I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tips om karaokebar(08området)

Övrigt - Blandat

2009-03-16 19:58

tips om karaokebar(08området)

Vi har en lirare på jobbet som ska sluta, han älskar att sjunga och ha sig. Så vi tänkte ta ut han på en liten avskedsfest och eftersom han gillar att sjunga tänkte vi på att ta han till någon karaokebar. Är det någon här på whoa som har tips om något bra ställe i sthlm gärna city fast i någon förort funkarockså bara det inte är för långt ut.

kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.

inte målaren tillståndet

2009-03-16 20:11
Checka med O'learys, de har karaokekvällar, på södermalm nära slussen på götbacken? så skulle vi precis hugga i våra stakes när de körde igång, underhållande värre och se folk våldta mikrofoner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-16 21:09
Kickis bar och café funkar väl...Finns på Kungsgatan.

Annars finns ju /Rockkaraoke på söndagar och tisdagar på Anchor (har ingen aning själv, men syster diggade)
Delam tange barat

2009-03-16 21:10
Om Kickis är vad jag minns den och vara så har nog stolarna mer könssjukdomar än vissa damer på malmskillnadsgatan... inte för att prata om mindreåriga tjejerna där :<
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-16 21:26
backstreet i globen! där har man varit ett par gånger. mkt trevligt ställe!
Military justice is to justice what military music is to music

2009-03-16 21:33
Det finns väl någon karaoke-bar i Vasastan där man hyr ett eget rum att sitta i och typ trycker på en knapp i väggen för att få in fler öl? Jag har aldrig varit där och minns inte vad det heter. Själv har jag svårt att se mig själv sjunga karaoke igen efter min klassiska och känsliga tolkning av Loa Falkmans "Symfonin" på en nyårsfest för fem år sedan. Hur skulle det ögonblicket kunna toppas, music lovers?

2009-03-16 21:42
Misstänker att det var det här jag menade:

Länk till http://www.kkaraoke.se/K_Karaoke/K_Karaoke.html

2009-03-17 00:36
tack så mycket för tipsen bazookas tips verkade svängigt värre
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2009-03-17 00:49
Chapplins vid Hötorget i alla fall på lördagar
 DIF!

2009-03-17 06:35
Det finns väl någon karaoke-bar i Vasastan där man hyr ett eget rum att sitta i och typ trycker på en knapp i väggen för att få in fler öl?

Det är precis så karaoke funkar här i den mer invanda delen av världen (Japan) ^^ Man hyr ett rum, kör på nomihoudai (all-you-can-drink), beställer in pitchers och skrålar sönder rösten tills 6 på morgonen för 200:- ^^
Look with your own eyes - See with your own mind

2009-03-17 12:22
Pendragon, allt är bättre i Tokyo! Utom taxichaufförerna möjligen...

2009-03-17 12:45
Haha, du hade bara otur ^^ Alla taxichaffisar jag stött på är hur trevliga som helst. Hjälper väl kanske att jag pratar japanska med dem iofs...

2009-03-17 12:57
Jo, japanska hade kanske behövts...så att inte turen slutat på polisstationen.

2009-03-17 13:05
Hahaha, hur i all världen lyckades du med det där? Fritt fram att svara i min gästbok förresten, så vi inte drar tråden ännu mer off-topic :)