Tunga och djupa texter?
tjena! skall göra en tatuering på innerarmen elleer vad man säger:P på bicepsen ! vill skriva en ganska lång text med små bokstäver o skön stil.Det skall täcka stor del av bicepsen (Stavning) . Jag vill ha nån skönt tung text där. typ en del utav en sångtext som är djup eller tung. har ett par förslag men jag skulle vilja ha fler förslag, skriv era förslag elelr länka mig till nån sida där man kan hitta detta:) det ska vara lagom långt eftersom det ska täcka armen där, ska vara flera rader. så droppa på!
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
Theres a thin line between love and hate Wider divide that you can see between good and bad Theres a grey place between black and white But everyone does have the right to choose the path that he takes lite klychigt kanske,jag vet inte :)
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
tungt tungt mer sånt här!!
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
I once wanted to have a tattoo Some deep kind of line I had to do The tattoo had to be one that would show For advice my obvious choice was whoa Skulle jag gjort iaf!
One chapter a day
Zoned F20 HAHAHAHA!!! Jag betalar den om du gör den texten!
Brought to you by Carl's Jr
So you can suck my dick if you dont like my shit cuz i was high when i wrote this so suck my dick
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Aint nuuuuuuuuutttinnnnnn buuuuuut aaaaa GGGGGGGGGGGGG thaaaaaang
Fucks your life up crew Tjabo!
love one another as I love YOUR mother - bob marleu
One Love, One Heart Let's get together and feel all right Hear the children crying (One Love) Hear the children crying (One Heart) Sayin' give thanks and praise to the Lord and I will feel all right Sayin' let's get together and feel all right Bobban skare va assåååå!
Clip the wings of progress Turn the direction Enrich the fallow soil with germs of perfection What's right is wrong what's come has gone what's clear and pure is not so sure It came to me All promises become a lie all that's benign corrupts in time The fallacy of Epiphany
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
"Kan du läsa detta ber jag om ursäkt för lukten från armhålan" Vassego
Ät
aah vissa är riktigt sköna dom här seriösa men ni som behöver en tid i ramljuset ni är bara tråkiga. jävligt nördiga specielt sista, riktig nörd kan jag tänka mig. alltså inte för att vara dryg eller nåt.
din mamma är het för hon är fet jag såg henne första maj sen rökte vi braj yhea !
BIT POP is taking over klockan 8
barn
Moderator
2009-03-18 00:46
Ahaha! Pax på att göra en ryggtavla av Zoneds förslag!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
I'm the Juggernaut, BITCH! I'm the baddest motherfucker in the world!
Kultursnobb
Ta nån tung beng ring rad
stigili dang dang didan
Jag rekommenderar nalle puh citat, den björnen är djup!
Här nej jag skojar inte, läs
Tao enligt Puh En egen favorit:
Att kunna stava är inte det viktigaste. Vissa dagar har det ingen betydelse alls om man kan stava till tisdag. apropå hur intelligens kan få folk att bli dumma
Follow the dao, right about....NOW!
shit knas... faktiskt. Nalle puh är fan hal.
And you run and you run to catch up with the sun, but its sinking And racing around to come up behind you again The sun is the same in the relative way, but youre older Shorter of breath and one day closer to death
Steve Rifkind must of been sniffing!
sådär ja! sånt jag menar mer sånt
vad ar djupt med att plocka ett random citat? Kolla killens bicep, djup kille..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
I don't need no arms around me I don't need no drugs to calm me I have seen the writing on the wall Don't think I'll need anything at all All in all it was just bricks in the wall All in all you were all just bricks in the wall Pink Floyd - Another Brick In The Wall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Self improvement is masturbation. Now self destruction...
pigglaen P20 haha hater!, fett bitter. haha aja veme du liksom
du borde ta Chana Masala, Garam Masala, Dal Makhni, Nan. Aloo Gobi, Mango Lassi, Curry, Papadam. Saag Dal, Saag Paneer, Saag Aloo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
satsa på dig själv, runka i motvind?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
turn on tune in drop out
http://www.aktivdemokrati.se/
haha har en polare som har yesterday is history tomorrow is a mystery today is life eller nåt liknande på samma ställe som du beskrev, kan va det sämsta "citat" jag nånsin hört dock.. men ändå
bara tråkiga. gör ditt födelse datum binärt =p
?
