stora kors i marken
Tja var ute och åkte här om dagen och mitt ute på landet så stog det 4 stora kors. De stog i en fyrkant/rektangel med kanske 50 meter mellan varandra. Nån som vet vad det är? Förutom stora kors i backen alltså.
...
Kristna aliens Eller kanske vissna midsommarstångar (-stänger?)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Skivsamlare
2009-03-16 11:44
Typ så stora?
fair enough..
nån som kan få bilden å funka? kloak, hm ah ganska exakt, fast utan eld och "stjärngossar".
...
Verkar vara någons mark så det är väl nån dåre som tycker att det ska stå fyra jättekors på tomten.
Redline!
Kanske var någon som planerat att bygga vindkraft.. och för att vänja sig.. eller utmärka vart någonstans de ska vara belägna (så byggarna vet), brukat sina gamla kors.. typ som x på en karta. eller varför inte vara mera konspiratorisk. ”Jerusalemkorset” kallades ibland för korsfararnas kors. De fyra små korsen representerar de fyra evangelierna som förkunnas till världens fyra hörn med början i Jerusalem. (De fyra små korsen kan också symbolisera Kristi sår i händerna och fötterna). Det stora centrala korset representerar Kristus själv.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
nån som har en vettigt teori?
...
fan vad läskigt. eller hur att du sket typ 20dl eller nått när du såg det där
BIT POP is taking over klockan 8
Som dr.octagon sa? Någon ville ha kors på sin tomt, ställde kors på sin tomt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller så kan det vara någon sorts dumt designad sak att hänga hö för foder/torkning på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hm här ligger en hund begraven
nej? den står ju till höger om korset?
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
men midsommarstång??
CameraObscura P22 funderade också på det ett tag. men är alldeles för höga för de. sen tror ja ett T skulle vara bättre än ett + Defenitivt inte en midsommarstång. sluta tjata om de, hur fan firar ni midsommar?
...
kanske en kärring som bor där så har hennes man dött så begravde hon han där?
BIT POP is taking over klockan 8
Begravt djur
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
kamel på 4 olika ställen? jag skulle inte stycka den jag var gift med för att begrava henne
...
Moderator
2009-03-17 16:12
jag tror det är en "markering" som användes i den hypolegina tron som är utdöd. Där användes 4 stora kors på samma sätt som du berskriver för att skydda skörden mot drakar och negrer
//TW
Där användes 4 stora kors på samma sätt som du berskriver för att skydda skörden mot drakar och negrer Haha jag dööör. Drakar och negrer var verkligen jobbiga varelser på den tiden!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Ut igen och ta kort på dem, med din luddiga markering kommer ingen att kunna hjälpa dig utan att ha något visuellt att gå på.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Det är som om negrer var något påhittat, såsom drakarna är... Hahaha ja detta var ju lätt den skönaste i år. Sorry för dubbelpost!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Där användes 4 stora kors på samma sätt som du berskriver för att skydda skörden mot drakar och negrer hahahaha roligaste jag läst idag
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Där användes 4 stora kors på samma sätt som du berskriver för att skydda skörden mot drakar och negrer Hahahahahha jag dööör, säger som peacerich, hahaha låter som negrer är något påhittat haha
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Moderator
2009-03-17 19:34
Kul att man blir tagen seriös här :P
//TW
har hört med lite folk som bor i dom trakterna där detta ligger. och dom påstår att det kan vara en pestkyrkogård, och man har begravt folk i "rektageln" av kors.
...
Spex: Det är en häst god damn it!
Kastrullen - Ta upp någon utav dom och se om de fortfarande smittar"!
..!.._{-,..,-}_..!..
Matttan eller så låter ja de vara, och respekterar de döda. idiot
...