hm 15 cm i spann?) som ska fyllas i, korrigeras och sedan kombineras med ornamentals på båda sidor i lika tunna streck....så kan inte gå vart som helst heller.....håhummmmmm....

2009-05-07 12:55
kollade deras mappar nu på old bones, ingen hade ornamentals upplagt. inte för att de säger så mkt...men...vore nice med ngn som är rutinerad på just de.

2009-05-07 14:48
Tony från Tattoo world i Höör
Länk till http://www.tattooworld.se
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.

2009-05-07 15:46
wow, han hade ju en trevlig mapp på sin hemsida. galet duktig på japanska ryggar den mannen verkar vara.