I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kul sätt att inviga en ny spelare på.

Övrigt - Blandat

2009-03-26 22:55

Kul sätt att inviga en ny spelare på.

Sho!

Nu är det så att vårt lag ska ha lagfest snart igen. Och varje år är det någon som får äran att hitta på allt skoj runt om. Så vi tänkte att vi skulle inviga våra nya spelare (10st), samt ha lite frågesport. Och nu undrar jag ifall Whoa har varit med om eller har några sjukt roliga förslag på hur man kan inviga en person?

Vi har tidigare haft standardliknande invigningar typ, där två stycken sätter på sig vars en bindel framför ögonen och sen ska dem käka så många bananer, chokladbullar, munkar eller liknande. Men det känns som att alla är så pass rutinerade och har varit med om detta innan, så dem går inte ritkgit in för att vinna då.

Slutbabblat... DROPPA ROLIGA, RÅA OCH PINSAMMA FÖRSLAG TILL INVIGNING NU!

Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora

2009-03-26 23:05
Är de på elitnivå är dom kända? isf skriv låt om dom hyr in en trubadur och gör det väldigt pinsamt för dom. så gjorde vi.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2009-03-26 23:27
Good One!

Elit och Elit.. Njä, kan man inte säga!
Festen är den 4e april, alltså är det lite för kort varsel kanske! Men jag gillade din Idé! :)

2009-03-26 23:52
gå för itt!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Groupie

2009-03-27 08:01
Det är ju svårt att få folk att _verkligen_ gå in för något..
Men en sak som vi hade förut när vi var runt 30st killar var att vi band fast 2st brandslangar i ett träd och trasslade in dom väldigt mycket i varanndra och sen gick tävlingen ut på att det lag (15 i varje) som lyckades trassla upp sin slang först och sen rulla ihop den hade vunnit..

Föreställ dig kaoset när 30 killar tacklas och sliter helt sanslöst i några slangar för att hinna först och jag svär på att du inte han vara och dra i slangen mer än 5 sek, om du ens lyckades komma dit innan någon slet eller tacklade bort dig.
Kanske inte superpassade för eran tillställning men sjukt kul och extremt fysiskt och det brukar ju lagsport för killar vara :)
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2009-03-27 10:44
Haha, får upp rätt roliga bilder i huvudet på hur det hade kunnat se ut. Folket kommer vara rätt uppklädda dock. Men desto roligare ifall dem trillar ner i någon jyttjepöl som bildas av alla som trampat ner gräsmattan.

Fortsätt droppa!

2009-03-27 14:49
kanske dum fråga men vilken sport är det? :)

gillar din visningsbild föresten .. *avis*
Get Random!
Groupie

2009-03-27 16:04
kanske dum fråga men vilken sport är det? :)

gillar din visningsbild föresten .. *avis*

Basket? ;)
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2009-03-27 16:34
så de var det alltså .. tänkte lagfest 10+ spelare.. lite mycket för basket men då kanske det är hela klubben?
Get Random!

2009-03-27 16:45
Har inkilning imorgon. Är själv ny i laget, så får se imorgon vad som hänt. Återkommer.
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2009-03-27 16:47
Jag spelar fotboll!

Visningsbilden är från Orlando Magics arena Anway Arena. Sjukt coolt!

2009-04-03 22:23
Jag tycker den inkilningsmetoden som AIKs juniorlag körde på för ett par år sen är rätt frän... För er som inte minns innefattade den en flaska och en galge...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2009-04-03 23:20
Släng in en och en i bagageluckorna på ett par bilar och kör runt med dom några timmar
HOJTA PÅ DIN HUMMER

2009-04-04 00:20
I mitt lag körde vi typ såhär..

Alla nya var inlåsta i ett rum!
Sen så tog man ut dom en i taget, så fick han stå framför alla
som satt ner.. Så börjar det med att man får sjunga en låt som
man fått på papper sen innan! Efter låten så fick man
välja bland 8 groggar, varav 3 var skitstarka o 5 normala!
Sedan fick man berätta lite om sig själv ( då ska man vara full )
Sen så kommer den lite pinsamma frågor till honom,
typ vem som han helst hade haft sex med i laget osv :D

Fast då måste man vara packad för att de ska vara kul =)
Highfive anyone, anyone?

2009-04-05 02:29
Ett skynke med ett kukhål i, dom nya på "fel" sida måste känna på kuken och gissa vems det är. Gissar han fel är det en shot som straff som gäller:D

2009-04-05 03:27
ta baseballträn och slå dom
HOJTA PÅ DIN HUMMER

2009-04-05 09:34
bjud dem på godis som är laceat med syra spetsa med lite eter sen släpper ni av dem på stan
FREE Ayatolla.

2009-04-05 11:07
alltid ska nån gå till överdrift.. ja e besviken! nej men stycka dom med en motorsåg, dom platsar nog ändå inte särskilt bra i laget
HOJTA PÅ DIN HUMMER

2009-04-05 12:41
Ett skynke med ett kukhål i, dom nya på "fel" sida måste känna på kuken och gissa vems det är. Gissar han fel är det en shot som straff som gäller:D

det där var fan en bra idé på allvar...
Blunted in stockholm

2009-04-05 13:58
bind fast asen vid varsin stolpe och kör frisparkstävling ;) och målet är inte att göra mål utan att träffa era nya spelare ;) ni måste ju se om de är bollrädda HAHAHA
Maajidee!

2009-04-05 14:42
Gussti P38

Ja, om man är homosexuell.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.