I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gympreparat, utgångsdatum?

Övrigt - Blandat

2009-03-18 08:39

Gympreparat, utgångsdatum?

ja hej.
Jo alltså jag undrar hur vissa saker kan gå ut.
tex; Kreatin, bara vitt pulver. det ser ut precis som dagen man köpte de. är de farligt att käka de ändå? även fast de ser cool ut?

samma med kapslar? har nån CLA fettförbränning som också gick ut.

Gainern såg jag däremot på att den va dålig för den har fått små gula klumpar i sig, hehe ser alltså inte ut som när man köpte den :P

Men är det nån som är high på detta?
kan man äta kreatinet å kapslarna? =)

tack

Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever

2009-03-18 09:59
när gick de ut då?
work some magic

2009-03-18 10:12
Släng skiten & köpt nytt alternativt se till att få i dig det på naturlig väg istället, din kropp är ditt tempel osv
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2009-03-18 12:46
de e bar å ät x)

2009-03-18 15:09
pimpslap F23

jag antar att du aldrig har käkat huvudvärks tabletter eller ens tagit emot stelkrampssprutor och dylikt i skolan när du var liten?
Kultursnobb

2009-03-18 15:18
Da_herbman, sluta anta så djävla mycket. Vad är din poäng?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2009-03-18 15:27
hehe vill inte säga precis när de gick ut, men vi säger att de är ett tag sedan :)

2009-03-18 15:41
pimpslap F23

Att din åsikt angående preperat är straight out löjlig, vilket kan bero på att du kanske inte vet skillnaderna mellan vanliga gympreparat som kreatin och olagliga stereoider.

Att ta sig en gainer efter träningen är precis likadant som att ta hostmedicin när du har hosta. Behöver du skiten? Nej, men det underlättar/hjälper till.
Kultursnobb

2009-03-18 15:54
Da_herbman, jag har inte yttrat min åsikt angående "preperat", därför kan du omöjligt veta vad jag tycker & ännu mindre kalla det löjligt. Jag tyckte att TS borde köpa nytt eftersom jag inte tycker att man ska stoppa i sig grejer som passerat utgångsdatum. Finns det dessutom möjlighet att få i sig det via livsmedel så varför inte försöka tillgodogöra sig det på den vägen i första hand? Kan tilläggas att jag själv ofta drar en gainer efter träningen. Frågor på det?

2009-03-18 18:27
pimpslap

Vetu ens vad kreatin är och vad det gör ? Vetu hur man ersätter kreatin med en "naturlig väg"..

Och exakt vad skulle poängen vara med att få sig all näring på "naturlig väg"..

2009-03-18 18:40
Det finns väl en bäst före datum av en anledning?
 HELSINGBORGS IF!

2009-03-18 18:47
Naboo; självklart är det så, men jag undrar vad blir dåligt liksom. är pulvret skevt nu eller? förstår inte riktigt vad som gått ut

2009-03-18 19:03
Rapping, ja på båda frågorna. Hurså?

Och exakt vad skulle poängen vara med att få sig all näring på "naturlig väg"..

Är frågeställningen riktad till mig eller allmänt?

2009-03-18 20:51
har ytterligare några kilo gammelt kreatin om du vill ha, hämtas i frööööölunda!
näämen jag fick massa av en polare som jag åt tills jag råkade få nytt när jag beställde gainer. tyckte att det funkade finfint och då var det väl 3-4 månader efter utgångsdatum. fast nu är väl skiten över ett år, dags att rensa ut skåpen snart kanske.. tänkte att man alltid kunde få användning för lite vitt pulver ;)

personligen tror jag det är överskattat med utgångsdatum, men vill du verkligen inte dricka äcklig shit och försöka biffa med verkningslöst kreatin kan du ju alltid lägga 150 på en ny pööse.

There's three things that keep me from being a Nazi/
I'm black, a fag, and my dad's Liberace!

2009-03-19 14:50
CLA, hur mycket kan det öka ämnesomsättningen? ät en tugga mindre om dan eller ta ett steg extra istället för att äta skiten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-19 20:59
pimpslap F23

Oavsett verkar du inte veta svaret på den ?

2009-03-19 21:07
hmm undrar samma. har en hel påse gainer hemma. gick ut for ett ar sen typ
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2009-03-19 21:56
Det är ingen fara. Dom sätter alltid kort utgångsdatum. Verkar det som vanligt är det bara att äta
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.