Back In The Days Garbage pal kids
Någon som kommer ihåg dom? Dom toppade min lista av vad man samlade på som liten. Nu till saken, är att jag vill få tag i dom här (GARABGE PAL KIDS) för att bevara minnena som liten och skapa en kollektions album! Om ni inte vet var man kan få tag på orginal bilderna, så hit me up med någon hemsida som har alla bilder!!!!
Jag är inte alls med... Vad är det och när fanns detta? Var det något jag missade i min uppväxt? :S
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Har för mig att dom fanns i tuggimin ( stavning :/ ) och var under samma period som Bon-Bon hade sinna godisar med skeva namn och bilder :) om jag inte var den enda så missade du något!
jag minns att min 5 år äldre bror hade några kort som jag då fann ytterst förvirrande.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Det låter lite bekant.. Fast har väl funnits massa fula figurer i äckliga osmakande tuggimiförpackningar som man ändå köpte.
Dom är så feta, jag kommer ihåg dom.. ska tatuera in ett gpk kollage på benet
Fucks your life up crew Tjabo!
de gjorde till o med en vidrig liten film av det.
mmm kommer väl ihåg, samlade inte direkt när jag var yngre, men var många som gjorde det.....tyckte de var jävligt balla iaf! hittade dem i en kiosk i Arvika för några år sedan o blev tvungen att köpa ett paket bara för nostalgins skull.....min dåvarande flickvän trodde jag var störd!
Jag köpte en liten bunt på tradera för några år sedan rätt billigt. Och en hel låda oöppnade paket på eBay, men det var nysläppta kort från typ 2005.
Redline!
Jag har min bunt kvar sen jag var kid. Vill göra ett collage av dom utan att behöva klistra eller dylikt. Någon som har nåt tips på hur man kan göra det utan att skada bilderna?
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
lägga ut de på ett tjockare papper eller pappskiva o sen en glasskiva på, inramning?
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Producent
2009-05-03 13:42
det där va riktigt heligt när man yngre...hade säkert 2 ica kassar full med kort när jag va liten...vet att det va bilder på baksidan av korten o hade man alla rätt bitar kunnde man pussla ihop så det blev en stor bild..
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Mellanstadienostalgi :) Tror jag har nån glasslåda med såna i föräldrarnas förråd. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Finns folk som betalar fina pengar för välbevarade kort ska ni veta ni som har.
Intressepenisen hårdnar!
kommer ihåg att jag blev skit rädd för dom bilderna när jag va liten... påminde mig alltid om han dockan chucky, som skrämde livet ur mig när jag va 5 år :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe detta kommer jag ihåg.
Iaf denna bild!
Back in the days! :) Helt sjukt, varenda manniska jag namnt GBK for har borta, vet inte ens vad jag snackar om. Jag som trodde det atminstone var stort/storre har borta an i Europa.
At the gates of Eternity...
fan hade dem inte en speciell utmärkande lukt också? känns som att bara genom att snacka om dem får man lukt-flashbacks från 15 år bakåt!
theflatlander: Det var tuggummit som hade en speciell lukt men eftersom bilderna och tuggummit låg i samma paket så luktade bilderna som tuggummit. Tuggummit smakade dock skit.
Redline!
Hade glömt bort GPK, but it's all coming back to me now, vilken nostalgitripp! :))
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känns skönt att man inte var ensam om att samla på dessa! Någon som vet om filmen är bra, och hur mycket pengar lär en hel samling landa runt? Synd att det inte verkar finnas någon återförsäljare :./Fumez Har inget minne av det där, låter jävligt coolt dock. Baboso P26 Finns plastfickor som är gjorda för att hålla hockeybilder/pokemon kort osv, annars kan du leta upp sån där riktigt gammalt album som har någon gladpack över sidorna för att hålla fast fotona under :)
minns dessa från typ.. ~87. det var the shit. tuggummina va fett äckliga dock, minns fortfarande hur kassa dom va.. men vad spelade det för roll!
cry me a river! --> thcrew
http://duckdown82.tumblr.com/
Någon som sett filmen?
HAHA ööööverfet trailer, vill se filmen
Gaaaah - Vill faan ha filmen!!! - *sjukt måste ha begär*
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?