Hur såg ni ut som små? [Bildtråd]
Ja som rubriken lyder hur såg ni ut när ni var små? Ungen med det sotra huvudet och de små ögonen:D
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Ungen med det vita håret och röd hy. Idag är jag kvinnan med det röda håret och röd hy! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjockis unge med frilla.
Snygg mamma
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
KungenKrook P20 Tack, ja min mor är skit snygg :)
...och det är det som är så fint med whoa!
Moderator
2009-03-14 23:55
Kepsen bakofram, pyjamas med björnar och dregel på hakan, det var så jag representerade back in the '80s!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
ska vi kröna den fulaste babyn sen? Förövrigt var jag grymt snygg som liten, (är det fortfarande iofs).
Blunted in stockholm
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Gussti Upp till bevis:)
martino
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men vafan... Jag kommer ju bli pedofiloffer, men vafan, here goes..
hoppas det funkar.
Blunted in stockholm
Moderator
2009-03-15 00:25
Peddotråden -09
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jag tycker det är rätt peddo att snacka om peddon i en barntråd. Sluta.
Mja beror väl på hur man ser det. :)
Finns det många varianter?
nåväl, visst var jag snyggast? : O
Blunted in stockholm
Gussti Like a little piece of heaven!
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
jag var fett gullig när jag var liten,alltså nästan obeskrivligt gullig,men jag vill inte bli den nya grejen på www.sexychildren.com så tror jag står över
Mögelfar va sööööt!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
haha, ska försöka slänga upp en bild jag med, såg skit rolig ut när jag var liten mini michelin gubbe med någon ful mössa på huvudet :)
flowers... mmmmmmm!
högra kiddot är jag
PAO!
typ så
www.myspace.com/danielbylund
bylund_90 P18 Och på den bilden är du typ, 15?
Vi är överallt!
thats how we doit.
Mamma,
jag , kusin & mormor..
typisk bild på min "akta så du inte ramlar"- mamma
work some magic
Mögelfar , formerly known as Adam in Eva&Adam.
One chapter a day
Straight outta Norrland
One chapter a day
HJAHAHAHAHAHAHahHAhajjAHhaHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
work some magic
Producent
2009-03-15 23:34
Hahaha... zoned... bästa jag sett
Zoned hahahahah
och vem fan är du?
Zoned F20 hahaha va söööt
Everlast P18: haha 15... gick i 3an men visst är an inte liten när man är 8 år så slänger jag väl upp en ny då.
www.myspace.com/danielbylund
hejhej!§
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
HAHAHAHA ZONED ! <3
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Zoned: lätt den bästa bilden. Då snackar vi hela google också.. Fyfan vad jag skrattade. Oj oj oj, den var bra. Är du lika söt nu?
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
inge kul att posta bilder när zoned dödade tråden : (
Blunted in stockholm
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Jag är glasögonormen i mitten på den nedersta raden :)
Eller nää, tredje från vänster höger blir det
Förutom att
Squirtle &
Zoned äger tråden så var dom flesta små gullungar. :) När och var gick det snett? ;)
Spoiler Svar: Den dagen man joinade Whoa. Jag och min kusin som är ungefär lika gamla. :)
Tårtkalas på Värmdö! Släppa puffran? Aldrig.
Ser ut som om du rånar killen på tårtan :)
Fredrik "tredje från vänster höger" ?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
coranzita haha vilken tokig samuraj!
och vem fan är du?