If this is love Fairy tales never came true Judies are black in full bloom And I died in the womb Underoath - Alone in december
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
If I don't live today I might not he here tomorrow eller Junglist MASSIVE Dom ovan beror på vilken musik du diggar..
Producent
2009-03-19 18:03
Om du vill ha något som är djupt bör du ju kanske välja något som är djupt för dig. Inte bara något random som någon härifrån säger. Då känns poängen med det hela lite tappad, då du letar efter något som redan ska vara djupt, istället för att låta det komma naturligt, så att säga. För på det här sättet känns det lite som att du bara gör det för uppmärksamhetens skull, och inte för att det är särskilt betydande för dig själv. Annars är"crazy motherfucker named Gusto, I'll fuck yo wife cuz the bitch is a big ho, i'll fuck your sister, i'll fuck your cat, i would fuck yo mom but the bitch was too fat" jäävligt deep :)
I'm Just A Human
jo men någon här kanske skriver en tung text som jag sedan läser och känner är djup...
Only the ones on a distant journey see the long roads to go home - The days do not end.. yet yesterday is not today - Fuck Love!
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
reach for the stars so if you fall you land on a cloud
Survival of the fitest only the strong survive.
de e ju bara kolla i lyricistforumet, kolla in easyskanking aka nattkrig, dusty crates aka stukad & djureri..
Känns ju lite som att man borde hitta en nice text först och sen få idén med att göra den till tatoo och knappast tvärtom..blir ju lite played då imo
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
LEPRA som sagt så har jag redan ett par förslag, men vad skadar det att fråga om mer? The days do not end.. yet yesterday is not today den var soft. behöver dock längre! men man kan ju baka in den kasnke;)
Att lämna en människa i fred betyder ofta att lämna henne i ofred.
Så ta mig och håll mig hårt och visa vad du kan var som helst och när som helst, jag vet att du är man Så säg inte nej, vi gillar ju varann Mickey Hast Du etwas Zeit für mich Dann singe ich ein Lied fuer Dich Von 99 Luftballons Auf ihrem Weg zum Horizont Denkst Du vielleicht grad' an mich Dann singe ich ein Lied fuer Dich Von 99 Luftballons Und dass sowas von sowas kommt
the days do not end.. yet yesterday is not today (but I remember there being a rule about days being 24 hours long, and then they become the next day at midnight) Alternativt:
Att göra: Lära mig klockan lära mig klockan lära mig klockan lära mig klockan
"Solutions are not the answer." - Richard Nixon
Grejen som du bör tänka på är att "djupa citat" i sig själva är sjuuukt pretto om de inte har nån skön twist. cgbh gav ett bra exempel på ett sånt (med twist alltså)!
jag scrollade upp och såg att herr cp-bh skrev massa skeva citat också! men den sista var ball :P
haha vafan. här trodde jag jag fick komplimanger för carola-citat! så kommer du och tar tillbaka allt :P
“Everyone is responsible to everyone else for everything.”
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Dies ist die Geschichte von einem Mann der aus der aus dem 50. Stock von einem Hochhaus fällt. Während er fällt wiederholt er, um sich zu beruhigen, immer wieder: Bis Hierher gings ja ganz gut, bis Hierher gings ja ganz gut, bis Hierher gings ja ganz gut. Aber das Wichtige ist nicht der Fall - sondern die Landung.. __________________________________ Speedcore Lacrima
tjoffa på Sein und Zeit så haru tungt såre räcker!
vadå? jag dyster?
Vet inte riktigt hur lång du vill ha den.. menRepeating the repetative, cause life is just that. The Days do not end.. yet yesterday is not today
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------