franska har väl lite mjukt o coolt.. finska eller svenska e faktiskt tråkiga
Europa har många vackra språk men jag sätter nog italienskan främst. Tyska är underskattat. Lyssna t.ex. på detta och säg sedan att det inte kan vara ett vackert språk:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Norrländska!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Nederländska
http://www.subfm.com/
Bott utomlands och umgåtts nästan uteslutande med folk från alla delar av Europa, och de säger såhär (flera hundra tillfrågade!) Vackrast tycker man är: Franska (utom belgarna som hatar fransmän) Italienska Ryska (utom skandinaver som tycker att det låter som ett förbrytarspråk) Fulaste tycker man är: Holländska Svenska/Norska Ungerska
Du måste ha frågat 100 idioter. :] Svenska och Norska kan ju omöjligen vara fulare än danska.
Att folk nämnt ryska som ett fint språk kom som en riktig chock. Trodde ryss-/öststatsskräcken gällde hela väst typ.
Intressepenisen hårdnar!
Franska..
Vi finns i varje hörn
som gaia skrev franska talat av en snygg tjej gaaaahh... bästa som finns annars kan alla språk låta fina beroende på hur och vem som framför det
Mabuhay!
engelska med fransk brytning
Spanska, lätt.
A historian is a prophet in reverse
Franska, italienska och spanska... ALLA andra europeiska språk är fula.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Gammel-svenska rakt av.
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Min erfarenhet gällande vad européer och icke-svenskar överlag tycker är definitivt inte att svenska skulle höra till de fulaste språken, tyska och holländska däremot brukar inte ligga högt på listan. Inte heller ryska.
Look with your own eyes - See with your own mind
Öhh, glömt rumänska hallå! Det språk som är det mest latinska av de alla :)
ryska.. hur fan kan man ranka ryska högt?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Efter att ha delat med korridor med italenskor, fransmän, spanjorer med mera så kan jag konstatera att franska och spanska är fruktansvärt överskattat, italenska kan dock vara nice om en tjej pratar detsamma gäller norska. Men fan så svårt det lär vara att ta en förbannad norrman på allvar.
DIF!
Graffare
2009-03-17 09:52
SKÅNSKA!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Danska FO HELVEDE!
my name is xelly smelly
isländska och litalienska.
De ä därför vi snakker så go dansk me dig Mads!
DIF!
samiska, skitsamma vilken av dialekterna, det är ändå vackrast. indo-europeiska språk är tråkiga (med undantag för den keltiska-grenen)
Haters gon' hate...
Indo-europeiska språk är tråkiga? Detta är ju flera hundra helt sjukt olika språk, är det verkligen helt rätt att bunta ihop alla dessa som att de idag vore väldigt lika varandra? Lät som en grov generalisering i mina öron bara, blev nyfiken.
Intressepenisen hårdnar!
hahaha, david batra as ulf.. genius!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Producent
2009-03-18 13:23
italienska no 1!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Spanska eller Italienska
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
Italienska är i och för sig jävligt coolt språk. Men Franska vinner ändå i längden då vi söker fint hehe. Men håll med om att tyska är värst i alla fall?
Vi finns i varje hörn
Producent
2009-03-18 17:55
men alltså jag tycker inte man får yttra sig förrän man fattar ett språk eller iallafall kan urskilja ord från gurgel. SÅDETSÅ
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
finska
http://duckdown82.tumblr.com/
Precis. Finska är nog överlägset vackrast.
http://duckdown82.tumblr.com/
italienska, och de mest irriterande språken att höra är norska och holländska, tyska är ju vackert jämnfört med holländska
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Duckdown har redan stängt tråden. Finska är det vackraste språket. Lås den här skiten nu
svenska är faktiskt jävligt schysst egentligen
work some magic
Indo-europeiska språk är tråkiga? Detta är ju flera hundra helt sjukt olika språk, är det verkligen helt rätt att bunta ihop alla dessa som att de idag vore väldigt lika varandra? Lät som en grov generalisering i mina öron bara, blev nyfiken. Jag sa inte att alla var lika varandra, språk kan vara olika fast man uppfattar dom som tråkiga. Helt klart att t.ex språk från germanska grenen är väldigt olika språk från den slaviska grenen. Säger inte att jag hört alla indoeuropeiska språken, så klart man generaliserar lite.
Jag tycker helt enkelt att andra språkfamiljer har mer intressanta språk.
Haters gon' hate...
franska e GAY
vi är överallt!
i wote italienska!
mr.mc-dr
Polska. De har inte uppfunnit vokaler än.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!